Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Timeleap gjer nå damage, den tredje passiven er ikkje lenger random, men stunner kvart 5 slag. Kvart slag så stjeler han agility med denne tredje passiven; Curse of Ages.

 

Kan ikkje hugse at Chronos har vore latterlig, og det er han vel enda ikkje. Likevel er han ofte bannet i pubs, av ein eller anna grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Timeleap gjer nå damage, den tredje passiven er ikkje lenger random, men stunner kvart 5 slag. Kvart slag så stjeler han agility med denne tredje passiven; Curse of Ages.

 

Kan ikkje hugse at Chronos har vore latterlig, og det er han vel enda ikkje. Likevel er han ofte bannet i pubs, av ein eller anna grunn.

Han var rimelig latterlig før, Jeg spilte 1vs2 med to stk som hadde spilt mye mer enn meg og hadde høyere K/D enn meg og jeg eide de lett med Chronos. Med den lifesteal greia som øker attack Speed(husker ikke hva den heter) så slår du jo 5 slag på ingenting, folk må jo stå i stun hele veien(ikke at de ikke gjorde der før heller til tider).

Lenke til kommentar

Hvor finner man replayene man laster ned?

Dersom du går inn på 'Match Stats', så kan du trykke på matchen du skal spele av, eller 'fetch' den via Match ID. Etter dette trykker du berre download replay, så show replay.

 

Red.: Dette er ingame.

Endret av JarlG
Lenke til kommentar

Hvor finner man replayene man laster ned?

Dersom du går inn på 'Match Stats', så kan du trykke på matchen du skal spele av, eller 'fetch' den via Match ID. Etter dette trykker du berre download replay, så show replay.

 

Red.: Dette er ingame.

Det vet jeg, men er det ikke noe sted den blir lagt så man kan laste den opp på nett etc?

Lenke til kommentar

Når du laster ned ein replay, laster du eigentleg berre ned eit handlingsreferat av kampen, som HoN-klienten forstår, derav den lave filstørrelsen på nedlastninga. For å laste opp ein snutt, må du filme sjølv, f.eks. med bruk av Fraps, og laste opp sjølv.

 

Opplastninga må du gjere sjølv. S2 har inga støtte for replays utafor klienten.

Lenke til kommentar

Min beste runde noen gang:

 

http://i44.tinypic.com/347iw0i.jpg

 

Soul Reaper tank, 4k HP, hadde så mye penger at jeg hadde ingen peiling hva jeg skulle bruke dem på, pluss at vi hadde en leaver så det var 4v5. Husker ikke helt setupen deres, men de jeg la mest merke til var scout, plague og wildsoul.

Edit: Flest kills (21) flest assist (31) og minst death (4)

Endret av Vikingr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...