panthex231 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hei. Vi skal ihvertfall prøve og få det til, men trenger hjelp. Ettersom det er en veldig vanskelig kamp og få billetter til kampen lurte jeg på om noen kan komme med tips om å få skaffa 3 billetter til denne kampen. Jeg er medlem av Chelseafc.com. Men jeg har aldri bestilt billeter før, så jeg håper det er noen her inne som kan gi meg noen tips. Kom gjerne med noen andre tips om hva vi burde gjøre på matchdagen, eller noe lignende. Sorry for dårlig formulering, men skriv hvis noe er uklart MVH. Pål Endret 5. januar 2010 av panthex231 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Anbefaler tips og opplevelser-tråden. For å svare kort på spørsmålet: Først må alle tre melde seg inn i True Blue - supporterklubben i England som koster 25 pund. Så kan du bestille billetter til den aktuelle kampen (varsling på mail når billettene legges ut for salg). Det er naturligvis lettere å få tak i billetter til antatt svakere motstand - nærmest umulig å få tak i billetter til topp 4. Skal en klare det må en også melde seg inn i den norske supportergruppen; CSN. De har noen billetter, men jeg tviler på at det går til Arsenal dessverre. Arsenal-kampen frister også her i gården, men jeg tviler på at jeg har nok lojalitetspoeng - og CSN driver med loddtrekning tror jeg - for interessen er stor. Endret 5. januar 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er uansett for sent å melde inn sitt True Blue-medlemskap i CSN, så vidt jeg vet. Vurdert å kjøpe turpakke fra en fotballturleverandør? Eneste måten jeg kan se for meg at du skal skaffe billetter nå, om du ikke har lojalitetspoeng overhodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå