Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Bortsett fra Silver og Gold, så skulle det vert noe som hette Diamond medlem der en fikk eksklusive hilsener fra Bill Gates, gjerne med live Bingo via 360 live 1 gang i måneden der Bill Gates var Bingo vert og en kunne vinne xbox spill eksklusivt signert av Bill Gates. Og gjerne live video streaming fra når Microsoft game teamet ved frokost bordet diskuterer nye spill til xbox, eller live video fra når en av det grafiske arbeiderne utvikler ett nytt vesen i ett spill under utvikling.

Diamond medlemskap kunne være for ekstra interesserte "hardcore" gamere, der det fikk eksklusiv behandling av Microsoft og ikke minst eksklusive videor, intervjuer etc fra andre tredje parts utviklere.

Diamond medlemskap kunne f.eks kostet 200 kroner i mnd, pga, det eksklusive innholdet. Og dermed kunne Microsoft bli enda rikere og sterkere selskap. Jeg er sikker på at det kunne blitt bra saker, men noen må jo gi Microsoft ideen og kreve kroner fra dem visst det benytter seg av ideen. Er bare til å sende en SMS til f.eks Bill Gates, visst noen vet hans private mobil nummer.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo fortelle litt hos meg da ... Har TVen og Xboxen nede så får ikke spilt så mye, og ikke noe CoD eller slike spill. Så nå for tiden går det faktisk i Lego Star Wars: The Complete Saga. Funker greit, men blir fort lei for hver gang, 2 runder og man er lei for den dagen, i tillegg kan jo spillet også virke litt noobent, men lånte det for å prøve det. Selv hadde jeg ikke giddet å kjøpt det, men helt fungerende spill =)

Dere sitter og nerder for tiden da? :!:

Og forresten IDF; Fungerende forslag men tror nok ikke det ville funket ... ;)

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Stiller noen spørsmål om dataoverføring fra gammel til ny "box" her :)

Fikk nettopp ny ELITE i hus, og ble veldig irritert når jeg oppdaget dette. Var kanskje dum som trodde at man kunne overføre på en enklere måte.. Men trodde ikke det skulle være en såpass avansert operasjon.

Så jeg lurer på om det er det samme som gjelder? Jeg må altså ringe microsoft kundeservice og så betale for å kunne få en kabel som muliggjør spilling på min nye konsoll? (Vanvittig dårlig praksis)

Forøvrig så lurer jeg hvor man kan få kjøpt minnesenhetene til xbox som alle snakker om. Har ikke sett de på nett eller i butikk, det samme gjelder HD kabel jeg gjerne skulle hatt. (Fungerer en standard HD kabel fra clas ohlson eksempelvis?)

EDIT: oppdaget nå også at kabelen i den nye ELITE pakken ikke har "HD switch" som det er på den gamle kabelen? Betyr dette at jeg MÅ skaffe HDMI kabel for HD innhold eller kan jeg bruke kabelen fra den gamle boksen som har HD-switch?

Lenke til kommentar

Heh, det er ganske god stund siden MS fjernet HDMI-Kabelen fra Xbox-Pakkene. Følger ikke med i noen av dem, ikke eliten heller. MS satt ned prisen på Eliten og de andre, og dermed mente de at de samtidig måtte fjerne noe, og selvfølgelig tok de (noe som jeg mener er noe av det viktigste) HDMI-Kabelen. Så den må du kjøpe ved siden av. Ang. overføring av minne har jeg ikke peiling på men Live Acc er ikke vanskelig å "overføre", hvis det er det. Men alt annet har jeg ikke peil på.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å komme hjem og få prøvd demoen :)

Fikk dazzle'n som jeg bestilte på lørdag i posten i dag også, så nå må jeg bare få koblet det opp og så blir det filming av gameplay og å legge ut på youtube.

Nice! Fra komplett.no? Selv må jeg jo skaffe PC først som sagt, litt etter Mars vel :/ Men også husker du at jeg sa at du ikke kan recorde med lyd uten splittere? (Tror jeg) Var også KANSKJE noe mer som manglet, er ikke sikker, kan være bare rykter jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Når det gjelder dette å ta opp fra Xboxen, må man da koble ledninger fra tv til pc? Eller hvordan fungerer dette?

Det er jo forskjellige typer, noen bærbare og noen som ja, du må koble fra TV til PC. Den som Erlendo har, tror jeg du må koble mellom TV til PC. Men fins forskjellige typer.

Kjøpte fra komplett ja.

Kjøpte tre splittere. Må ha det for å få med både lyd og bilde. Ligger videoer på youtube hvor du kan se hvordan det kobles opp, hvis du lurer.

Hvor kjøpte du splittere?

Lenke til kommentar

Det du må gjøre er å koble på splitterne på signalet som går til tven, slik at det går til både tv og dazzlen. Altså signalet fra xboxen.

Splittere kjøpte jeg på Clas Ohlsson. Men måtte kjøpe noen overganger i tillegg, siden de kun hadde spillere med "han"-inngang inn, og to "hun"innganger ut. Det du må ha da er det som brukes til å skjøte rca-kabel med, altså med "hun" i begge ender, hvis du skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Noen som vet om duen opptakere som funker uten å måtte sette ledninger mellom pc og tv? Har en støvsuger av en pc og en bærebar som jeg ikke er intresert skal bare ligge på gulvet for brukes til å ta opp spillinga.

Denne vil jeg nok tro er trådløs, men koster mye mer en vanlig Dazzle. Men samtidig, kan denne recorde 1080i og trenger ikke noe ekstra i tillegg for å recorde både lyd og film.

Det du må gjøre er å koble på splitterne på signalet som går til tven, slik at det går til både tv og dazzlen. Altså signalet fra xboxen.

Splittere kjøpte jeg på Clas Ohlsson. Men måtte kjøpe noen overganger i tillegg, siden de kun hadde spillere med "han"-inngang inn, og to "hun"innganger ut. Det du må ha da er det som brukes til å skjøte rca-kabel med, altså med "hun" i begge ender, hvis du skjønner hva jeg mener

Ikke egentlig ... xD Men hva skal jeg spørre om på Clas Ohlson om da?

Lenke til kommentar
Noen som vet om duen opptakere som funker uten å måtte sette ledninger mellom pc og tv? Har en støvsuger av en pc og en bærebar som jeg ikke er intresert skal bare ligge på gulvet for brukes til å ta opp spillinga.

Denne vil jeg nok tro er trådløs, men koster mye mer en vanlig Dazzle. Men samtidig, kan denne recorde 1080i og trenger ikke noe ekstra i tillegg for å recorde både lyd og film.

Shit, trodde ikke de kosta så mye, jeg hadde sett noe til en 100 lapp på nettet. Så det var en litt stiv pris

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...