Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaah. Husker da Engi og FA kom ut. Engi var med i hvert eneste game. Han var sinnsykt OP, og ja, turreten er en vits akkurat nå!

Nye Engi turret er en av de beste early game abilitiene i spillet! Long range aoe slow med syk syk damage, det er ekstrem høy prioritet på høyt nivå.

Lenke til kommentar

Huff. Spør Håkon da vel. Min første hero played var Pyromancer, og det var før jul, tror jeg.

Men dette kan vi ta privat, grisen, vi må ikke ødelegge tråden.

Håkon, Hvem er det? Nei nå må jeg si at du begynner å skremme meg litt ja.

Lenke til kommentar

er vel ikke vanskeligere å sjekke på profilen hans når han lagde accounten?

Angående engi turret, har den blitt nerfa etter at de gjorde den om? spilte den etter **.13 patchen kom og syntes den tar mye mindre liv har store problemer med å ta skade med den. får ibalnt firstkill på lvl 2 men etter det så bruker jeg den bare for å komme meg unna, mid ganker lanen.

Angående mq. syntes an er sjeldent noe vanskelig å ta. hva det angår ultien hans gidder du ikke gå mot han når creepsa dine er døde/få. spar på skeletons. treff med stunnen, slippe skeletons fri og han burde være død. Iblant møter man bare en bedre spiller thou.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Engineer turret er genialt for å ta ned creepwaves raskt. Med OP blood chalice kan du slenge den ut hele tiden uansett. Mana er jo aldri et problem lengre.

Du henger nok 4 patches etter.

Lenke til kommentar

Kan nok avsløre at jeg ikke har spilt han på en stund, men så vidt jeg ser i games der folk bruker engi så tar de ned creepwaves raskt fortsatt.

Hvis det er blood chalice du refferer til så kan jeg informere om at den fortsatt er alt for god ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...