NoNamesLeft Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som vet om en side der man kan finne builds osv til de forskjellige heroene? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 http://www.heroesofnewerth.com/guides.php Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 såppas ja takk for den Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du har også prodex. http://www.nigmanoname.com/prodex.html Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hva heter folket her? Jobber meg oppover MMR rankingen, atm på 1642ish. Nick: ShesLikeGrr (Add meg gjerne om du vil spille TMM etc, og er på 1650+ nivå) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har spillt noen gamer nå, og har tapt alle. Har ikke feedet en eneste en, men 2-3 stykker på laget mitt leaver veldig tidlig hver match. Er det bare sånn de første levelene? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Spørs veldig om du spiller matchmaking eller no stats. Om no stats er det sånn hele tiden. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 er sikkert no stats mtp at jeg er level 1 osv. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 er sikkert no stats mtp at jeg er level 1 osv. Trykker du "play now" og velger solo matchmaking for å spille, eller drar du opp server listen og velger en server som er no-stat? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Trykker du på den svære knappen hvor det står play now er det matchmaking. Edit: God dammit, Byxxi beat me to it. Endret 7. oktober 2011 av Sleggefettt Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 No stats games fungerer jo knapt nok til å lære seg heroes for nybegynnere. Bare masse ræl fordi det ikke er stats så folk gir faen. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er du ny, IKKE spill no-stats. Spill matchmaking normal mode med AP (og SD etterhvert) så du kan lære deg alle heroene. Flamer folk deg, drit i å svare, de kommer bare til å fortsette uanz. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ingen som flamer meg uansett siden jeg er så god. Neida, men har møtt overaskende lite flamers Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Noen tips til noen moro heroes, champions eller hva enn man kaller dem på dette spillet? Er level 2 og ikke veldig erfaren, men har spilt litt Pyromancer og en jeg tror het "Empath" eller noe sånt. Foretrekker intelligence heroes selv. Evt. noen gode lane comboer? Da jeg gjerne spiller sammen med en eller to venner, og vi gjerne kunne ha noe som funker bra sammen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Alltid moro å spille lane med Swiftblade og en stunner\immobilizer. Pollywog Priest, Hammerstorm er spesielt effektive i lane sammen med swiftblade. Ellers er det alltid morsomt å ta en healer som f.eks Demented shaman eller nymphora og lane den sammen med Legionaire og stå mellom første og andre tårn og tanke alle creepsa som kommer. Ikke mye motstanderen kan gjøre pga whirlwing blade som spinner konstant takket være creepsene. Sikrer dere et tidlig tower kill også er det litt annereldes og morsomt å spille. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Heiheihei, kom over denne nyheten på www.ArcticNova.org istad, og tenkte jeg kunne dele den med dere. Det er et slags uoffisielt norgesmesterskap i HoN som avholdes hver måned. Påmeldingen for novemberversjonen av eventet er startet, og selve turneringen starter på søndag. All informasjon finner dere i nyheten (http://www.arcticnova.org/no/article/7946) Sees der? Lenke til kommentar
Farenholme Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Et tips til folk som er stuck i 1500-1650 mmr: Spill support. Dvs kjøp wards og velg heroer som er gode til å støtte andre heroer. Det er alt for mange som velger "carries", heroer som er gode til å drepe andre heroer, og da ender dere opp med dårlig mapkontroll. Mange carry heroer klarer ikke fungere skikkelig uten god support. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Og hvis du spiller med en gjeng med idioter så taper du uansett om du spiller support. Som carry kan du gjøre endel på egenhånd. Som support må det være noen der som kan dra nytte av jobben du gjør. Den beste måten å gå fra 1500-1600 mmr er å ha noen å spille sammen med. Hvis du spiller alene hele tiden så er det vanskelig å komme høyt opp, fordi det skal bare en DC eller en idiot til for å tape et game. Og i HoN så er ikke noen av disse en sjeldenhet. HoN er et lagspill og det er derfor det mest effektive er å ha et lag rundt seg. Endret 2. november 2011 av Hansoen Lenke til kommentar
Farenholme Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Sant det Hansoen, men hvis du spiller alene ville jeg sagt at support is the way to go. Eller en carry/ganker. Velger du en hardcarry som trenger masse farm vil du slite imo. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Enkleste måten å komme ut av 1500-1600 må vel være å gå Zephyr mid hver game? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå