Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en xbox live trial å gi bort?

Har nylig sagt opp gull medlemskap, men så fikk jeg veldig lyst å teste Assassins Creed multiplayer. :)

forgetabout it! fikk 2 mnd gull for 20kr.

Jævlig irriterende at man må ringe inn for å avslutte abonnement da!

Endret av Laplander
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn rent byggekvalitetsmessig føltes slimmen utrolig jalla ut med sin matte plast finish. Men nå er ikke jeg typen som tar med seg konsollen sin til sengs hver natt for å klå på den heller da :) I tillegg så er den vesentlig roligere enn min gamle US 60Gb, og tar mindre plass.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje litt vagt spørsmål, men hvordan vil du si den er i forhold til PS3 Slim? Den er ihvertfall veldig stille.

Bill jo :O Vi spilte ikke lite Cod 4 sammen.

Når det kommer til spørsmålet, jeg vil si de er relativt like. Jeg merket ikke en stor differanse.

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar

Synes det var på tide å oppgradere til slim utgaven idag...1888,- for 250gb utgaven er ikke ille altså... :)

Jeg gjorde det samme for litt siden. Den er så stille at jeg knapt merker at den er på. Og ikke minst ser den veldig mye tøffere ut enn den første modellen.

Ja den er voldsomt stille, og jeg ble helt sjokkert over hvor lavt nivået er når plata sviver i maskinen. Den er faktisk lavere en på PS3 slim hvor en hører mekanismen ganske så godt til tider. Og som du sier det ser veldig mye tøffere ut...

Den er klart den peneste og råeste design messig av maskinene ute nå...PS3 slim som er ved siden av den ser blass og utrolig kjip ut i forhold.

Jeg kan klappe meg selv på skulderen for en bra handel idag synes jeg! :D

Og Duke Nukem er påvei i posten fikk jeg mail om igår....oj oj oj

Lenke til kommentar

Sånn rent byggekvalitetsmessig føltes slimmen utrolig jalla ut med sin matte plast finish.

What? Min X360 Slim er like blank som PS3´en min.

Han har "billig" utgaven...4gb utgaven er slik. Den kan jeg tenke meg ikke er spes pen nei..

Lenke til kommentar

Sånn rent byggekvalitetsmessig føltes slimmen utrolig jalla ut med sin matte plast finish.

What? Min X360 Slim er like blank som PS3´en min.

Neimen faen folkens, jeg må ha trodd at eg var i ps3 tråden ffs! Jeg snakket altså om ps3 slim her, haha!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, det var snakk om Xbox 360 Slim her og hvordan den er på lydnivået. Cutthroat Bill spurte følgende:

Dette er kanskje litt vagt spørsmål, men hvordan vil du si den er i forhold til PS3 Slim? Den er ihvertfall veldig stille.

Der Mala svarer:

Sånn rent byggekvalitetsmessig føltes slimmen utrolig jalla ut med sin matte plast finish. Men nå er ikke jeg typen som tar med seg konsollen sin til sengs hver natt for å klå på den heller da :) I tillegg så er den vesentlig roligere enn min gamle US 60Gb, og tar mindre plass.

Jeg ble nå ikke forvirret... :tease:

Edit: Nå er jeg det...

Ingenting å se her. Move along, move along. :whistle:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...