Vipera Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Engineer var jo op da, har vært perma banna lenge nå Endret 3. oktober 2010 av Vipera Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Aaah. Husker da Engi og FA kom ut. Engi var med i hvert eneste game. Han var sinnsykt OP, og ja, turreten er en vits akkurat nå! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Smart å buffe Kraken veldig, for så å kanskje nerfe han litt igjen. Det de gjorde med Armadon, og det funka fett det. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Armadon var ikke en buff da men.... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 der kom patch 14 med kraken fixene, sikkert lite bedre balansert nå Lenke til kommentar
nybb Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lana som Forsaken Archer mot Moon Queen mid. Ble bloodlusta, og gjorde det generelt dårligere enn MQ gjennom hele gamet. Hva kan en god metode være for å eie MQ mid? Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lana som Forsaken Archer mot Moon Queen mid. Ble bloodlusta, og gjorde det generelt dårligere enn MQ gjennom hele gamet. Hva kan en god metode være for å eie MQ mid? Rune controll, og spør om hjelp fra en stunner Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bruk MQ's meget korte range til din fordel. Lenke til kommentar
simensr Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Aaah. Husker da Engi og FA kom ut. Engi var med i hvert eneste game. Han var sinnsykt OP, og ja, turreten er en vits akkurat nå! Espen... du spilte ikke engang hon da engi kom ut: ( Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gjorde jeg vel! Fikk min første betakey av N0lifer akkurat samme dagen Engi og Forsaken kom ut jeg, så det så! Lenke til kommentar
simensr Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gjorde jeg vel! Fikk min første betakey av N0lifer akkurat samme dagen Engi og Forsaken kom ut jeg, så det så! Bullcrap! you need to prove that boy. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Aaah. Husker da Engi og FA kom ut. Engi var med i hvert eneste game. Han var sinnsykt OP, og ja, turreten er en vits akkurat nå! Nye Engi turret er en av de beste early game abilitiene i spillet! Long range aoe slow med syk syk damage, det er ekstrem høy prioritet på høyt nivå. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Huff. Spør Håkon da vel. Min første hero played var Pyromancer, og det var før jul, tror jeg. Men dette kan vi ta privat, grisen, vi må ikke ødelegge tråden. Lenke til kommentar
simensr Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Huff. Spør Håkon da vel. Min første hero played var Pyromancer, og det var før jul, tror jeg. Men dette kan vi ta privat, grisen, vi må ikke ødelegge tråden. Håkon, Hvem er det? Nei nå må jeg si at du begynner å skremme meg litt ja. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 er vel ikke vanskeligere å sjekke på profilen hans når han lagde accounten? Angående engi turret, har den blitt nerfa etter at de gjorde den om? spilte den etter **.13 patchen kom og syntes den tar mye mindre liv har store problemer med å ta skade med den. får ibalnt firstkill på lvl 2 men etter det så bruker jeg den bare for å komme meg unna, mid ganker lanen. Angående mq. syntes an er sjeldent noe vanskelig å ta. hva det angår ultien hans gidder du ikke gå mot han når creepsa dine er døde/få. spar på skeletons. treff med stunnen, slippe skeletons fri og han burde være død. Iblant møter man bare en bedre spiller thou. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Turret ble nerfet i siste stor patchen, 1.0.13. Turret duration from 6s to 5s * Can only be hit a max of 5 times now(down from 8) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Engi turret er ikke noe å skrive hjem om for tiden. Ganske bra helt i starten, men etterhvert blir den helt ubrukelig(etter hva jeg har sett). Kunne jo stå midt i den uten å ta skade omtrent. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Engineer turret er genialt for å ta ned creepwaves raskt. Med OP blood chalice kan du slenge den ut hele tiden uansett. Mana er jo aldri et problem lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Engineer turret er genialt for å ta ned creepwaves raskt. Med OP blood chalice kan du slenge den ut hele tiden uansett. Mana er jo aldri et problem lengre. Du henger nok 4 patches etter. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kan nok avsløre at jeg ikke har spilt han på en stund, men så vidt jeg ser i games der folk bruker engi så tar de ned creepwaves raskt fortsatt. Hvis det er blood chalice du refferer til så kan jeg informere om at den fortsatt er alt for god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå