Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor faen ble det av Gears of War-tråden?

Det var jo en skikkelig lang tråd her med all info helt fra GoW og opp til nå, den var i hvertfall her når Gamer var på Innlegg..

Hver gang jeg sjekker tilbake for å se om noe har blitt forbedret her på Diskusjon ender det med at jeg logger av i frustrasjon, dette er enda ett eksempel på akkurat dette..

Fjerne Gears-kafèen, latterlig.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1316835

Edit: Den ble ikke fjernet, den ble begravet i all den andre driten som er her :dontgetit:

Edit 2: Jo, det ser faktisk ut som at den ble fjernet. Innleggene jeg hadde i den her på Diskusjon ligger nå i kategorien "Papirkurven". Kafèen fra Innlegg.no ligger i Innlegg.no arkivet og råtner.

Skjerpings! Det ligger mange gode tråder i det arkivet. Hent dem.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nei det var akkurat det jeg gjorde, jeg søkte som en gud og gikk igjennom nærmere 20-30 sider bare her på microsoft-delen av spill-forumet.

Jeg synes dette er latterlig jeg, jeg likte Gamer-forumet, nå..

Finner jo ikke det jeg skal finne her.

Lenke til kommentar

Hva er det her for noe dritt MS har begynt med nå da...må ringe inn for å si ifra at dem ikke skal automatisk fornye LIVE... tidligere var det noen taste trykk på Xbox.com

Jævla luringer altså...dem vet jo at mange da bare gir F i å ringe...men ikke denne karen!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor kjent dette er for almenheten, men de som ikke kjenner til dette kan det være penger å spare.

Kom over noe i går, noe de kaller 6k accounts. Altså du kjøper en xbox live konto, fylt opp med 6000 ms points. Jeg betalte 140 kr for det. I dag fikk jeg kontoen og overraskende nok funket det. Ente opp med at jeg kjøpte meg FUT pakker for alle pengene.

Ettersom de ofte må bruke opp pointsa så fort som mulig er dette genialt hvis du skal handle DLC eller FUT pakker etc. Synes det er ganske så billig. Selvfølelig får man andre pakker. Man får kjøpt kontoer fylt opp med så mye som 20 000 MS points, hva man enn skal med det !

Bare et lite tips.

Lenke til kommentar

Prøve og spørre her..Et litt merkelig spm men..Hvorfor er grafikken min elendig i online mp på xbox 360? :ermm:

Har den gamle hvite orginale konsollen.. Kan det være tvn min? har en 3-4år gammel matsui 37" flatskjerm :hmm:

Klarer ikke spille i mp for det er så utydelig. klarer ikke lese skriften heller omtrent.... :hm:

Lenke til kommentar

Hva er det her for noe dritt MS har begynt med nå da...må ringe inn for å si ifra at dem ikke skal automatisk fornye LIVE... tidligere var det noen taste trykk på Xbox.com

Jævla luringer altså...dem vet jo at mange da bare gir F i å ringe...men ikke denne karen!

Og viss du gjør dette så kan du ha en kundebehandler å spør deg surt: Hvorfor skal du ikke har mer Live? Det har jeg opplevd flere ganger. Sa bare: Skal spille på resten av konsollene mine og PC gratis og vips Gold var vekk ;)

Lenke til kommentar

Og viss du gjør dette så kan du ha en kundebehandler å spør deg surt: Hvorfor skal du ikke har mer Live? Det har jeg opplevd flere ganger. Sa bare: Skal spille på resten av konsollene mine og PC gratis og vips Gold var vekk ;)

Herregud... Som om de har noe med grunnen til at du ikke skal ha mer Live. :nei:

Lenke til kommentar

Herregud... Som om de har noe med grunnen til at du ikke skal ha mer Live. :nei:

Kan det ikke kanskje tenkes at de fører en statistikk på hvorfor kundene dems ønsker å avslutte medlemskapet?

Slik kan de kanskje bli bedre på ting som går igjen som grunn for at folk ikke lenger er villig til å betale..

Ser virkelig ikke hva som er galt om å spørre om dette, like lite som når et pc program spør meg hvorfor jeg avinstallerer programmet f.eks.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor kjent dette er for almenheten, men de som ikke kjenner til dette kan det være penger å spare.

Kom over noe i går, noe de kaller 6k accounts. Altså du kjøper en xbox live konto, fylt opp med 6000 ms points. Jeg betalte 140 kr for det. I dag fikk jeg kontoen og overraskende nok funket det. Ente opp med at jeg kjøpte meg FUT pakker for alle pengene.

Ettersom de ofte må bruke opp pointsa så fort som mulig er dette genialt hvis du skal handle DLC eller FUT pakker etc. Synes det er ganske så billig. Selvfølelig får man andre pakker. Man får kjøpt kontoer fylt opp med så mye som 20 000 MS points, hva man enn skal med det !

Bare et lite tips.

Jeg tenker automatisk kinesere og hacka kontoer, men det er kanskje bare meg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...