InToRv Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Ja, Norge slo jo aldri Brasil =) Google help: Drillo,1998,Brasil Endret 5. juni 2010 av PaperWalls Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, Norge slo jo aldri Brasil =) Google help: Drillo,1998,Brasil True this. Bare fordi noen taper en kamp i hvilken som helst sport mot en antatt dårligere motstander, så tar jo ikke det vekk alle andre achivements man har gjort. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Og hvilke andre achievements har disse norske gutta gjort? Det eneste jeg kan se sålangt er at de tilsynelatende har blitt knust (ifølge enkelte, så ikke klippet) av relativt god motstand. Med den logikken er kompisgjengen min i verdensklasse fordi vi har blitt knust av noen av de beste i verden Lenke til kommentar
Kattzor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Vil fraråde alle å spille EM, det er rett og slett ikke balansert i det hele tatt. Ser veldig mange nybegynnere som spiller EM games og blir voldtatt av chronos, som deretter klager noe fryktelig over hvor "overpowered" chronos liksom er. Klart han er bra i EM games, chronos handler nesten bare om å få så mye penger som mulig og rape endgame, men jeg vil ikke kalle han overpowered, i allefall ikke noe mer enn de fleste andre carries. Plukk noen nukers/gankers og drep han tidlig og ofte gjennom gamet, så skal dere se han ikke er så overpowered som han virker som. Hindrer du farmen hans er det lite han får gjort utover i gamet Et lite tips til dere som er nye til spillet: Spill SD/AR/BD mode. I starten er det viktigste å lære seg alle heltene, så dere vet hva dere må passe dere for/utnytte/countre etc. Man kan spille en helt 20 ganger,men likevel suge,fordi man rett og slett ikke vet hva fienden kan. F.eks er det lurt å vite hva bloodhunter sin ulti gjør,før du vanisher med scout og beiner av sted med 50% movespeed Etter å ha introdusert en 4-5 kompiser til HoN merker jeg at de som prøver ut alle heltene og hvertfall lærer seg basics og litt om heltene har en MYE raske læringskurver enn de som finner "yndligshelten(e)" og for det meste holder seg til disse. Endret 7. juni 2010 av Kattzor Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Vi skal spille mot 4AR på fredag, semifinale i Winners bracket. Vi er selv 5 "randoms" som har møttes ingame, så det blir skøy =D Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Appropo Blood Hunter, spilte med en devourer, lategame hadde han sinnsykt mye Hp, bottle med haste, Barbed armor og BH sin ulti, det er det mest komiske jeg har sett i hele mitt liv. Tror ideen ligger på hon sitt forum, tror han fikk den derifra. creds til han som fant på det der haha. For de som ikke skjønte det så døde BH fort. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Devo med bottlet haste mener du? da er det vel devo som dør fort? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Devo med bottlet haste mener du? da er det vel devo som dør fort? Nei, Barbed Armor sender damagen tilbake til Blood Hunter. Og når Devourer da har haste, så dør nok Blood Hunter rimelig kjapt ja. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du må huske å stoppe når bh dør da:) er en ganske viktig del av planen:P Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er ikke barbed armor physical damage? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ultien til BH er physical. Og såvidt jeg vet er Barbed Armor all damage. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ultien til BH er physical. Og såvidt jeg vet er Barbed Armor all damage. Korrekt. Det står "return 80% of damage taken" eller noe i den duren, spesifiserer ikke hvilken type dmg. Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Ultien til BH er physical. Og såvidt jeg vet er Barbed Armor all damage. Dette er feil, med mindre eg ikkje har fått med meg nyaste patch eller noko. "Affector"-en* til Hemorrage er Magic, og Damagen er True Damage. Ingen av delene er physical, men Barbed Armor returnerer, som du sier all damage - også true damage, i form av Hemorrage. * Dette er navnet på variabelen/tingen i koden som bestemmer hvilke targets som kan bli påvirket/truffet av abilitien. Ein kan ikkje bli hemorrage'a mens man er i f.eks. Shrunken Head. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Dette er feil, med mindre eg ikkje har fått med meg nyaste patch eller noko. "Affector"-en* til Hemorrage er Magic, og Damagen er True Damage. Ingen av delene er physical, men Barbed Armor returnerer, som du sier all damage - også true damage, i form av Hemorrage. Sjekket opp, og dette stemmer ja. I stand corrected. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Fy faen så dårlig det har gått i det siste. Har hatt noen dårlige runder for å si det sånn -.-. http://www.crontab.org/~ermular/hon.php?u=zarfax Edit: Måtte en 1400+ game til for å ende streaken Endret 28. juni 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er det noen som vet om en side som har oppdaterte add-ons, samt et stort bibliotek av add-ons? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er det noen som vet om en side som har oppdaterte add-ons, samt et stort bibliotek av add-ons? Det offisielle forumet til HON har da en del? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Baaah ! har samma problem som han her just downloaded this game, running it on a last-generation macbook pro. everything goes fine in the tutorial until i need to transfer the mana tube from my stash to my inventory, at which point i simply can't. it is also impossible to move anywhere or close the buy menu. As such, it is impossible for me to progress. I tried skipping to the next part of the tutorial, as well as playing a practice game, but both resulted in similar problems IIRC. Is this a known bug? Is there anything i can do about it? i online kamper kan eg ikkje gjøre en drit i shopen og kan heller ikkje ta den vekk..noen som vet noe svar ? ps har ikkje mac, og eg har reinstallert spillet, og samma feil kommer Endret 14. juli 2010 av Existence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå