Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere må slutte å poste de der Kincet videoene, jeg får bare vondt og må snu meg vekk fordi dette er pinlig. Synes nesten synd på dere som har kjøpt Kinect og tror det kommer noe "hardcore" til den. Fordi det er nok bare en illusjon. Jeg er glad at jeg ikke har kjøpt det selv.

Eh. Jeg er fornøyt med Dance Central og Kinect Adventures. Holder i massevis. Men nå kjøpte jeg Kinecten for å få bedre rytme, balanse og kondis uansett da, så ...

Samt fordi kompisen min ville prøve å bruke den til noe 3D-greier og noen filmer.

Kom aldri så langt at han fikk skrevet programmet han planla å bruke til det. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er noe annet å kjøpe Kinect pga det du skriver Datasmurf. Jeg tenker på de stakkars folk som kjøpte den etter at Microsoft "lovte" at snart kommer det spill som består av noe annet enn dansing, trening eller veiving med henda. Dette har ikke jeg sett enda.

Virker som at Kinect kan være et godt tillegg i spill som Mass Effect 3 og Ghost Recon: Future Soldier, men det er ikke nok til at jeg betaler 1000kr for dingsen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er noe annet å kjøpe Kinect pga det du skriver Datasmurf. Jeg tenker på de stakkars folk som kjøpte den etter at Microsoft "lovte" at snart kommer det spill som består av noe annet enn dansing, trening eller veiving med henda. Dette har ikke jeg sett enda.

Child of Eden?

Jeg skal dog si meg enig i at utvalget har vært labert så langt. Det kan kanskje ha noe med at MS ønsket å fokusere på familiespillene i første bane, men det gjør det ikke særlig mye bedre.

Det virker nesten som om Kinect endelig har kommet seg dit den burde ha vært da den ble lansert:

1. Child of Eden har allerede fått mye skryt for kontrollsystemet, The Gunstringer ser lovende ut og Forza Motorsport 4 bruker kinect på en glimrende måte. Nå har det i tillegg begynt å dukke opp XBLA-spill med støtte for Kinect, så jeg frem til å se hva vi har i vente.

2. Et godt utvalg av familie- og partyspill: Kinect Sports 1/2, Dance Central 1/2, Kinectimals + Bears og Sesame Street. Kinect Star Wars ser kanskje litt kjedelig ut for oss, men dere må huske på at spillet sikter seg inn på familiemarkedet.

3. Det nye dashboardet ser også lekkert ut. Jeg gleder meg til å bruke det selv om vi mest sannsynlig ikke får tilgang til alle funksjonene.

4. En spennende lineup for 2012. Ryse. Fable TJ, Project Draco, Steel Battalion, Mass Effect 3

men det er ikke nok til at jeg betaler 1000kr for dingsen!

Du skulle ha kjøpt den for 600kr slik som jeg og mange andre gjorde i sommer. Jeg har bare spilt Kinect Adventures og Kinect Fun Labs, men så langt har den vært verdt det.

Akkurat nå koster den for øvrig 700kr hos CDON.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Som de andre sier her, så er målgruppen for de kinect spillene som er nå satt mot familievennlige spill. Og jeg tror at det kommer spill som funker bra med kinect, også for "hardcore" gameren, men selvfølgelig så skal det jo ikke ta over den gode følelsen av å sitte og slappe av i en stol og med en kontroll i handa. Men jeg tror at Forza 4 blir awesome, Fable er jeg spent på, Ghost Recon ser nice ut, siden du også kan velge å spille med kontroll, og bruken i Mass Effect ser ganske nice ut.

Men jeg må også si at de Kinect spillene som er i dag, er også bra, men det er ikke spill du spiller alene (hvertfall ikke jeg), men det er gøy å spille med venner og familie.

Lenke til kommentar

Spilt litt Deus Ex Human Revolution nå, og digger spillet. Hvordan det er bygd opp og hvordan gameplayet er.

Har spilt Deus Ex på pc for mange år siden, men synes 360 versjonen, som jeg har spilt, er veldig bra.

Fikk bare litt kjeft av dama som synes jeg var en "jævel" som satt å spilte skytespill etter det som skjedde i Norge :ermm:

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Spilt litt Deus Ex Human Revolution nå, og digger spillet. Hvordan det er bygd opp og hvordan gameplayet er.

Har spilt Deus Ex på pc for mange år siden, men synes 360 versjonen, som jeg har spilt, er veldig bra.

Fikk bare litt kjeft av dama som synes jeg var en "jævel" som satt å spilte skytespill etter det som skjedde i Norge :ermm:

What? Hvor fikk du tak i Human Revolution så tidlig?

Lenke til kommentar

Ifølge OXM kommer Fable IV i 2013.

Fable IV will release as a fully-fledged title in 2013, according to the latest issue of the Official Xbox Magazine. The rumour section of the mag said: “Look for the Fable cycle to continue with a proper, controller-based Fable IV in 2013, says The Ball.” The last main title in the series, Fable III, released last year. The next edition in the series The Journey, a Kinect-only title, releases next year.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...