Woltox Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Altså du kan plassere xboxen midt i rommet, du kan gå etasjen over, under sitte hvor du vil rund xboxen innenfor (er det 7m kontrollen virker?). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Altså du kan plassere xboxen midt i rommet, du kan gå etasjen over, under sitte hvor du vil rund xboxen innenfor (er det 7m kontrollen virker?). Hva har dette med noenting å gjøre? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Noen som sa de ikke skjønte 360 delen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 kan du ikke bare la det ligge? herregud gutt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvorfor skal du ha Xboxen i etasjen over og tven nede? Skal du liksom gå opp og ned for å bytte spill du eller. lol Spent på neste Xbox. Forventer at den blir gjort mer om til en multimedia maskin, noe jeg tror også MS gjør. Sikkert også kraftig integrert med Windows. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Går det ikke ann å kjøpe Portal 2 over live? Finner bare "Video Preview" og "Rate" der det skal stå "Buy". Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Dessverre er de veldig dårlige på å legge ut nye spill på games on demand. Men det legges sikkert ut i løpet av sommern. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Får kjøpe det i butikk i mårra da Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kjøp det heller på PC. Grafikken på Xbox er ikke akkurat god. Og spillet er jo utviklet til den platformen. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kjøp det heller på PC. Grafikken på Xbox er ikke akkurat god. Og spillet er jo utviklet til den platformen. I lol'd pretty damn hard. Hvor hr du det fra? Portal er uansett ikke noe spill som Oblivion, der halvparten av spillet er å se på landskapet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er ikke noen pc-spiller, så det blir nok xbox. Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei. Når jeg starter Xboxen kommer det ikke "Play Game" som det skal gjøre. Det kommer "open tray". Har prøvd mange måter. Prøvd med forskjellige type spill, men det funker ikke. Men plutselig en dag kan den virke helt normalt, men det er åpenbart ett problem. Den leser rett og slett ikke disken. (som det ikke er noen riper i), så jeg tipper problemet ligger i laseren. Noen som har erfaring med et slikt problem?, isåfall hvordan løste dere det? På forhånd takk Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei. Når jeg starter Xboxen kommer det ikke "Play Game" som det skal gjøre. Det kommer "open tray". Har prøvd mange måter. Prøvd med forskjellige type spill, men det funker ikke. Men plutselig en dag kan den virke helt normalt, men det er åpenbart ett problem. Den leser rett og slett ikke disken. (som det ikke er noen riper i), så jeg tipper problemet ligger i laseren. Noen som har erfaring med et slikt problem?, isåfall hvordan løste dere det? På forhånd takk Send den til MS Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei. Når jeg starter Xboxen kommer det ikke "Play Game" som det skal gjøre. Det kommer "open tray". Har prøvd mange måter. Prøvd med forskjellige type spill, men det funker ikke. Men plutselig en dag kan den virke helt normalt, men det er åpenbart ett problem. Den leser rett og slett ikke disken. (som det ikke er noen riper i), så jeg tipper problemet ligger i laseren. Noen som har erfaring med et slikt problem?, isåfall hvordan løste dere det? På forhånd takk Send den til MS Hva er MS? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvor hr du det fra? Fordi jeg har spilt spillet på alle platformer, og 360 er underlegen. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvor hr du det fra? Fordi jeg har spilt spillet på alle platformer, og 360 er underlegen. Jaså... Om du har fint nok syn til å kunne dømme "Denne er best, jeg ser det og slik er det for alle" så er du faen meg god. Jeg kunne ikke se forskjellen, kunne se en bitteliten differanse men langt ifra nok til å si hvilken som var best. Du drar det på en annen stadie og sier "Xbox var dårligst" Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 PC og Xbox jeg snakker om her da. Man kunne spille portal 2 på TG, og grafikken der var ganske så dårlig. Men det kan ha noe med skjermene der å gjøre. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 PC og Xbox jeg snakker om her da. Man kunne spille portal 2 på TG, og grafikken der var ganske så dårlig. Men det kan ha noe med skjermene der å gjøre. Hvor hr du det fra? Fordi jeg har spilt spillet på alle platformer, og 360 er underlegen. Motsier du deg ikke selv der? Du skrev alle, men så har du kun spilt det på 2/3 av alle platformene. og fyi: Som jeg ser det, er xbox versjonen litt for lys, men om ikke jeg husker helt feil, er det mulig å regulere å lyset. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Spilt på PS3 også, men det er ikke relevant til poenget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå