Mr. Pants Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Får mer og mer lyst på Kinect... Fable The Journey? Pøh! Champion Jockey ftw! Det er verdt å merke seg at spillet også er på vei til Wii og PS3(med støtte for Move). Denne gangen får alle være med på moroa. Endret 9. august 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Enslaved, det er en perle det En vits sant? kontrollen er jo ræva:S prøvde demoen nettopp og kom fram til at du bare tullet:P Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Enslaved er jævla fett. Demoen er en vits, man får ikke noe innblikk i hvordan spillet faktisk er. Jævla bra spill, rett og slett. 8/10 2 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Enslaved er jævla fett. Demoen er en vits, man får ikke noe innblikk i hvordan spillet faktisk er. Jævla bra spill, rett og slett. 8/10 Så kontrollen er bra og ikke superduperseig?? kontroller var jo mindre aktiv en det kontrollen i heavy rain er:P Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Kontrollen funket fett for min del, ingen problemer. Spilte det sammen med dama, som veldig raskt sliter med den typen kontroller, og hun fikset det også uten problemer. Edit: Metacritic, 82/100 Endret 9. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Enslaved er konge! Nuff said. 1 Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) +1 for «ræva kontroll». Noe av det verste jeg har vært borti! Hadde det vært et rent beat'em up-spill eller noe så kunne jeg latt det gå, men det er jo en platformer.. Synd egentlig, for spillet ellers virker kult:\ Endret 9. august 2011 av formkake Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hva er galt med kontrollene? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Får mer og mer lyst på Kinect... Fable The Journey? Pøh! Champion Jockey ftw! Det er verdt å merke seg at spillet også er på vei til Wii og PS3(med støtte for Move). Denne gangen får alle være med på moroa. Hohoho!! Tror jeg driter på meg, LOL!!! Dette må vi jo selvsagt ha!! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Enslaved, det er en perle det En vits sant? kontrollen er jo ræva:S prøvde demoen nettopp og kom fram til at du bare tullet:P Haha! Jeg kødder ikke med deg. Men takk for den! Har ikke prøvd demoen. Men spillet er fett. Fin grafikk, kontrollen sitter bra. Å animasjonen til figurene er virkelig naturtro. Du vil bli oppslukt og dratt inn i den verdenen. Btw: Noen som veit om man kan få tak i Avatar The Last Airbender? Lyst til og booste gamescoren min litt Endret 9. august 2011 av Bare Ban 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Btw: Noen som veit om man kan få tak i Avatar The Last Airbender? Lyst til og booste gamescoren min litt Hmm. Lillebroren min kjøpte det på sin konto gjennom xbox live. Jeg lastet den ned til min xbox gjennom hans profil og fikk spilt, og unlocket, 1000GS. Om du vil kan jeg se om jeg husker passordet hans så du kan retrieve profilen hans og laste det ned. Men ikke kjøp noe på kortet mitt, Anus Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvis du er heldig, så brukt-hylla på en Gamestop. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Btw: Noen som veit om man kan få tak i Avatar The Last Airbender? Lyst til og booste gamescoren min litt Hmm. Lillebroren min kjøpte det på sin konto gjennom xbox live. Jeg lastet den ned til min xbox gjennom hans profil og fikk spilt, og unlocket, 1000GS. Om du vil kan jeg se om jeg husker passordet hans så du kan retrieve profilen hans og laste det ned. Men ikke kjøp noe på kortet mitt, Anus Det hadde vært supert!!! Jeg skal dra kortet som en hollywood wife golddigger Haha! Neida, om jeg hadde fått lastet den ned hadde det vært konge Edit: Øl = Leif Endret 11. august 2011 av Bare Ban Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Haha, bra svar Ban. Fruit Ninja Kinect i dag. Noen som har fått prøvd det? Greit? Billigste Summer Arcade-tittlen, men gleder meg stort til Toy Soldiers neste uke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Noen som vet sånn ca hva jeg kan få for dette på Finn.no Guitarhero 3 Legends of Rock med gitar Halo 3 CoD World at War Har ikke Xbox mere så det står bare å samler støv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Om du er heldig, 200 ja. Halo 3 har jeg sett blitt solgt brukt for 39 kroner, nogenlundene det samme med World At War. GH3 begynner å bli såpass gammelt nå, og at butikker nesten gir bort gitarene med GH3. Mener jeg så GH3 med gitar for 69,- på min lokale Elkjøp for en måned tilbake. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Noen som har et gøyalt spill å anbefale. Har spilt en del, men tar gjerne imot tips. må ha noe frem til høsten kommer:p Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Alice: Madness Returns. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Noen som har et gøyalt spill å anbefale. Har spilt en del, men tar gjerne imot tips. må ha noe frem til høsten kommer:p COD spillene er jo alltid morsome! Men tipper du har spilt disse, også har du jo Battlefield BC1 og BC2! Ellers, GTA. VELDIG mye å gjøre, og veldig morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå