Byxxi Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Var vel Zaku som spilte puppet da. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Ja, det husker jeg ikke, men det var Tralf som spilte Aluna tror jeg. Zaku har vel ikke gjort det så galt i det siste? Er ikke han på sgty eller noe? Sett lite honcast den siste tiden og har jo skjedd mye, WHP5 bl.a Endret 13. september 2011 av Hansoen Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Zaku spiller for COL ikke SGty. Hvis SGgty bytter ut PeterPanDam er de nok det sterkeste laget. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 noe de burde ha gjort for lenge siden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Peter spilte strålende sist jeg så sgty. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Men sånn generelt spiller han forholdsvis middelmåldig. Det gjør for øvrig Zaku òg Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kan jo være de løfter seg. Har aldri sett Zaku spille bra før jeg så han for et par uker siden. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tralf ---------> Peter->Zaku Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Captain obvious. Er fint at alle tap blir recorda, mens ingen wins blir recorda. DEILIG S2! Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tralf ---------> Peter->Zaku Hva gjør bindestrekene i ligningen din? Captain obvious. Er fint at alle tap blir recorda, mens ingen wins blir recorda. DEILIG S2! Wins blir også recordet, er ren flaks. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Demonstrerer ferdighetsavstanden. Endret 14. september 2011 av nybb Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tralf ---------> Peter->Zaku Hva gjør bindestrekene i ligningen din? Captain obvious. Er fint at alle tap blir recorda, mens ingen wins blir recorda. DEILIG S2! Wins blir også recordet, er ren flaks. 20 siste kampenen, 15 wins, 5 loose, 5 recorded, 15 ikke recorded. Guess wich ones. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Har en herlig losingstreak gående nå. Regner med jeg er nede på 1300 rating med litt flaks i løpet av dagen. Gud som jeg hater å møte prefixed når jeg velger solo matchmaking. Har jo som regel ikke sjans i helvete med annet jeg havner på lag med 2 som ofte spiller bra sammen. Skjer alt for ofte at jeg havner mot prefixed. Skulle ønsket de hadde egen matchmaking for teams og solo. Så lei av å bli slaktet. Endret 14. september 2011 av Cappo Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Går vel ikke ann å være 5 solo mot 1 team lenger. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) 20 siste kampenen, 15 wins, 5 loose, 5 recorded, 15 ikke recorded. Guess wich ones. Som jeg sa, det er ren flaks. Jeg hadde selv et par wins som ble lagret i går. Hadde vært fint om du ungikk det engelske språket, du slakter det. Endret 14. september 2011 av Byxxi Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 20 siste kampenen, 15 wins, 5 loose, 5 recorded, 15 ikke recorded. Guess wich ones. Som jeg sa, det er ren flaks. Jeg hadde selv et par wins som ble lagret i går. Hadde vært fint om du ungitt det engelske språket, du slakter det. Unngikk. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Vet ikke hva dere spiller, men for min del virker det umulig å vinne et 3v3 game i MM for tida. Bare taper og taper og taper. Ikke nøvendigvis fordi jeg spiller skikkelig ræva, men fordi det alltid er noen som feeder, afk, eller noe annet piss. Lenke til kommentar
Giple Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Vet ikke hva dere spiller, men for min del virker det umulig å vinne et 3v3 game i MM for tida. Bare taper og taper og taper. Ikke nøvendigvis fordi jeg spiller skikkelig ræva, men fordi det alltid er noen som feeder, afk, eller noe annet piss. Legg til meg da, hadde vært morro å spille med noen Norske, heter Giple ingame. 1660mmr atm. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Vet ikke hva dere spiller, men for min del virker det umulig å vinne et 3v3 game i MM for tida. Bare taper og taper og taper. Ikke nøvendigvis fordi jeg spiller skikkelig ræva, men fordi det alltid er noen som feeder, afk, eller noe annet piss. Legg til meg da, hadde vært morro å spille med noen Norske, heter Giple ingame. 1660mmr atm. 1660MMR? Sorry altså, men den scoren er ikke bra nok. Når du har 1300 sånn som meg, ja da kan vi snakkes. Men ja, sånn seriøst, scoren min er det, men er du fortsatt interessert så kan jeg jo legge deg til neste gang jeg er på. Til mitt forsvar så reflekterer ikke akkurat MMRen min resten av statsa, som jeg syns er ok alt tatt i betraktning. Endret 16. september 2011 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå