Mr. Pants Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Vet noen om Xbox live er nede? Jeg har prøvd og logget inn i over en time snart. står at det er noe galt med internet connection min, men den er jo oppegående. så hva kan dette skyldes? Det virker som om XBL er oppe. Jeg kan iallefall logge meg inn via xbox.com, og jeg ser at enkelte av vennene mine er online. Endret 3. mai 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Den logget på nå sikkert bare en liten feil Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 L.A. Noire takes up 3 Xbox 360 discs De har også allerede DLC klar, men vil ikke inkludere det i selve spillet. Skjønner de forsåvidt godt da de vil tjene mest mulig penger, men synes det er kjipt av dem uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 i helvette som jeg hater at de har DLC klar ved release. skjønner at de må ha betalt, men syntes det er en kjip måte å gjøre det på. har de kvoter de fyller spillet opp med, og alt ekstra blir DLC? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Interessant http://xbox360.ign.com/articles/116/1166424p1.html http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-06-new-xbox-reveal-at-e3-unlikely-source Endret 6. mai 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Klager ikke på DLC eller 3 disker på LA Noire. LA Noire er vel det spillet jeg gleder meg mest til i år, riktignok skal jeg ikke ha det med en gang siden da sitter jeg bare å spiller det enn å drive med eksamen... Gleder meg forresten veldig til Brink nå. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 LA Noire så ganske tøft ut, fikk en del Mafia II assosiasjoner mtp grafikk, biler osv. Ser ut som et spill jeg vil like. Og jeg håper de fikser det slik at man kan legge over alle diskene på harddisken, slik at man bare trenger å ha i en disk gjennom hele spillet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nye achievementene til Fallout: New Vegas er endelig kommet ut, DLC`et kommer på live 17.Mai. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas_achievements_and_trophies Bighead-mode i Gears of War 3-betaen. Bringer fram minner fra Goldeneye på N64. http://www.youtube.com/watch?v=NRL9iFu_O1k Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Har et spørsmål noen her kanskje vet svaret på. Fått meg ny xbox 360 og bruker nå HDMI kabel i stedet for RGB kabel som jeg brukte på den gamle. Til lyd har jeg alltid brukt en toslink kabel og dette gjør jeg fortsatt. Men problemet nå er at jeg både får lyd ut av tven og stereoanlegget da jeg ikke finner noen måte å ikke bruke lyden fra HDMI. Finnes det noen andre løsninger enn å måtte mute tven hver gang man skal spille ? Endret 12. mai 2011 av archongamer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Eneste jeg kommer på er å skaffe en HDMI->DVI overgang. HDMI er det samme som DVI, bare med lyd og en annen plugg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Jepp det er jo en mulighet selvfølgelig. Rart de ikke har lagt inn et valg om hva slags lydutgang man ønsker å bruke egentlig. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Nja, når jeg spiller horrorspill som f.eks FEAR og Dead Space er det litt slitsomt, siden hun kvekker så jævlig Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Deathsmiles 2X kommer til Games on Demand i USA. Link 1 Link 2 Det som er interessant med denne lanseringen er at det er det første spillet som blir lansert direkte på Games on Demand. MS har selv sagt at dette er et eksperiment, så dersom det lykkes kan det bety at Oddworld Stranger's Wrath HD kommer til 360 alikevel. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hvorfor kan dem ikke bare gi ut "The Oddboxx" på disc? Uansett det blir kun sidescrollerene jeg gidder å kjøpe av Oddworld serien. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hvorfor kan dem ikke bare gi ut "The Oddboxx" på disc? Uansett det blir kun sidescrollerene jeg gidder å kjøpe av Oddworld serien. Hvem vet? Kanskje det ikke er stor nok interesse rundt serien? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 New 360 Discs Incompatible with Some Consoles. Microsoft replaces incompatible console for free. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 overaskende snilt av dem. hva tror dere vi får se/høre fra microsoft på E3? når er årets E3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå