Attityd Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har ikke åpnet noe som helst. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da ville jeg bare sendt den inn til MS. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har ikke åpnet noe som helst. Hvis du lurer på.... Ja, det er gratis. microsoft spanderer tilogmed frakten. 5 års reklamasjon på slike feil. https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nb-no eller ring: 800 14 174 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Har jo MW2 Turneringen, men tenkte at siden ikke alle har det så kan vi jo fikse til en ny turnering. For å skape litt liv =) Så noen som har forslag til spill som man kan konkurrere i? Forresten: Mangler 2 stk til MW2 Turneringen, så om du kan, si ifra, hadde vært fint =) Har jo MW2 Turneringen, men tenkte at siden ikke alle har det så kan vi jo fikse til en ny turnering. For å skape litt liv =) Så noen som har forslag til spill som man kan konkurrere i? Forresten: Mangler 2 stk til MW2 Turneringen, så om du kan, si ifra, hadde vært fint =) ---- Gjentok dette =) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har ikke åpnet noe som helst. Hvis du lurer på.... Ja, det er gratis. microsoft spanderer tilogmed frakten. 5 års reklamasjon på slike feil. https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nb-no eller ring: 800 14 174 Tar det lang tid? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tar det lang tid? alt fra 2-4 uker er vel normalen. Aldri ventet lengre enn 3 uker personlig. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det tok 6 uker fra jeg sendte den inn til jeg spilte igjen, men vil tro dette kan ha noe med at jeg sendte rett før jul, de sa ivertfall så Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tror det ikke tok to uker engang når jeg sendte inn min. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har et lite spørsmål til dere eksperter Live medlemskapet mitt gikk ut for noen dager siden, og jeg er usikker om jeg skal fornye det, da jeg ikke bruker det særlig lenger. Men har veldig lyst på dlcene til ac2 som kommer snart. Så det jeg lurte på er om jeg kan bruke 48h eller 1 måneds kort til å skaffe meg fornyet medlemskap på den ekisterende gamertagen. Eller gjelder disse kortene bare for nye gamertags? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har et lite spørsmål til dere eksperter Live medlemskapet mitt gikk ut for noen dager siden, og jeg er usikker om jeg skal fornye det, da jeg ikke bruker det særlig lenger. Men har veldig lyst på dlcene til ac2 som kommer snart. Så det jeg lurte på er om jeg kan bruke 48h eller 1 måneds kort til å skaffe meg fornyet medlemskap på den ekisterende gamertagen. Eller gjelder disse kortene bare for nye gamertags? Du kan selvfølgelig bruke dem på den eksisterende gamertaggen din Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Har et lite spørsmål til dere eksperter Live medlemskapet mitt gikk ut for noen dager siden, og jeg er usikker om jeg skal fornye det, da jeg ikke bruker det særlig lenger. Men har veldig lyst på dlcene til ac2 som kommer snart. Så det jeg lurte på er om jeg kan bruke 48h eller 1 måneds kort til å skaffe meg fornyet medlemskap på den ekisterende gamertagen. Eller gjelder disse kortene bare for nye gamertags? Du kan selvfølgelig bruke dem på den eksisterende gamertaggen din Man får også dlc's uten å være gold member også. Så hvis du ikke har interesse av å spille online så kan du være silver member og likevel få dlc's, updates og demoer. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Får man ikke innholdet senere tilgjengelig hvis man har silver? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Får man ikke innholdet senere tilgjengelig hvis man har silver? Vanskelig å si med dlc's, det er jeg ikke helt sikker på. men demoer kan komme en uke senere. skule tro at de kom samtidig pga, de selger det og da bryr de seg ikke hvem de selger det til.... Endret 26. januar 2010 av 530XD Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Får man ikke innholdet senere tilgjengelig hvis man har silver? Vanskelig å si med dlc's, det er jeg ikke helt sikker på. men demoer kan komme en uke senere. skule tro at de kom samtidig pga, de selger det og da bryr de seg ikke hvem de selger det til.... Makes sence Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 DLC kommer samtidig til alle, demoer kommer etter for silver medlemmer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Hvor registrerer jeg meg for å få den sendt inn? Endret 26. januar 2010 av Attityd Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 ring: 800 14 174 evt: https://service.xbox.com/servicehome.aspx?mkt=nb-no Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jævlig lekent at epostadressen jeg trodde jeg hadde skrevet inn ikke fungerer der. niice å glemme den. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Hehe, fint og se at posten også blir brukt som en hjelpe-post Fortsett med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå