Niks Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Me fikk faktisk ingen kommentar fra Petter Nei, men hadde jeg vært i hans sko ville i hvert fall jeg vært sugen på å vise hva jeg er god for Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Idioter hele jævla landslaget... Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Selvfølgelig er Northug skuffet. At folk er 'skuffet' over han mtp null uttalelser er latterlig. Jeg ville selv prøvd å få denne enorme skuffelsen på avstand før jeg uttalte meg. Legg også merke til hvor nært han står Alsgaard. Tviler på at det er så høy støynivå på stadion, trenger ikke å stå tett inntill heller... Godt du har ting å irritere deg over. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Idioter hele jævla landslaget... Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Selvfølgelig er Northug skuffet. At folk er 'skuffet' over han mtp null uttalelser er latterlig. Jeg ville selv prøvd å få denne enorme skuffelsen på avstand før jeg uttalte meg. Satt og ventet på at han skulle rope "barneskirenn" når han kom i mål eg.... Men sånn ble det ikke. Lenke til kommentar
mjg_creative Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Her var det ikke mange lyspunkter. Begredelig norsk innsats. Synes helt siden sprinten i Tour De Ski at vi har sett en ny Petter, og ikke en som er bedre. Slik han er nå virker han rett og slett redd, fordi nå har han nesten mer å tape enn å vinne. Han har unngått pressen siden den tid og vi har hørt noen arrogante utsagn fra den fronten nå. Likte svært dårlig at han ikke stilte opp til intervju etterpå. Det er ikke positivt at han kun stiller til intervjuer når det går bra. Det er når det blåser som hardest at det er viktigst at man står oppreist. Noen få lyspunkt i sendingen var det jo. Gjerdalen hadde noen gode kommentarer etter løpet og Sundby virket rett og slett forbanna. Føler at han kommer til å gå knallhardt på klassisk delen på duathlon'n. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Her hisser media seg opp og forventer det ene etter det andre og bla bla vi vinner OVERLEGENT. Og så kommer det lystige OL "håpet" vårt inn på en 41te plass... Men får håpe gutta er mer i form på de neste løpene, kan jo ikke forvente all verden heller -.- Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Satt og ventet på at han skulle rope "barneskirenn" når han kom i mål eg.... Men sånn ble det ikke. Skulle han gjort, hadde han hvert fall visst at han har litt selvironi. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Media har som vanlig hypa løperene veldig opp, det er klart - men denne øvelsen var aldri en av de som SKULLE vinnes. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Norges dårligaste olympiske langrenn noko sinne. Northug har jo vore god i heile 2009, at resten er 40 sekundar bak til første mellomtid er ganske begredelig. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg synes nå det er helt greit at han ikke stiller til intervju, hvor han fort kunne ha sagt ting som kunne fått konsekvenser på ham i ettertid. Tenk den psykiske påkjenningen med all hypen og så denne smellen i trynet. Da er det bedre at han heller uttaler seg etter at han har fått bearbeidet det. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg synes nå det er helt greit at han ikke stiller til intervju, hvor han fort kunne ha sagt ting som kunne fått konsekvenser på ham i ettertid. Tenk den psykiske påkjenningen med all hypen og så denne smellen i trynet. Da er det bedre at han heller uttaler seg etter at han har fått bearbeidet det. Enig med deg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Når han knapt har prata med media heile siste veka er det forståeleg. Synest derimot han burde gje nokre kommentarer i løpet av dagen eller morgondagen. Han må gå fort uansett om han unngår eller prater med media. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Han kommer nok til å snakke med pressen i morgen, garantert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Virker som om Petter ikke har godt av å ikke snakke med media. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Media har som vanlig hypa løperene veldig opp, det er klart - men denne øvelsen var aldri en av de som SKULLE vinnes. Ja, virker som media har glemt de andre deltakerne, som i motsetning til Northug kom inn i angrepsposisjon, vil jeg si. Vil bare nevne at jeg liker Gjerdalens kommentarer ekstremt godt: - Hva gikk galt i dag? - "Jeg gikk nok ikke raskt nok, og hadde for mye vindmotstand..." - Hva tror du er årsaken til at Petter går på en smell idag? - "Nei, Petter er den konkurransetypen at enten vinner han, eller så gir han faen!" Må si jeg har sans for han og Odd-Bjørn Hjelmeseth. Virker som noen utrolig artige fyrer utenfor langrennsmiljøet også. Vi får håpe at Gjerdalen har rett i at de norske løperne trengte en gjennomkjøring. Viktig å holde motet litt oppe, da blir det ekstra morsomt med seier når vi egentlig hadde mistet håpet om gull inni oss. Jeg er glad det er litt spenning og variasjon i OL. Morsomt at flere nasjoner som er med i toppen. Men det som nevnes om media er jeg veldig enig i. Endret 15. februar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Vil bare nevne at jeg liker Gjerdalens kommentarer ekstremt godt: - Hva gikk galt i dag? - "Jeg gikk nok ikke raskt nok, og hadde for mye vindmotstand..." Denne lo jeg av. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje han har tatt seg for mye ut på starten av sesongen bare... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/vint...ticle6612785.ab Woho... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå