Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Jo, men da kan de vel spørre pent i en hyggelig tone og fortelle at det vil hjelpe de til å bli bedre hvis du bidrar til den undersøkelsen.

Joda selvsagt kan de jo det, men kan jo tenkes det kan være en haug av grunner til at denne kundebehandleren hadde en dårlig dag på jobb.

Dem bryr seg nok ikke så veldig personlig om en kar ringer inn å vil si opp Live.

Poenget mitt var vel mest at de kan ha sine grunner til å spørre uten at det i seg selv er noe galt i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe galt i å spørre og de har sikkert sine grunner. At kundebehandleren har en dårlig dag bør vel ikke gå utover kunden, tross alt ikke kunden sin skyld, men det får nå så være. Når jeg snakker med sure kundebehandlere ender jeg som regel opp med å bli sur og grinete selv.

Ellers er det litt tungvindt å ringe inn for å fortelle at de ikke skal fornye. Lettere å gjøre det via Xbox.com og der må det da også være mulig å oppgi grunn til det.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor kjent dette er for almenheten, men de som ikke kjenner til dette kan det være penger å spare.

Kom over noe i går, noe de kaller 6k accounts. Altså du kjøper en xbox live konto, fylt opp med 6000 ms points. Jeg betalte 140 kr for det. I dag fikk jeg kontoen og overraskende nok funket det. Ente opp med at jeg kjøpte meg FUT pakker for alle pengene.

Ettersom de ofte må bruke opp pointsa så fort som mulig er dette genialt hvis du skal handle DLC eller FUT pakker etc. Synes det er ganske så billig. Selvfølelig får man andre pakker. Man får kjøpt kontoer fylt opp med så mye som 20 000 MS points, hva man enn skal med det !

Bare et lite tips.

Jeg tenker automatisk kinesere og hacka kontoer, men det er kanskje bare meg? :p

Det sies de kommer fra noe dev konto greier. Usikkert hvor det kommer fra, men iallefall billig for oss.

Lenke til kommentar

Har du sjekket at switchen på komponentenkabel står på HD, samt innstilligene på 360 står på HD, altså 720p eller 1080p.

Takk for svar :)

Jeg hadde ikke komponentkabel.. :blush: bare sånn gammel standard som fulgte med. Men nå har jeg fått kjøpt meg det og det funker perfekt ;)

Dette er morro! :grin:

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke Kinect noe spesielt, dama og venninner til ho driver å danser litt da...det er jo alltids gøy å se på?! :p

Ellers så er det jo det kommende Fable spillet litt spennende...får en håpe. Evnt Child of Eden. Uten det så vet jeg ikke om så mye som i mine øyne er verdt å kjøpe Kinect for...men smaken er jo som baken da.

Lenke til kommentar

En må tenke på Kinect som en annen type opplevelse, det er ikke som dagens spill med kontrollere. Det er det første en må forstå...ellers blir en nok voldsomt skuffet. Ang Fable så hevder han selveste..husker ikke navnet i farta at det ikke skal være et onrail spill...men jeg tviler litt på det egentlig.

Men å stå å lage ild kuler med hendene og late som en rir på en hest kan være en kul opplevelse tror jeg....bare ha et åpent sinn så tror jeg det blir gøy jeg.

Lenke til kommentar

Klippet som ble vist frem på E3 viste visstnok frem bare en liten del av det The Journey har å by på. Ifølge Joystiq har flere av ideene fra Project Milo blitt tatt i bruk i The Journey, så det har iallefall potensiale til å bli et interessant spill.

In fact, the team working on The Journey isn't even the same as the team that made Fable 3. When he explained that the Journey team had two years worth of experience developing for Kinect, we had to ask you know what. "A lot of the team were working on Milo," Peter admitted after getting a nod from the game's marketing manager in the back of the room. "A lot of the Milo tech we're not showing off. This is the first outing of this so we're keeping some of our big stuff safe behind. A lot of the stuff you can do in Fable: The Journey is some of the stuff that was originally found in Milo."

http://www.joystiq.com/2011/06/08/fable-the-journey-preview-speak-and-spell/

I tillegg til The Journey er jeg interessert i The Gunstringer, Project Draco, Codename D, Dance Central og Kinect Sports. Jeg tror også at det blir gøy å teste Kinect-funksjonene i Mass Effect 3.

Og hvis keyboard anywhere er noe å gå etter så tror jeg at Kinect Fun Labs har en flott fremtid foran seg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...