Proxymate Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Reason har ikke gjort det så verst nei... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har troa på 3 lag framover. Det er Reason, OK, og Mtfu. Vi får se åssen det går. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Vel, Reason ble stumped hardt av SK i dag Lenke til kommentar
nybb Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Nomad har skremmende damage potensiale early game. Hvis du er en squishy caster, sliter du mot han i laning phase. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Vel, Reason ble stumped hardt av SK i dag Det er sant, men Reason er så nytt på top-tier nivået at jeg har tro på at de med litt mer erfaring kan bli et farlig lag. PhB(EMPR) vant SK gaming tournament, med 2-1 over DWI/EHH. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen her som har spilt mot noen kjente spillere? Har selv møtt Sneyking og Freshpro i matchmaking. Vant faktisk den mot Sneyking, men ble stompa hardt av Freshpro. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Ikke så høyt, 1720-1740. Freshpro spilte på sin smurf account "Freshbro". Endret 11. april 2011 av Pow! Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Noen her som har spilt mot noen kjente spillere? Har selv møtt Sneyking og Freshpro i matchmaking. Vant faktisk den mot Sneyking, men ble stompa hardt av Freshpro. Husker en gang rett etter at Freshpro skiftet navnet sitt til FreshFriFly. Vi var omtrent 6 spillere som hadde spilt inhouses til klokka ett om natta, vi skulle spille litt lolgames (all random all mid). Vi manglet noen spillere, så vi sa att alle skulle invitere alle de visste om. En fyr invita Freshpro og han joina med Kebap og han som eventuelt har blitt Re3eccaBlack. 2717152 2719409 I det andre spillet randomer Freshpro succubus og ber om rmk, han ombestemmer seg når han remaker Puppet. Vi hadde en på mumble som ikke visste hvem de var, så han trashtalka de hele tiden. Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Var på lag med to fra [Empr] en gang tilbake i tid, uniqfazor og nooblike. Greit nok at de er gode men de er utrolig overlegne hele gjengen. Var en på laget som feeda og begge fra [empr] raga som jeg aldri har sett noen gjøre før, værste grineungene jeg har sett. Det endte med at begge fra [Empr] gikk afk i basen. Dette var før report a player kom. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Havna på lag med Era i matchmaking for en stund siden. Med han på SS gikk det gamet ganske så greit. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Hvilken side® finner man shoutcasts/replays av kamper? Eller er det bare å ta et søk på youtube kanskje? Endret 25. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 http://www.gamereplays.org/heroesofnewerth/ Vil anbefale den siden der. Konge streams av Angrytestie ,melonzz osv Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) 682 GPM sand wraith! wtf! Kamerat fikk 700+ med Legionnaire . Må nevnes at dette var 'derping' i casual mode. Hvilken side® finner man shoutcasts/replays av kamper? Eller er det bare å ta et søk på youtube kanskje? www.honcast.com gamereplays.org/heroesofnewerth (streams på høyre side) http://www.gamereplays.org/community/index.php?showforum=3311 Endret 26. april 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Var på lag med to fra [Empr] en gang tilbake i tid, uniqfazor og nooblike. Greit nok at de er gode men de er utrolig overlegne hele gjengen. Var en på laget som feeda og begge fra [empr] raga som jeg aldri har sett noen gjøre før, værste grineungene jeg har sett. Det endte med at begge fra [Empr] gikk afk i basen. Dette var før report a player kom. Russians you know... Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Noen som er med på TMM? Add meg ingame; Nemizr, helst 1600+ Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Får se om jeg begynner å spille igjen når sommerferien begynner. Atm, må jeg fokusere på eksamener. Forøvrig artig hvordan spillere som kun var semi-gode i DotA spiller i top-tier i HoN. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ikke like mye konkurranse, og folk kan forbedre seg. I tillegg er det enkelte forskjeller i HoN, som kanskje passer disse personene bedre. Ellers hater jeg å komme på lag med folk som suger dritt. Jeg er langt i fra god selv, men det får være grenser. Spilte nettopp en match, hvor jeg lagget som bare rakkern (sånn DC-bilde nederst i hjørne hele tiden) og jeg spilte likevel langt bedre enn tre andre på laget mitt. Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Hvilken sider er fine til skillsbuilds og lignende? Kommet over denne: Prodex men vet ikke hva andre evt. sier om det guidene som finnes der? Endret 28. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå