Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Beste måten er å se på PSR. Dårlige spillere gir som regel opp altfor tidlig og har derfor også lavere PSR enn gode spillere som vet at man kan snu ting på hodet i 1 teamfight.

Man skulle tro det; begynner seriøst å lure på hvordan mange kommer seg over 1700.

Lenke til kommentar

Men, at man har lav PSR(snakker ikke 1000, men 1300 ish) betyr ikke at man er dårlig ehller, man kan jo ha utrolig uflaks med teams. Jeg var nede i 1200 på et tidspunkt fordi jeg hadde 10-15 matches på rad med DC folk og retards. Men om man har 1600-1700+ er man ikke dårlig, generelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Oh believe me det er mange som er elendige på 1600-1700 psr som bare kommer opp dit med å spilel mot folk på 1200 psr

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

du får +0-0 om du spiller mot lav motstand. Vet ikke helt hvordan det regnes, men har sett litt etter og når jeg var på 1600 så fikk jeg null når jeg spilte kamper med folk som hadde 1450 og nedover, kanskje litt høyere. Så å spille mot 1200 folk vil ikke gjøre noe i lengden.

Lenke til kommentar

Nye Kraken er så op:P Chargen hans er vistnok bugged så den gjør dobbel damage når man krasher noen inn i et tre

Kraken er helt på trynet, massiv damage, minus armor, tempestulti med evig skade. Blitt helt på trynet, han er gamebreaking i enhver teamfight. Tror nesten man må begynne å spille BP igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Ingenting spesielt å være sjokkert over akkurat. S2 overbuffer heroes som de mener er lite spilt til den grad at de blir latterlig for så å overnerfe heroen gjennom 4-5 patcher.

En ting jeg ikke skjønte med patchen var at Engineer ble nerfa igjen. Den turreten er jo en vits nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...