Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at det ikke finnes en enkel måte å se AVI filer om en ikke er koblet til live.

Laster ned oppdateringen som trengs og legger denne inn, alt virker utmerket og jeg kan se filmer på xboxen via usb.

Kommer så ut på hytten hvor det ikke er nett. Får beskjed om at jeg trenger den samme oppdateringen som alt er lagt inn. Går under "storage" og der ligger den, ferdig installert.

Så en MÅ være tilkoblet live for å kunne se avi filmer, LATTERLIG!

Fant dog en vei utenom, men dette er sikkert kjent for de fleste som er litt mer inni det enn hva jeg er.

Lenke til kommentar

Jo, funker fint å lage en uk/usa bruker.

NB, det går ikke ann å bruke korte da.

Men hvordan får jeg dette til da? Har en guide, men den hjalp meg ingen ting... Er USA account jeg skal ha.

EDIT: Vis man kjøper noe fra US market, vil det funke på EU brukern min og da?

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Håper dette stemmer. Vil ha Alan Wake 2. Interessant å se Halo :CE i HD også. Blir dog overrasket om PGR5 blir annonsert. Trodde de var konkurs, skilt lag eller hva det var.

Etter Halo CE/Halo 4 er nok et nytt Alan Wake den sikreste spådommen. MS hadde ikke inkludert Alan Wake i fjorårets julebundle om de ikke var interessert i å videreføre serien.

Når det gjelder PGR5 så er jeg enig i at det høres usannsynlig ut. Forza Motorsport har blitt Microsofts store bilspillserie, og det ryktes i tillegg at det vil komme noe som heter "Forza World. Lucid Games kunne kanskje ha utviklet PGR5, men jeg tviler på at de er klare til å ta på seg en slik jobb.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Fet trailer, men synes den er doctored får jeg ser ikke en eneste feil med grafikken. Og det sier folk er ingame. Dette skjedde med toeren, viste doctored filmer og når jeg fikk det selv ble jeg ikke lamslått. Husker Kotaku faket en film for å gjøre GT5 sin loadingtid i spillet 1 minutt lengre en originalkilden, et godt eksempel på doctored... Derfor stoler jeg aldri på trailere, spesielt de som er fikset på og sier dette er "pure ingame" :)

Tror ikke på det som blir vist. Vis meg heller pure ingame gameplay og da kommer jaggies fram kan jeg garantere :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

snip

Det ligger da hundrevis av gameplayklipp fra Gears 3 ute på nettet. Om du savner flere gameplayklipp er du enten veldig lat eller veeeldig aktiv på youtube.

Jeg skjønner for øvrig ikke hvordan du har fått det for deg at folk påstår at dette er ingame. Det hadde blitt et veldig merkelig spill dersom det bare bestod av cutscenes.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Tankegangen til Toman i et nøtteskall.

Dette kombinert med gameplayet fra Gears of War 3-betaen. Jeg er fakkings ekstase. Beste MP-spillet i 2011 for min del vil jeg tro. Ettersom Brink failet hardt hardt, og jeg veit ikke helt hva som kan forbedres til det bedre med MP`en til Assassins Creed for det neste spillet som kommer til høsten i den serien.

Føler jeg ikke har glemt noen store spill med bra MP da.

Lenke til kommentar

Det er in-game engine dem viser her.

Epic bruker alltid in-game "grafikken" aldri noe CGI i Gears Franchisen.

Men man må bruke hue og tenke litt. Alle video / klipp / trailere som du ser på er som regel på en Pc / Mac i 20" ish størrelse. Når du slenger spillet opp på en 40" / 50" tommer tv med lavere oppløsning.

Så klart finner man noe og pirke på da.

Men uansett, jeg fikk Epic ståp*** av den traileren der! Herrrregud jeg gleder meg!

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...