Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde Kinect Dance greia, det var kjempemorsomt+aktivt.

Fikk desverre bare 4% på første sangen på easy..

Det skal jeg ha.

 

Måtte bare le her litt :p

Når jeg fikk mitt Dance Central så fikk jeg hundre prosent på medium på min first try :D

Nå som regel klarer jeg det meste rundt Hard osv!

Jeg er vel litt mere "noob" i harmonix spill xD

Lenke til kommentar

Kansje du mangler rytmen eller er litt stiv i bevegelsene. Selv jeg så diger jeg er kan faktisk danse bedre en de som kan danse og veier 50kg mindre en meg xD

 

Uansett så er Dance Central det beste spillet til Kinect :). Bare Dance Central 2 og Child Of Eden som kan måle seg opp. Resten er low budgets og on rails!

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenched er elsk. Bare synd at det nesten bare er amerikanere som spiller det, og jeg opplever nesten bare lagg.

 

Får vente til en kompis skaffer seg det senere denne uka, ettersom Henrik kjørte seg godt igjennom spillet mens jeg var på fylla i går.

 

Double Fine er elsk ja. Alle spillene de har gitt ut har jeg elsket. Stacking, Qostume Quest, Brutal og Psychonauts. Gøy med den Psychonauts-referansen, kommet over noen mer Henrik?

Lenke til kommentar

Er med gjerne å spiller mer trenched jeg altså maury, hvis du er sugen på det (: selvom jeg er "ferdig" med spillet. Eneste som sucks er at det ikke følgte med mic på 4gb slimmen, så må skaffe meg et :)

 

Spilte aldri ferdig psychonauts, og husker fint lite av det, syntes det ble litt vanskelig til tider :p

 

Ønsker at double fine kom ut med spill oftere, fordi de er virkelig flinke. Håper bare ikke det blir bare sånn kinect greier fremover, fordi de lager jo det sesam kinect spillet.

Lenke til kommentar

Er det noen her som eier Warriors Of Rock gitaren og vet om denne funker med Rock Band?

Rock Band gitaren er den værste plastikkgitaren jeg har vært borti. Strumbaren er jo altfor lett og får ikke noe respons tilbake når jeg faktisk har treffi notene :ph34r:

 

Orket ikke å kjøpe Guitar Hero 5 og WoR til PS3 pga jeg har mest instrumenter på 360en :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Kansje du mangler rytmen eller er litt stiv i bevegelsene. Selv jeg så diger jeg er kan faktisk danse bedre en de som kan danse og veier 50kg mindre en meg xD

 

Uansett så er Dance Central det beste spillet til Kinect :). Bare Dance Central 2 og Child Of Eden som kan måle seg opp. Resten er low budgets og on rails!

Jeg mangler i alle fall rytmen og er alt for stiv i bevegelsene, men hva gjør vel det. Jeg kan ha det morsomt på easy når jeg danser på Dance Central. ^^

Men likte Kinect Adventures bedre. Blir vel å skaffe meg et av trimspillene også, når jeg får cash.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått testet Kinect. Må si at jeg likte opplevelsen veldig godt.

 

Dance Central demoen var kjempegøy, så DC står høyt på innkjøpslista. Harmonix har gjort det igjen. :)

 

Jeg var ikke like begeistret for Kinect Sports. Det er mulig at det bare var en dårlig demo, men spillet klarte ikke å fenge meg noe særlig.

 

Kinect Adventures var på sin side en gledelig overraskelse. De ulike minispillene er underholdende, og presentasjonen gjør at det ikke ser ut som shovelware. Jeg antar at jeg kommer til å gå lei av spillet ganske fort, men det får vare så lenge det varer.

 

Kinect Fun Labs var helt greit egentlig. Programmet er gratis, så jeg kan egentlig ikke klage. Får håpe MS har en bråte med apps på lur.

 

Må for øvrig legge til at jeg føler meg helt rå ut når jeg navigerer menyene med Kinect. Vi nærmer oss Minority Report folkens. :wee:

 

Edit: Nå stikker jeg i dusjen :p

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Mye variasjon, og har lest litt at folk jekker ned på det pga usynlige vegger, det er en minimal ting, i hvert fall for meg. Gir til og med en litt old school følelse at det er et par usynlige vegger. Hoppingen fra objekt til objekt og kombat systemet er vel det beste med spillet. :)

 

Kan legge til en trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=cFrs5UGB-ns

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...