Latias Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Cologna virker sterk! Vant ikke verdenscupen i fjor uten grunn! Visste han skulle vinne! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 To gull til Sveits i dag, ikkje verst. Hellner tar ein Brink! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 zinde Hellner. Haha! Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Så lenge svenskene ikke gjør det bra får det være det samme Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg koser meg med Hellner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 JAAAAAAAAAAA. Svensken får ikke medalje! Hva er det med kommentatorene? Skulle nesten tro at en nordmann tapte medalje... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Er jaktstarten fuck'd for Northug nå? Er ingen jaktstart. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skadefryd er barnslig. Synes han var surt nærme. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nå blei jeg litt gladere. Norge vant ikke noen, og heller ikke svenskene, da funker det for meg..... Inntil videre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har sagt det før og sier det igjen; Norge tar ingen gullmedaljer i OL. Tora Berger er for ustabil, Marit Bjørgen "er ikke helt i form". Northug har alt for mange sterke konkurrenter. Hopplandslaget gidder jeg ikke nevne. Bjørndalen og Svendsen skuffa mest. Tror vi må sette vår lit til Curlinglaget Bjørndalen og Svendsen skuffa mest. Ja, skuffende at Hagle Svendsen kun tok sølv. Bortskjemte nordmenn. Med tanke på hva han er god for, så er sølv en smule skuffende. Men du skjønte muligens at det var mest mynta til Bjørndalen. Har sagt det før og sier det igjen; Norge tar ingen gullmedaljer i OL. Tora Berger er for ustabil, Marit Bjørgen "er ikke helt i form". Northug har alt for mange sterke konkurrenter. Hopplandslaget gidder jeg ikke nevne. Bjørndalen og Svendsen skuffa mest. Smart å late som man er smartaas når det går dårlig :!: Smartass og smartass, heller det at alle snakker om hvor mange gull vi tar. Noe jeg ser på som lite realistisk. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Utrolig skuffet. Begriper det ikke. Tviler for at Northug tok det rolig heller. Lenke til kommentar
vad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gjerdalen! That's the spirit. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette var labre greier. Greit å se Hellner rote seg bort med en altfor hard åpning. Sa han kom til å brenne seg på det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 34. plass ffs. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Ble tatt igjen av Kattilakokski, en finne jeg ikke har hørt om engang Endret 15. februar 2010 av robolai Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er jaktstarten fuck'd for Northug nå? Er ingen jaktstart. Som jeg trodde, men det er jo flere brukere som har nevnt jaktstart, så ble naturlig nok forvirret. Både her og på vgd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Jaktstart med skibytte. Alle starter samtidig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Som jeg trodde, men det er jo flere brukere som har nevnt jaktstart, så ble naturlig nok forvirret. Både her og på vgd. Jaktstart og dobbeljakt brukes om hverandre selv om det i realiteten er en 30 km. fellesstart med skibytte. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva er dette for noe? Vi er jo vinternasjon numero uno, men ingen som er blandt top 30 på en 15km.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 27 plass faktisk. Og 34 plass. Håper Petter kommer til intervjuet og sier: Dreit i løpet fordi eg skjønte det ikke gikk. Spare meg til løp der eg har sjans å vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå