GLN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De har samme mentalitet som herrelandslaget i håndball. Når det virkelig gjelder så går det rett vest. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 2 gull i 2006...no har både Bjørndalen og Northug svikta i dei første øvelsene. Skuffa og skuffa. Hagle Svendsen har et perfekt utgangspunkt før jakten i morgen. Northug gikk kanskje sin verste distanse i dag. Kanskje litt tidlig å kalle hele mesterskapet for en fiasko? Har eg kalt mesterskapet ein fiasko? Nei. Har eg nevnt Hagle Svendsen? Nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hahaha. Svensken gikk feil. Sånt skjer når man trener i feil løype. :!: Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hellner sprekker. Hell i uhell idag hvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har eg kalt mesterskapet ein fiasko? Nei.Har eg nevnt Hagle Svendsen? Nei. Men du sammenligner det med Torino 06. Da er det åpenbart at du ikke er fornøyd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Håper svensken kommer på 10. plass. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Eg nevnte det. Kan ikkje samanlikne eit OL som er ferdig med eit som er tre dagar gammalt. At eg ikkje er nøgd er riktig. Endret 15. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Niks Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Petter har nok vært overfokusert, ikke vært helt den selvsikre Northug han pleier å være... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har sagt det før og sier det igjen; Norge tar ingen gullmedaljer i OL. Tora Berger er for ustabil, Marit Bjørgen "er ikke helt i form". Northug har alt for mange sterke konkurrenter. Hopplandslaget gidder jeg ikke nevne. Bjørndalen og Svendsen skuffa mest. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Men når vi kollapser såpass mye på 3-4 så klare gulløvelser helt i starten av OL så er det ikke positivt. For håpe det bare var skiene idag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sa skiene var greie. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hmm, dette lukter det hoderulling av lang vei.... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har sagt det før og sier det igjen; Norge tar ingen gullmedaljer i OL. Tora Berger er for ustabil, Marit Bjørgen "er ikke helt i form". Northug har alt for mange sterke konkurrenter. Hopplandslaget gidder jeg ikke nevne. Bjørndalen og Svendsen skuffa mest. Tror vi må sette vår lit til Curlinglaget Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bjørndalen og Svendsen skuffa mest. Ja, skuffende at Hagle Svendsen kun tok sølv. Bortskjemte nordmenn. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har sagt det før og sier det igjen; Norge tar ingen gullmedaljer i OL. Tora Berger er for ustabil, Marit Bjørgen "er ikke helt i form". Northug har alt for mange sterke konkurrenter. Hopplandslaget gidder jeg ikke nevne. Bjørndalen og Svendsen skuffa mest. Smart å late som man er smartaas når det går dårlig :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Cologna er enorm! Se på styrken, ser jo ikke berørt ut en gang i siste bakke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Det hjelper ikke når skia er helt greie. De skal være perfekte eller gode! Grattis Cologna. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vel, som jeg sa for ikke så lenge siden... Jeg sier ikke det med glede, men sorg. VI FLOPPER I DENNE OL'EN, ikke noe tvil om det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er jaktstarten fuck'd for Northug nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå