knegg Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei alle For tida har eg logitech illuminati, veldig liten sak med fine belysning. men i lengdene er det ikkje komfortabelt. Har nåken folk her på dikusjon.no forslag? vil helst ha handledds støtte. Blir brukt til gaming (age of conan) trådlaust eller ikkje har ikkje nåke å seie. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei alle For tida har eg logitech illuminati, veldig liten sak med fine belysning. men i lengdene er det ikkje komfortabelt. Har nåken folk her på dikusjon.no forslag? vil helst ha handledds støtte. Blir brukt til gaming (age of conan) trådlaust eller ikkje har ikkje nåke å seie. Om du vil betale så mye som 999kr (hos komplett) Kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale Logitech G19. Du kan velge hvilken bakgrunnsbelysning du skal bruke, du har masse forskjellige "små programmer" til LCD skjermen, som gjør at du feks kan se youtubefilmer (kjekkt mens du spiller og på vente på noe ingame ) Du har også mange G-knapper du kan legge til funksjoner til AoC. feks at du gjør en hel combo med kunn 1 tastetrykk. Søk opp litt G19 reviews, så forstår du sikkert mere enn det jeg kan forklare. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Er handledds støtta gode? altso ikkje for korte Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er handledds støtta gode? altso ikkje for korte Er vel kanskje en vanesak.. Men håndledds-støtta er vel "normal" størrelse, jeg synes iallfall den er helt grei. Du kan se igjennom denne youtube reviewen av G19, så kanskje du "lærer" mere om tastaturet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå