JarlG Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Timeleap gjer nå damage, den tredje passiven er ikkje lenger random, men stunner kvart 5 slag. Kvart slag så stjeler han agility med denne tredje passiven; Curse of Ages. Kan ikkje hugse at Chronos har vore latterlig, og det er han vel enda ikkje. Likevel er han ofte bannet i pubs, av ein eller anna grunn. Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Pga. ultien hans. ikke så mye annet. Den er gamechanging ala tempest ulti. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Timeleap gjer nå damage, den tredje passiven er ikkje lenger random, men stunner kvart 5 slag. Kvart slag så stjeler han agility med denne tredje passiven; Curse of Ages. Kan ikkje hugse at Chronos har vore latterlig, og det er han vel enda ikkje. Likevel er han ofte bannet i pubs, av ein eller anna grunn. Han var rimelig latterlig før, Jeg spilte 1vs2 med to stk som hadde spilt mye mer enn meg og hadde høyere K/D enn meg og jeg eide de lett med Chronos. Med den lifesteal greia som øker attack Speed(husker ikke hva den heter) så slår du jo 5 slag på ingenting, folk må jo stå i stun hele veien(ikke at de ikke gjorde der før heller til tider). Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen andre som ikke får logget inn? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dei er under DDOS angrep, så er ikkje deiras feil, men nokre tards som koser seg... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Helt sikkert Dotards. Haha, ja eller den endeløse gjengen med folk som vil ha favoritt heroen sin fra Dota portet over til HoN. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvor finner man replayene man laster ned? Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Hvor finner man replayene man laster ned? Dersom du går inn på 'Match Stats', så kan du trykke på matchen du skal spele av, eller 'fetch' den via Match ID. Etter dette trykker du berre download replay, så show replay. Red.: Dette er ingame. Endret 11. mai 2010 av JarlG Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvor finner man replayene man laster ned? Dersom du går inn på 'Match Stats', så kan du trykke på matchen du skal spele av, eller 'fetch' den via Match ID. Etter dette trykker du berre download replay, så show replay. Red.: Dette er ingame. Det vet jeg, men er det ikke noe sted den blir lagt så man kan laste den opp på nett etc? Lenke til kommentar
JarlG Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Når du laster ned ein replay, laster du eigentleg berre ned eit handlingsreferat av kampen, som HoN-klienten forstår, derav den lave filstørrelsen på nedlastninga. For å laste opp ein snutt, må du filme sjølv, f.eks. med bruk av Fraps, og laste opp sjølv. Opplastninga må du gjere sjølv. S2 har inga støtte for replays utafor klienten. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Bah, det suger. Spilte første kampen min igår siden UI forandringene, spilte 3v3, og mitt lag hadde vært oppe å pressa litt også ble de 2 andre skameid, så jeg løp tilbake til basen, fikk mana og HP og løp ut igjen og drepte alle 3 på det andre laget Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Min beste runde noen gang: http://i44.tinypic.com/347iw0i.jpg Soul Reaper tank, 4k HP, hadde så mye penger at jeg hadde ingen peiling hva jeg skulle bruke dem på, pluss at vi hadde en leaver så det var 4v5. Husker ikke helt setupen deres, men de jeg la mest merke til var scout, plague og wildsoul. Edit: Flest kills (21) flest assist (31) og minst death (4) Endret 11. mai 2010 av Vikingr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå