Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info

Anbefalte innlegg

Nei, det er sant at å spille hardcarry uten support er dumt, og support er bra for å komme seg oppover, men det hjelper ikke spille support hvis feks warding ikke blir utnyttet(iform av ganks etc). Personlig liker jeg å spille carry/Ganker heroes fordi de er de mest morsomme, men Heroes som Magmus og Behe er å morsomme. Nå er begge disse to ganske gode gankers, men kan ikke stille opp med så mye dmgmessig(bortsett fra ulti ofc) hvis du ikke får insane farm og går carrybehemoth :D Har faktisk spilt en del Bubbles, Magmus og Behemoth i det siste. Skikkelig morro.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt uenig. Noe av det som er mest overrated der ute etter min mening er en farmet Zephyr.

Han er ekstremt tanky, men dealer ikke over the top damage, og hvis laget ditt har et par stuns/slows, samt at farmen på laget ditt er litt over middels grei, vil han ha liten impact på gamet etter min mening. Ultien hans er nok det sterkeste med ham.

Sammen med Blood Hunter deler han sisteplassen for minst useful agi hero akkurat nå etter min mening. (Ja, Tremble er mye bedre, med innebygd slow/stun/AoE damage/høy mobilitet/ekstreme farmingegenskaper)

Lenke til kommentar

Det som gjør Zephyr til den sterke heroen han er må vel være farmeegenskapene som overgår de fleste carries. Fungerer bra for meg i matchmaking hvertfall. Mine Zephyr stats.

429gpm average etc.

Edit: Ser ikke ut som det går an å linke direkte til herostats. Bare klikk inn på Zephyr. ;)

Endret av Pow!
Lenke til kommentar

Med Silhouette er det jo kjempelett å unngå ganks. Hvis du pusher langt i lanen din så sender du Illusjonen tilbake og porter. Hvis du blir caught out så har du tree grapple som escape. Uansett hvor mye farm Zephyr får, så kan han ikke outcarry de fleste andre carrys. Han er mer tank enn carry.

Lenke til kommentar

Hvor mange 1500-Silhouettes har du sett gjøre det?

Hvis jeg kommer under 1800, tar jeg et par Zephyr games for å komme opp igjen. Han er LETT å vinne games med. Med litt trening på Zephyr kan man steamrolle opp fra 1500-1700 gryta.

Lenke til kommentar

Tar meg en runde nå og da (typ 5 ganger i måneden) og jeg blir litt trist når jeg ser hvor mye jeg suger i forhold til når jeg var på toppen.

Glemmer HoN raskere enn jeg skulle tro

Meen, hvilke heroes er det som er "OP" (eller på grensen) for tiden, og hvilke heroes burde man sky som pesten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Monarch er virkelig skummelt god, E+Q er veldig lett å lande og gjør det enkelt for teammates å følge opp etterpå. Jeg synes også at E koster altfor lite mana for hva den gjør. Opptil 300 aoe dmg+slow for 100 mana på levl 4, på en INT hero??

Noen flere som har spillt med henne? Har bare spillt henne i en match, men gikk 10/2/5 på 17 min, noe som er langt over par for meg. Fikk ikke sjansen til å teste W eller R skikkelig engang, men de ser også utrolig bra ut i teroien. Hadde valk i lane med meg og dominerte RA/DS fullstendig med E+Q -> javelin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...