Hansoen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Angående Swiftblade er jo spinnen ubrukelig i late game. Lønner seg mer å bare autoattacke enn å spinne da. Langt ifra OP hero, men er sterkt i laning phase, spesielt med en polly/Electrician etc. Og som det blir sagt over her, han er ikke invulnerable mot dmg. Så bare kjør på! Swift kan jo autoattacke i spinnen sin, hvorfor burde han ikke spinne i late game? +damage og magic resistant. Er ikke så dumt etter min mening Nei, du gjør ikke mer dmg med spinn enn autoattack i late game. Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Angående Swiftblade er jo spinnen ubrukelig i late game. Lønner seg mer å bare autoattacke enn å spinne da. Langt ifra OP hero, men er sterkt i laning phase, spesielt med en polly/Electrician etc. Og som det blir sagt over her, han er ikke invulnerable mot dmg. Så bare kjør på! Swift kan jo autoattacke i spinnen sin, hvorfor burde han ikke spinne i late game? +damage og magic resistant. Er ikke så dumt etter min mening Nei, du gjør ikke mer dmg med spinn enn autoattack i late game. Man gjør vesentlig mindre damage med spin i late game, såvidt jeg kan se. Har ikke lest beskrivelsene så nøye, men swift later til å slå mye saktere når man spinner, og får heller ikke utnyttet W og E skillene da. Men spinnen er likevel nyttig survivability i late game, så det gir ikke mening å si at den er ubrukelig. Det er en ekstra shrunken head. Endret 3. august 2011 av whorebeast Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Nei, du gjør ikke mer dmg med spinn enn autoattack i late game. Jeg sier ikke at spinn gjør mer damage enn vanlige auto-attacks, jeg sier at man kan auto-attacke mens man spinner. Det gir deg høyere DPS, eller tar jeg helt feil? edit: "Swiftblade is not disarmed with level 4 of this ability but his Attack Speed is lowered by 50% and he cannot crit." Syntes nå fortsatt at det er en ganske god spell. 140mdps+autoattacks med halv speed. Ingen crits er litt kjipt. Endret 3. august 2011 av Byxxi Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er en ekstra shrunken head. Jeg så en swiftblade bygge shrunken. Han brukte ikke den eller spinn som magic resist Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Du tar feil. Det gir ikke høyere DPS, da han får rundt 50% attack slow + at du ikke critter. Det kan være brukbart i noen situasjoner så klart. Edit: Finn på noe annet og diskutere, da Swiftblade er en av de kjedeligste heltene å spille i hele gamet. Endret 3. august 2011 av Henning- Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kult at hero stats for hver enkelt spiller er innebygget i herodexen. Bortsett fra det er mye av det som kom med patchen bare tull.. Finn på noen andre å hakke på, siden du er voksen nok til å bruke et snusmerke som avatar.. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvor i alle dager kommer avataren inn i bilde. (doh..) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er en ekstra shrunken head. Jeg så en swiftblade bygge shrunken. Han brukte ikke den eller spinn som magic resist Er du farma swift trenger du ikke shrunken. Når jeg sa at spinnen var ubrukelig mente jeg til det offensive. Den er så klart grei til å komme seg unna med, men til å drepe noen så er det waste of time å begynne å spinne rundt som en idiot. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bare meg som HATER det at man bare kan velge mellom 15 heroes om gangen? Blir jo de samme matchupsa HVER forbanna gang. Klart at jeg kan kjøpe alle heroes, men blir fortsatt spillende mot de omtrent samme 9 andre. Alltid en Valk. Alltid en Plauge Rider. Alltid en Swiftblade. Alltid en Moon Queen. GAAAAAAAAAAAAH. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er ganske variert hvis du spiller med alle heroesene tilgjengleig, som alle som hadde spillet fra før av gjør. Du ser mye rart. Er noen heroes som går igjen, men er veldig variert. Lenke til kommentar
Razoroth Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det er en ekstra shrunken head. Jeg så en swiftblade bygge shrunken. Han brukte ikke den eller spinn som magic resist Er du farma swift trenger du ikke shrunken. Når jeg sa at spinnen var ubrukelig mente jeg til det offensive. Den er så klart grei til å komme seg unna med, men til å drepe noen så er det waste of time å begynne å spinne rundt som en idiot. Et godt lag vil enkelt kunne CC'e+fokuse ned en Swift uten Shrunken. 5-10 sekunders ekstra magic immune har mye å si i teamfights, så ser helst at en Swift går Shrunken etter 1-2 forskjellige dmg-items. Er selvfølgelig ikke alltid nødvendig, men det spørs på hvordan motstanderene spiller. Shrunken er det trygge alternativet da. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er ganske variert hvis du spiller med alle heroesene tilgjengleig, som alle som hadde spillet fra før av gjør. Du ser mye rart. Er noen heroes som går igjen, men er veldig variert. Poenget er jo at alle de andre som har F2P spiller med de 15 samme heroesene. Det er klart det finnes folk som har alle heroes, men de er sterkt i undertall. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har spillerbasen virkelig vokst så mye de siste dagene? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Enig, magic immunity er sykt! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 LoL er et spill med grafikk som får øya dine til å blø, samt pay2win oppsett med masse småunger der alle heroes er "carries." LoL krever ekstremt mye grinding for å få alle heroesa gratis. HoN er spillet der 90% troller, der man blir flamet hvis man gjør noe galt (noen ganger hvis man gjør noe riktig som f. eks å ikke suicide når dine 4 teammates er døde). HoN er også laget av $2Games (legg merke til $ i stedet for S). HoN har mye bedre gameplay enn LoL og fokuserer mest på ganking i det metagamet som vi har nå med ranged semicarries. HoN har nå innført F2P slik som LoL, dog med billigere priser og enklere grinding. Har selv aldri spilt Dota, men gleder meg til å se på dota2 på gamescon. Da virker det jo som om Dota er det beste alternativet for øyeblikket, frem til Dota2 kommer. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 HoN er\var jo rimelig ren portering på Dota. Så spillemessig er forskjellen veldig liten i forhold til hos LoL som er mer samme konsept, men fra scratch. Nå har jo med tiden noen av heroene i HoN blitt re-made og endret på litt i forhold til skills, samt mange nye heroes. Men om du per nå vi spille Dota med bedre grafikk så er HoN veien å gå inntil evt du går videre til Dota2. Det Nightmare sier stemmer vel forsåvidt, men det er jo mer på Community enn på selve spillet i mine øyne Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har spillerbasen virkelig vokst så mye de siste dagene? Sist jeg så så hadde man en dobling nesten. Fra 20-30k i snitt til 50k. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er omtrent så mange som det var i Beta-perioden. Lenke til kommentar
Razoroth Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Synes det er interessant å se på Hero usage-statistikken på HoNs nettsider. Heroes i freepoolen går opp rundt 2x-3x, mens de som ikke er gratis har økt bittelitt i bruk (unntatt dagen for updaten. Stor reaksjon i starten, men så var det ikke så ille? ) Lurer på om S2 tjener noe særlig på denne oppdateringen. Monkey King ble faktisk brukt mye de første dagene etter han kom. Stats: Se nederst ved Detailed Usage, så velg andre heroes. Dessverre maks 4 heroes samtidig. Edit: Ble endel edit, siden jeg først så stats ingame, men de er satt opp til prosent. På nettsiden kan man derimot finne totalbruk. Endret 4. august 2011 av Razoroth Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 leter etter folk som har lyst til å spille jeg. sitte på skype etc etc. du trenger ikke være spess god siden jeg selv ikke er det , men vil gjerne at du har ett ønske om bli god/bedre enn det du er nå. håper noen har det samme ønske som meg der ute på diskusjon.no nick er sharpspear ingame. (ja min mmr rating er veldig dårlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå