Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den var bra jeg. Mange gameplaydemonstrasjoner og veldig lite jabbing. De burde ha inkludert noen XBLA-spill(Ms. Splosion Man, ITSP, Trials Evolution), men totalt sett er jeg fornøyd.

Etter at jeg fant ut at Ryse (foreløpig) bruker både kontrolleren og Kinect ble jeg plutselig mer interessert i spillet.

Lenke til kommentar

Etter at jeg fant ut at Ryse (foreløpig) bruker både kontrolleren og Kinect ble jeg plutselig mer interessert i spillet.

Oi!! det er bra at det blir støttet med vanelig kontroll :) Synes det var for få overaskelser i år

Halo var jo fin overaskelse til en Halo fanboy :p

Lenke til kommentar

Likte at MS var veldig rett på sak som de ble påpekt over her. Men for meg som ikke har noen videre interesse av Kinect, ble det litt mye fra den kanten. Men jeg skjønner at det er dette som er det store satsningsområdet til MS de neste årene.

Største overaskelsen var hele 3 nye Halo spill! Og en gledelig nyhet var det med Halo CE nyversjonen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

De annonserte da virkelig 6 spill, når de sier en ny trilogi til en av verdens største spill-franchiser da veit du at de ikke kødder. To say, "It`s business time baby".

Å 3-4 år? Neh, more like at Halo 5 kommer 2013-2014. Som blir det siste på Xbox 360. For at de så avslutter denne trilogien på en ny Xbox-konsoll slik som sist.

En ting jeg irriterer meg virkelig over er disse trollene som mener alternativ spilling av Mass Effect 3 med Kinect gjør spillet enda dårligere. Hvis dette blir gjort rikitg, så kommer jeg for all del til å ta i bruk Kinecten under hver eneste time med Mass Effect 3 i 2012 og utover. Hybrid-løsninger i store franchise er tingen, ikke solo Kinect-tittler fra de store franchisene. Ghost Reacon og ME3 har skjønt det. Alikevel igjen, ikke alle spill trenger det. Men synes virkelig det er bra i et spill som ME3.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

er ganske skeptisk til at 343 industries skal lage halo 4, 5 og 6. halo 1 remaken tror jeg ikke de klarer å ødelegge, bortsett fra at master chief så ganske rar ut. han så også rar ut i halo 4 teaseren, der han har fått jetpack og ny armor mens han har sovet.

men som stor halo fan så håper jeg faen meg at de klarer dette bra.

noen som vet om halo 1 remaken blir gitt ut på disk, eller om det blir nedlasting?

Lenke til kommentar

Den beste nyheten fra Microsoft på E3 sålangt for min del er Cloud-synkronisering av saves og spillerprofiler :D

Dette blir gull. Eneste elektroniske enheten hjemme jeg har litt angst for er xboxen, da på grunn av savegames. Har noen saves på en minnepinne, men har ikke fått overført alt, var noen spill som kranglet. (håper det går bedre med en cloud-løsning)

Har ikke satt meg inn i Kinect, men jeg trodde det i utgangspunktet var den svarte bevegelssensoren/kameraet man setter ved skjermen..? Er det den som er i bruk under f.eks. ME3 ved bruk av stemmestyring? Så da ut som Mannen På Videoen brukte en mikrofon, og det har man jo hatt ganske lenge. Eller blir Kinect også brukt som et begrep på styring uten håndkontroller.

Lang historie kort : Trenger man fysisk kjøpe Kinect-pakken for å sjefe Liara rundt?

Edit : Ser Kinect-saken har mikrofon, så man må vel ha den.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...