christhenoob Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei! Jeg har i noen dager nå, sittet og søkt, lest og prøvd å få en Open NAT på min xbox 360. Spillet jeg spiller er Modern Warfare 2. Jeg får enten opp: Nat: Strict - eller Nat: Moderate Dette irriterer meg utrolig, ettersom jeg ikke får spilt med NOEN av mine venner. Jeg har kontaktet Altibox og spurt om løsninger, men de vet rett og slett ikke hva man skal gjøre. Jeg har prøvd å åpne port(er) til spillet. På et forum så jeg en som sa at porter fra 28960-30000 er de som fungerer, eller som fikser problemet for PS3 og xbox 360. Hva tror du fungerer? Jeg har sett Nettsiden www.pordforward.com som har gode og fungerende løsninger for veldig mange routere der ute. MEN! problemet er at man ikke vet hvilken router altibox benytter seg av! Jeg spurte i dag kundeservice'n dems om dette, og ikke engang mannen som hjalp meg kunne vite dette! Det eneste jeg kunne ha gjort galt, var å skrive feil ip adresse for xboxen. Håper noen har en løsning på problemet, eller fant en løsning på SITT problem med denne tråden. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Kan du forklare litt hvordan du er koblet til hjemmesentralen? Bruker du trådløst fra den eller har du en router koblet til etter hjemmesentralen? Endret 5. januar 2010 av Kenneth E Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er koblet til med kabel ja, igjennom diverse Switcher. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du er 100 % sikker på at dette er kun svitsjer og inne en router eller to? Om det kun er svitsjer logger du deg simpelt på "Min side" og setter opp portene der, er det routere koblet til etter hjemmesentralen må du logge deg inn på den lokale routeren i tillegg. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 åja.. Nei altså: Hjemmesentral - switch 1 - switch 2 - xbox 360. Dette er BARE switcher ja, ingen routere som er blitt brukt som switcher. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvilken leverandør er det du har? Har du NTE kan du logge inn på http://altibox.ntebb.no/category.php?categoryID=11421 Derfra kan man sette opp videresending av porter. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Vi har leverandør -fredfiber- altibox opplegg.. det eneste jeg hørte om da vi fikk det installert, var fredrikstad fiber liksom. Men jeg har hverken kundenr eller passord? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Da er det vel http://www.ostfoldfibernett.no/login som er tingen. Om du slår på TVen og går til portalen skal leverandørens logo være der for å være 100 % sikker. Dette skal være utsendt når du fikk utstyret, men det skader ikke å ta en telefon til brukerstøtten. De er behjelpelige med å sende kundenummer og pin på SMS. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Ahh! Da blir det å ringe dem i morgen! Håper problemet løser seg da! Tusen takk for hjelpen Kenneth E Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Dette er mer relatert til PC-versjonen, men AFAIK er det noen felles porter. Modern Warfare 2 ports for listening serverSteam Client * UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic) * UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV) * TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads) Dedicated or Listen Servers * TCP 27015 (SRCDS Rcon port) In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer: * UDP 1500 (outbound) * UDP 3005 (outbound) * UDP 3101 (outbound) * UDP 28960 Disse portene var nok for meg;udp 28960udp 3101 udp 3005 udp 1500 tcp 27015 Endret 5. januar 2010 av jocke Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hei, noen som vet hvordan man gjør dette til mw3? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei, noen som vet hvordan man gjør dette til mw3? Port 3704 (TCP + UDP) skal være nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå