Jong-san Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har en case. Laderen til mitt kjære D80-kamera har bestemt seg for å førtidspensjonere seg. Ok. Det ble en grei sluttpakke, men den nye kompisen til min D80 er desverre veeeeldig dyr. Så jeg lurte på om det er noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i billigere ladere til Herr. D80? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvis laderen bare har sluttet å virke, så høres det jo ut som en reklamasjonssak. Ellers har jo Hähnel en allround-lader til Nikon-batterier. Japan photo skal ha 499,- for den, virker som om den funker både på Nikon sine originalbatterier og Hähnel sine tilsvarende. Men jeg har ikke prøvd den selv. Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, det er jo forsåvidt det. Vet du om JapanPhoto opererer med nasjonal reklamasjon (kom ikke på noe bedre å kalle det), dvs at jeg kan levere laderen hvor som helst? Vet at JapanPhoto ville ha 649,- for bare laderen. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mener de gjør det (synes å huske jpstoney har nevnt det tidligere, i hvert fall). Lenke til kommentar
Jong-san Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Da kan jeg prøve å levere den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå