Emils. Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 COD er ikke gøøy, det er frustrende og du får lyst til å kaste xboxen langt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 http://xbox360.ign.com/articles/118/1187579p1.html Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 COD er ikke gøøy, det er frustrende og du får lyst til å kaste xboxen langt. Sånn er det med de fleste spill.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen fra Trueachievements her som er aktive der? Burde nesten ha en diskusjon.no-gruppe på TA. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Noen som vet om den kinect kamera adapteren har kommet ut? Den som gjør at du kan spille i små stuer etc Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) 20 august har jeg hørt. Men det stemte ikke, står på sidene deres at den kommer 13 september. Endret 14. august 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Du har ikke den siden vel? Så kan jeg ha den å følge med Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 http://nyko.com/products/product-detail/?name=Zoom Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Forslag til multiplayerspill? Helst 4 player =) Jeg og noen venner trenger et nytt spill. Vi har spilt mye worms, fifa 2011, 3d ultra minigolf, bomberman og castle crashers. Helst arcadespill siden de ikke er så dyre Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Forslag til multiplayerspill? Helst 4 player =) Jeg og noen venner trenger et nytt spill. Vi har spilt mye worms, fifa 2011, 3d ultra minigolf, bomberman og castle crashers. Helst arcadespill siden de ikke er så dyre NBA 2k11 og Mortal Kombat Sistnevnte er så utrolig fett når man er fire Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Yeah, Toy Soldiers: Cold War ute i dag. Herlig med et nytt arcade-spill i hus for min del. Venter med å kjøpe From Dust, og snart ferdig med Bastion. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ble ikke pressekonferansen til Microsoft live sendt idag i det hele tatt? Er det slik jeg leser bare masse fokus på Kinect spill? Herre Gud altså......må MS ta seg samens snart om dette stemmer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jævla lei Kinect. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg skjønner ikke hva det snakkes om. Microsoft hadde ingen pressekonferanse på Gamescon. Microsoft hadde play day hvor det ble vist fram Forza 4, Gears of War 3, Mass Effect 3 (visstnok med første mulig testing av spillet med Kinect-funksjonene), Ghost Reacon 4 o.s.v. Sikkert en dose med Kinect og, slik som Star Wars. Ohh, så herlig Toy Soldiers: Cold War er. Elsker å få inn commandoen på brettet, litt i overkant overpowered. Men er nok meningen når det er en special ability du får etter å ha fylt opp en bar med poeng/kills. Elsker endringene de har gjort fra Toy Soldiers 1. Litt tøffere spill enn forgjengeren. Cold War er klart bedre enn første spillet. Dette var saker jeg likte godt. Må få prøvd co-op snart. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 vurderer å skaffe meg toy soldiers også, ser faen så morro ut coop, må få med folk på det. Blir nok kjøp i løpet av helga. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Bare å sende meg en melding hvis du vil. Er uansett nødt til å spille et par missions i co-op for gull. Fikk det lett på de 3-4 første, men det 5 og 6 oppdraget sleit jeg å få gull på. Er co-op på alt. Survival, mini-games og campaign. Endret 17. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Silent Hill HD Collection Hitting Xbox 360 Flott at det kommer til X360 også. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jævla lei Kinect. Og like mange er lei Uncharted og call of duty. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jævla lei Kinect. Og like mange er lei Uncharted og call of duty. Abuhuhu. Jævla lei Trondenils' nye brukere. Må da gå ann å være lei av at Microsoft satser så jævla på Kinect når ingen av Kinect-spillene interesserer meg overhodet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå