wil Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 jeg har et par spørsmål om fildelingsprogram, der jeg lurer på: 1. sånn som når man laster ned fra F. eks Kazaa så laster man ned fra andre brukere av kazaa, og når man begynner å få noen filer selv, så vil jo flere og flere begynne å laste ned fra meg også. går an å gjøre det sånn at jeg kan hindre at de andre laster ned filer fra meg? 2. jeg hørte en gang at hvis jeg brukte kazaa o.l. så hadde de andre full tilgang til maskina min. er dette sant eller? eller er det sånn at man har tilgang til den mappa som man eventuelt deler? 3. jeg har en kamerat som bruker Limewire, og det så jo rimelig bra ut også, men så kom jeg til å tenke på at Kazaa har jo Spyware og sånne ting, ikke Kazaa lite da men. også lurte jeg litt om Limewire hadde spyware også. Håper på mange svar. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 1. sånn som når man laster ned fra F. eks Kazaa så laster man ned fra andre brukere av kazaa, og når man begynner å få noen filer selv, så vil jo flere og flere begynne å laste ned fra meg også. går an å gjøre det sånn at jeg kan hindre at de andre laster ned filer fra meg? ja. på options kan du velge disable sharing of files eller noe sånt. da deler du ingen filer. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Og dermed forsvant poenget med fildeling. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Og dermed forsvant poenget med fildeling. Og da kan man like godt la vær å bruke fildelingsprogrammer! Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 joda, men det når jeg måtte trykke på options og disable sharing var det sånn man gjorde det i Kazaa eller er det sånn man gjør det i Limewire? Hvis jeg skulle brukt noen sånne prog så hadde det blitt Limewire. så det var derfor jeg lurte litt. Håper på noen svar til. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 joda, men det når jeg måtte trykke på options og disable sharing var det sånn man gjorde det i Kazaa eller er det sånn man gjør det i Limewire? dette er i kazaa Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 ok, kunne tenkt meg å vist det i Limewire skjønner dere. noen som har peil? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Q: What is an upload slot, and how many does each user have? A: Upload slots represent the number of files other users can download from you at any one time. The default number of slots varies based upon the connection speed you set at installation, and the default bandwidth usage is set at 50 percent of your connection speed. You can self-configure your number of upload slots and percentage of bandwidth usage by clicking on tools>options>uploads. Litt uklart om det går an å stenge for all upload, men last ned programmet og finn ut. vanskeligere er det ikke Lenke til kommentar
gustav Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 går an å gjøre det sånn at jeg kan hindre at de andre laster ned filer fra meg? Hva er grunnen til at du ikke vil dele dine filer med andre, ettersom du forventer at andre skal dele med deg? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hvis du slår av deling av filer - Hvor mange tror du vil dele med deg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Første bud i winMX er å kicke folk som prøver å laste noe fra deg uten å dele! Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 LeecHammer er et kjekt program for bruk med WinMX. Der kan man stille inn autokicking av folk som deler mindre enn x antall filer (mellom 0 og 40). Det er også mulig å autokicke "queue hogs" - folk som requester for mange filer på en gang. NB! Får opp "This account has been suspended" når jeg går inn på LeecHammers hjemmeside (www.smartgamez.org). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå