Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flott at 360-eiere får teste dette fantastiske spillet. Men grafikken tør jeg ikke tenke på vil blekne i forhold til PC versjonen med 1080p og høye grafikkinnstillinger. Det er ikke nubbesjans å få slik grafikk til Xboxen. Det gjør sikkert ikke noe for de fleste, tror nok folk flest har vokst fra "grafikkhore" stadie, hadde jeg ikke hatt PC så hadde jeg kjøpt det til 360en helt klart.

Lenke til kommentar
IGN: Are you able to announce a release date for The Witcher 2 on Xbox 360, as well as platforms? If there's no specific date, what time frame are you targeting for release?

John Mamais: We are targeting the end of this year. However, as already stated, we won't want to rush it out. We intend to spend the time we need to reach a comparable if not higher, in some aspects, level of quality than we reached on the PC version.

IGN: The Witcher 2 on PC is one of the prettiest games in existence with all the settings cranked up. Can you talk about the process of trying to transfer the same kind of visual quality to a console? Is it possible? And if not, what sorts of concessions need to be made?

John Mamais: To put it simply, we're aiming to deliver the best-looking Xbox title ever. There are some trade-offs in changing platforms, but mainly related to their respective capabilities. We created our game assets at the highest quality level, and the textures and models were made to be as efficient as possible. So we have a solid graphical base, and we know it runs on the 360. What's left is primarily a matter of post-processing.

http://xbox360.ign.com/articles/117/1172422p1.html

Det høres iallefall ut som om CD Project tar 360-utgaven på alvor. Jeg har ingen forhåpninger om at den vil se like bra ut som PC-versjonen, men jeg tror at den vil se bra ut alikevel. Gameplay-traileren til Skyrim ser jo bra ut, og den er basert på 360-versjonen.

Lenke til kommentar

For mye på slutten av dette året. For. Mye. Men jeg er superstoked for The Witcher 2 til konsoll. I en perfekt verden hadde de slengt inn det første spillet også, slik som The Dragon Knight Chronicles gjorde (et spill jeg må fullføre snart). Men, så lenge jeg kan spille som den hvithårede apen uten å må betale for ny PC er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg spilte The Witcher 2 på PC med 360 kontroll, og likte ikke det knotete oppsettet og kom aldri inn i gameplayet noe særlig. Så en 360 versjon kan jeg ikke kjøpe. Vil aldri kjøres i 50-60 FPS 1080p uansett så jeg styrer unna :)

Men det er flott at andre gamere der ute kan få skaffet seg spillet, er lett verdt de 1060kr jeg ga for spillet :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må også si dette var forventet, men veldig gledelig nyhet.

Prøvde å installere The Witcher 2 på pcen, men den lo bare av meg og skrudde seg av, så at det kommer til konsoll er knall :)

Grafikken er ikke så himla nøye så lenge det flyter fint og man får oppleve historien uten for mange bugs og problemer..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når skal jeg få bruke Kinecten min til å si play disc mens man er inne på Live? Jeg kan kun gjøre dette offlinemodus. Og når den nyeste firmwareupdaten kom ble jeg enormt skuffa. MS har jo sagt at de skal fikse det med voice mens man er på Live, men ser ut som de har løyet til meg enda en gang :(. En av mine største grunner at jeg skaffa Kinect....

Vil aldri bli fikset siden Norge er et knøttlite marked og 360 selger også elendig her.

Selg kinecten hvis det irriterer deg.

Lenke til kommentar

Rart så vanskelig det skal være å få tak i xbox 360 nåda. Ikke elkjøp, ikke expert og ikke platekompaniet. De hadde kun med kinect i pakka på elkjøp og det blir dyrt når jeg ikke er interessert i det.

Sjekket CDON?

Lenke til kommentar

Noen som sliter med hakking på LA Noire her? For det meste går det bra, men noen steder hakker det grusomt ekkelt.

Aldri, det tiltross for jeg har gått gjennom hele spillet og tatt alle achievementene til selve spillet. Bortsett fra en av de 2 DLC-casene.

Eneste buggen eller hakking o.s.v. jeg har kommet over på LA Noire var når jeg endte opp med å stå fast på en fjellskråning i en av homicide-casene, og det var greit å bare loade om sin jeg bare tapte rundt 3 minutter med kjøring.

Gleder meg jævelig til å få achievements til for å spille Metal Gears Solid 2 og 3. 2 av mine 5 favorittspill på PS2 i HD. Og med et Metal Gear Solid-spill jeg aldri trodde skulle ende opp å spille da jeg for lengst hadde gitt opp PSP. Håndholdte konsoller er ikke så veldig for meg, har fremdeles Pokemon på DS som jeg drar fram innimellom.

Lenke til kommentar

Rart så vanskelig det skal være å få tak i xbox 360 nåda. Ikke elkjøp, ikke expert og ikke platekompaniet. De hadde kun med kinect i pakka på elkjøp og det blir dyrt når jeg ikke er interessert i det.

Ja, var å hentet meg den siste xboxen de hadde igjen på Elkjøp på Jessheim i går (Slim med Black Ops -.-), karen der sa det har vært en helt syk pågang i det siste og at det var lite igjen på hovedlageret til Microsoft for tiden. Om han fant det på for å få meg til å kjøpe den med en gang kan godt hende, men det virker jo som han snakket sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...