asicman Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Intel skriver Next-generation Intel® Atom™ systems available Jan. 4, men er det noen som har sett at den har dukket opp? ION2 skulle også vere klar i 4Q09, men jeg har ikke sett noe til den heller. Kunne tenke meg å bygge eller kjøpe ferdig HTPC basert på Pine Trail/ION2 forutsatt at 1080p H.264 gir bra kvalitet. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Intel skriver Next-generation Intel® Atom™ systems available Jan. 4, men er det noen som har sett at den har dukket opp? ION2 skulle også vere klar i 4Q09, men jeg har ikke sett noe til den heller. Kunne tenke meg å bygge eller kjøpe ferdig HTPC basert på Pine Trail/ION2 forutsatt at 1080p H.264 gir bra kvalitet. Acer med atom N450 er på lager hos PS.no: http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=175047 Lenke til kommentar
asicman Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Acer med atom N450 er på lager hos PS.no: Takk, da er den ute i all fall. Men jeg var på jakt etter en HTPC evt. hovedkort, helt med ION2 siden grafikken på Pine Trail visstnok ikke er spesielt bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå