Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har jo MW2 Turneringen, men tenkte at siden ikke alle har det så kan vi jo fikse til en ny turnering. For å skape litt liv =) Så noen som har forslag til spill som man kan konkurrere i?

Forresten: Mangler 2 stk til MW2 Turneringen, så om du kan, si ifra, hadde vært fint =)

Har jo MW2 Turneringen, men tenkte at siden ikke alle har det så kan vi jo fikse til en ny turnering. For å skape litt liv =) Så noen som har forslag til spill som man kan konkurrere i?

Forresten: Mangler 2 stk til MW2 Turneringen, så om du kan, si ifra, hadde vært fint =)

----

Gjentok dette =)

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål til dere eksperter :) Live medlemskapet mitt gikk ut for noen dager siden, og jeg er usikker om jeg skal fornye det, da jeg ikke bruker det særlig lenger. Men har veldig lyst på dlcene til ac2 som kommer snart. Så det jeg lurte på er om jeg kan bruke 48h eller 1 måneds kort til å skaffe meg fornyet medlemskap på den ekisterende gamertagen. Eller gjelder disse kortene bare for nye gamertags?

Lenke til kommentar
Har et lite spørsmål til dere eksperter :) Live medlemskapet mitt gikk ut for noen dager siden, og jeg er usikker om jeg skal fornye det, da jeg ikke bruker det særlig lenger. Men har veldig lyst på dlcene til ac2 som kommer snart. Så det jeg lurte på er om jeg kan bruke 48h eller 1 måneds kort til å skaffe meg fornyet medlemskap på den ekisterende gamertagen. Eller gjelder disse kortene bare for nye gamertags?

Du kan selvfølgelig bruke dem på den eksisterende gamertaggen din :D

Lenke til kommentar

Du kan selvfølgelig bruke dem på den eksisterende gamertaggen din :D

Man får også dlc's uten å være gold member også.

Så hvis du ikke har interesse av å spille online så kan du være silver member og likevel få dlc's, updates og demoer.

Lenke til kommentar
Får man ikke innholdet senere tilgjengelig hvis man har silver?

Vanskelig å si med dlc's, det er jeg ikke helt sikker på.

men demoer kan komme en uke senere.

skule tro at de kom samtidig pga, de selger det og da bryr de seg ikke hvem de selger det til....

Makes sence

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...