Akrabra Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Fant en kode lapp i Alan wake boksen min, ganske sikker på at det er til "The Signal" første dlcet, og har alt kjøpt det, som om det er noen som har lyst på en kode send meg en personlig beskjed =) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har planer om å kjøpe meg ny xbox etterhvert, har den gamle typen 360 og jeg ønsker og overføre filene fra harddisken på den og over på den nye. Er det mulig? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Har planer om å kjøpe meg ny xbox etterhvert, har den gamle typen 360 og jeg ønsker og overføre filene fra harddisken på den og over på den nye. Er det mulig? Ja. Du må ha en overføringskabel til ca 150,- Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvor får jeg tak i det og kobles det mellom den gamle og den nye xboxen? En link hadde vært fint. Takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 tror denne funker fint Transfer kit Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Hvor får jeg tak i det og kobles det mellom den gamle og den nye xboxen? En link hadde vært fint. Takk for kjapt svar Den kobles mellom den nye xboxen og harddisken fra den gamle. Du trenger ikke å ha hardisken koblet på den gamle boksen. Den linken du ble gitt her er til en slik kabel du trenger Endret 30. mai 2011 av archongamer Lenke til kommentar
ronja123 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 kontakt xbox-kundeservice de er behjelpelig med transfer-kit.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Når skal jeg få bruke Kinecten min til å si play disc mens man er inne på Live? Jeg kan kun gjøre dette offlinemodus. Og når den nyeste firmwareupdaten kom ble jeg enormt skuffa. MS har jo sagt at de skal fikse det med voice mens man er på Live, men ser ut som de har løyet til meg enda en gang . En av mine største grunner at jeg skaffa Kinect.... 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har planer om å kjøpe meg ny xbox etterhvert, har den gamle typen 360 og jeg ønsker og overføre filene fra harddisken på den og over på den nye. Er det mulig? Ja. Du må ha en overføringskabel til ca 150,- Kan man ikke bruke en vanlig ekstern harddisk når man skal flytte ting? Trodde det hadde kommet en firmware-oppdatering som muliggjorde det. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er det noen som spiller Dragon age 2 her, på xbox? Her er rings of whisper, (er usikker på om han personen har brukt den) 6QLS-BDVA-BESJ-LE5Q Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan man ikke bruke en vanlig ekstern harddisk når man skal flytte ting? Trodde det hadde kommet en firmware-oppdatering som muliggjorde det. Det vet jeg faktisk ikke.. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Når skal jeg få bruke Kinecten min til å si play disc mens man er inne på Live? Jeg kan kun gjøre dette offlinemodus. Og når den nyeste firmwareupdaten kom ble jeg enormt skuffa. MS har jo sagt at de skal fikse det med voice mens man er på Live, men ser ut som de har løyet til meg enda en gang . En av mine største grunner at jeg skaffa Kinect.... Jeg er helt enig der, utrolig kjipt. At man bade må ha på US, og være i offline. Rart at de enda ikke har fikset det .. :S Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Når skal jeg få bruke Kinecten min til å si play disc mens man er inne på Live? Jeg kan kun gjøre dette offlinemodus. Og når den nyeste firmwareupdaten kom ble jeg enormt skuffa. MS har jo sagt at de skal fikse det med voice mens man er på Live, men ser ut som de har løyet til meg enda en gang . En av mine største grunner at jeg skaffa Kinect.... Er ikke eneste, håpet, å kunne se på dvd uten kontroll, men MS leverer selfølgelig bare til USA. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvor kan jeg kjøpe MS Points med paysafecard, anyone? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Haha, aldri sett noen som bruker det der. De skryter av å ha en bra greie, men sier ikke hvilke nettbutikker de samarbeider med. Det blir litt sånn, "jeg har mange venner, men jeg kan ikke vise deg dem". Endret 1. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hva var poenget med det innlegget? Jeg har ikke noe valg når jeg ikke kan bruke mitt eget bankkort. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Liten form for advarsel. Tror du må finne deg et Sten og Strøm-senter. De har hvertfall en form for avtale med dem. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Nåja, det er trygt nok, sett at Narvesen og 7-Eleven tar partnerne sine seriøst. Gikk også helt greit med en kompis når han brukte paysafe for å kjøpe noe skit til LoL. Tenker du å løse det inn på f.eks. Platekompaniet? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Brukte game-accounts.de for å kjøpe poeng med paysafe. Funket så helvetes fett! Nå blir det DLC på han far igjen. Bare i tilfelle noen andre skulle lure på det samme. Greit å være sånn passe stødig i tysk btw. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Føler at The Witcher 2 kommer til 360 med alt ryktene som har gått rundt, og at samtidig så begynner retailere i polen og spania å legge ut spillet for forhåndsbestilling til 360. EDIT: Sorry, bare Polen virker det som. Endret 2. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå