Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

"Backdooring" er vel i grunn ikke ett stort problem. Man kan ikke tanke et tårn for å backdoore før langt ut i mid-late game. Hvis man da går rundt uten en tp fortjener man å tape tårnet. Samme gjelder rax egentlig. Når det kommer til backdooring av barracks så er det vanskelig for et lag å komme seg rundt mappet og til barracks uten å bli oppdaget av wards. Hvis bare en-to personer prøver seg på å backdoore blir de fort tatt ut av det andre laget.

Så alt i alt; Backdooring skjer, oftere i low level games hvor teleports er mindre brukt, men det er ikke alltid så veldig effektivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo litt overraskande, men får berre lære meg å leve med det. Etter eg har satt meg inn i butikken :p

Lykke til, etter at de endret butikken så er den svært lite intuitiv, den går seint og man må bare håpe at man får riktig "recommended"-bar.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe Backdooring i hon really. Backdooring i dota var å gå forbi tårnene og drepe rax/throne uten å ta ut tårnene, det er ikke mulig i hon

Uansett det som kalles backdoor i hon er enkelt å counter med et 135 gull item, som du uansett bør ha på deg

Endret av Vipera
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...