vad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vint...ticle6612785.ab Woho... Hadde jeg sett en slik artikkel om svensker i norske aviser, hadde jeg vært pinlig berørt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 http://www.vg.no/sport/ol/2010/artikkel.php?artid=587368 Jævla svenske Neida, men nå vet vi at skiene ikke var topp ihvertfall. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vint...ticle6612785.ab Woho... Hadde jeg sett en slik artikkel om svensker i norske aviser, hadde jeg vært pinlig berørt. Pft, eid. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synest Petter er konge slik han er, keep it going sier jeg. Ikke så jævlig big deal at han ditcha pressen uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Poenget er at han er så jævla eplekjekk når han vinner, men ignorerer pressen når han gjør det dårlig. Det ER tåpelig. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Norges dårligaste olympiske langrenn noko sinne. Northug har jo vore god i heile 2009, at resten er 40 sekundar bak til første mellomtid er ganske begredelig. Er vel kjapt en av de dårligste, ja. Men så er 15 km fristil stort sett gått rævva for Norge i mesterskap, med unntak av VM 2007 i Sapporo, da Berger hadde griseflaks med været ...men med så mye ressurer det brukes på smøring, så burde ikke sånne smøretabber kunne skje gang på gang. Men det blir nok et gull eller 2 på Nortug seinere i mesterskapet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dette blir for svakt synest eg.... SÅ dårlige ski hadde ikke nordmennene. Martin Jonsrud sundby regelrett rant forbi og fra en løper som gjorde det bra inn mot mål. Petter hadde ingen problemer å renne innpå Kattilakoski inn mot mål. HVERTFALL ikke tilsvarende 28 og 46 plass. Svaklige unnskyldninger. De er bare ikke gode nok. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Dette blir for svakt synest eg.... SÅ dårlige ski hadde ikke nordmennene. Martin Jonsrud sundby regelrett rant forbi og fra en løper som gjorde det bra inn mot mål. Petter hadde ingen problemer å renne innpå Kattilakoski inn mot mål. HVERTFALL ikke tilsvarende 28 og 46 plass. Svaklige unnskyldninger. De er bare ikke gode nok. Skyld på de som ikke har kontakt med media og håp det går over av seg selv kalles slik. Er jo forståelig de ikke vil gå ut i media og si Petter dreit på draget, da han tross alt trenger det som måtte være igjen av selvtillit foran de neste øvelsene. Men at alt skyltes smøring i går tror ikke jeg mye på heller. Endret 16. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tipper Northug ga faen når han kjente at skiene ikke var så god som konkurrentenes. Han tapte vel 8 sekund på de første 1,8km, og visste at han normalt ikke hadde tapt så mye. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Petter gadd ikke jo ikke slite når han hørte mellomtidene og avstandene opp til Hellner. Dette tror jeg nok i stor grad skyldes dårlige ski. Når Petter får tilbakemeldinger om at han ligger hav av tid bak Hellner blir han nok veldig fort demotivert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Det var nok dårlig ski, men jeg tror Petter var nervøs og. Det gikk ikke som han planla og han tapte derfor mye på starten. Derfor gadd han vel ikke mer og tok det som en treningsøkt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Tipper Northug ga faen når han kjente at skiene ikke var så god som konkurrentenes. Han tapte vel 8 sekund på de første 1,8km, og visste at han normalt ikke hadde tapt så mye. 8 sekunder bak var i følge ekspertene nærmest perfekt åpning for han da. Men derfra til neste passering gikk det jo rett vest, og selv om dårlige ski kan forklare noe av dette, skulle han aldri kommet så langt bak med disse skiene uansett. Her var det en kombinasjon av Petter på en veldig dårlig dag og ski som kanskje var under par. Man får det endelige svaret på jaktstarten om hvor Petter ligger formmessig, og jeg tipper Skinstad og kompani ber på sine knær hver kveld nå for at det kun var skiene og ikke formen som gjorde utslaget på 15km. Det står om jobbene dems om det går dårlig der også. Endret 16. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 8 sekund er vanligvis greit for Petter, men om han åpnet hardt i forhold til normalen, og i tillegg tapte tid på uoffisielle målinger gitt av sekundanter rett etter 1,8km ga nok Petter rett og slett faen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er greit å være fra norge når man kan ta OL løp som gjennomkjøring eller bare å gi faen om man får litt motgang. Spør du meg er det da bedre å stå av og spare de kreftene. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Om skiene er dårlig får man uansett en greit treningsøkt ut av løpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå