Maginox Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) leter etter folk som har lyst til å spille jeg. sitte på skype etc etc. du trenger ikke være spess god siden jeg selv ikke er det , men vil gjerne at du har ett ønske om bli god/bedre enn det du er nå. håper noen har det samme ønske som meg der ute på diskusjon.no nick er sharpspear ingame. (ja min mmr rating er veldig dårlig) hehee Endret 3. oktober 2011 av Maginox Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ingen som vil spille med deg magne? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Scout alt avatar med patchen i dag. Vedder ti spenn på at scout blir brukt i competitive play nå. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Pro-spillerne spiller det de føler er best, ikke hva det er kule avatarer til. Scout er ikke sterk nok pdd på høyeste nivå. PÅ lavere nivåer derimot kan han bli ganske stygg hvis man ikke passer på. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det er kun nabbs og s2games som er opptatt av utseende. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har lastet ned HoN, men skjønner ikke en sabla dritt av spillet. Noen som har tid/har lyst til å vise meg hvordan spillet/champions/items fungerer i spillet? Har erfaring fra andre MOBA-spill. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Pro-spillerne spiller det de føler er best, ikke hva det er kule avatarer til. Scout er ikke sterk nok pdd på høyeste nivå. PÅ lavere nivåer derimot kan han bli ganske stygg hvis man ikke passer på. Riktig, dog jeg tror at Scout kunne blitt devastating i riktige hender i kompetetiv scene også. Så nettopp et game mellom xFin og WHP5, der xFin sørget for at Magebane fikk bra farm, og søren så bra det er. Den dagen S2 nerfer Frostwulf Skull, tror jeg melee hard carries som Dark Lady, Scout, Magebane, Chronos og Maliken kan bli oftere brukt i kompetetiv scene igjen. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Problemet med Scout er at han er litt for lett å countre, om det så er en Pesti eller Bound eye eller bare haug av rev wards. Men ja, Scout kan bli helt jævlig om han får den riktige farmen, det kan også Magebane, som de som så WHP5vsXfin fikk skjønne. TC spilte en bra kamp. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Scout er elendig å ha som lanepartner, han blir countret veldig lett og melee carries er generelt sett veldig mye dårligere enn ranged carries pga. metagame. Hvorfor velge scout som carry når man kan velge Corrupted disciple, aluna, silo etc. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Som sagt, Error, så vil ikke melee hard carries bli aktuelle før Frostwolf Skull blir nerfet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En av hovedgrunnene til at range carries er mer aktuelle enn melee er jo mye pga at det mer fordelsaktig å ha en range carrie i trilane, i motsetning til en melee carrie i trilane. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fortsatt rimelig fersk med HoN.. Spilt mye Magebane, noen tips? Eventuellt noen andre av de free-classa som er greie? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Free-classes varierer fra uke til uke. Er vel snart noen nye å velge mellom. Så lenge du holder deg unna scout så er det vel greit. Gud som jeg hater Scout. Ikke fordi jeg blir drept av han hele tida, nei fordi han er på laget mitt og er så ufattelig ræva! Og når han da i tillegg har hverken Frostburn eller Brutalizer, så kommer jo de han prøver å ganke seg unne 9 av 10 ganger i tillegg. Spiller for tiden my random heroes. Ofte rager folk som gale pga det, men samme faen. Når de ikke gidder å si hva de velger så kan de ha det så godt. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Frostburn scout? Tror du burde holde deg unna du også Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Frostburn er jo awesome på scout! Runed Axe, Frostburn og Brutalizer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Runed axe er en tåpelig item. Koster alt for mye. Ja, du får fin jungle-farm med den, men på det tidspunktet du får runed axe burde du nesten ha en annen item som gir deg gode stats. Jeg hater scouts som er totalt useless frem til de får runed axe, så er de totalt useless når de får runed axe etter 28 minutter fordi de da skal "farme" og så kommer 50-min mark og da har de brutalizer, men blir redusert til danglebær av fiendens carry Endret 6. september 2011 av Error Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvis de ikke har runed axe +boots of choice innen 20 minutter burde de ikke spille heroes som trenger så god farm som scoot Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Pff, Runed Axe er nr. 1 på scout. Fungerer jo selvsagt dårlig på høyt nivå, men funker ypperlig under 1800 pub stomp. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Runed Axe er jo møkkadårlig. Er jo bare for folk som ikkee klarer å få opp en anstendig gold farm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå