Bruker-104685 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Fikk idag Fable 3 Limited Collector's Edition for ca 162kr!! Da blir det noe gaming mens jeg venter på min nye konsoll!! 1 Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kjøpte du den på Zavvi eller? Hadde tenkt å kjøpe den jeg også, men så ble den satt opp i pris igjen mens jeg prøvde å bestemme meg på om jeg skulle kjøpe eller ikke.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jepp det var på zavvi.com når de hadde tilbudet. Følte en plikt at jeg måtte bare slå til Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Skjønner det. Har spillet fra før av, så var derfor jeg var litt usikker på om jeg skulle kjøpe det eller ikke. Er jo gøy med collectors edition, men har ikke så godt med penger til overs for tiden, så er på en måte litt dumt å bruke dem på et spill jeg alt har da.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Tredje gangen jeg har kjøpt et spill på demand fra Live for "latskap". Riktignok nå så sparte jeg nesten hundre kroner på å kjøpe Mafia 2 fra demand, iforhold til å gå til den lokale Gamestop for å kjøpe det der. Kunne sikkert fått det billigere enn demand fra utlandet, eller noen andre nettbutikker i Norge. Men gadd ikke å vente.. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Hvor mye betalte du for mafia2? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 199,- Men betalte i MS Points, så husker ikke helt hvor mange MS Points det var. Noe litt under 2000 om jeg ikke husker så feil. Hadde kjøpt meg et 4200 poengkort som heldigvis ikke ble tolla fra Play. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Digital distribusjon er herlig så lenge prisene er rimelige. Jeg kjøper gjerne spill fra Games on Demand om de koster mindre enn 200kr. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Jeg likte dealen hvertfall, å siden det var billigere enn den lokale Gamestop. Why not? Hadde ikke fått spillet før etter påske anyways, å det er nå jeg har tid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Nei, du har egentlig ikke tid. Du skulle spilt Gears 3 Betaen med meg du nå. Steffen ass... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 uoy kcuf Du spiller den ikke nå. Ingen satt å spilte den, hvertfall blant godgjengen, alle andre er randoms. Lars ass.... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Mangel på aviser gjorde at jeg satt å bladde i manualen til Reach mens jeg dreit istad. De har greid å oversette Firefight til Brannslukning... Litt whack for de som skjønner konteksten. Fikk nerdrage. 1 Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Nå dukka Lego Harry Potter og Mindjack opp i posten, så da har jeg noe å gjøre i dag også Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mangel på aviser gjorde at jeg satt å bladde i manualen til Reach mens jeg dreit istad. De har greid å oversette Firefight til Brannslukning... Litt whack for de som skjønner konteksten. Fikk nerdrage. What? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Forresten ^ Absoluttspill har IKKE kanonservice lengre, servicen er nå helt tragisk Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Har sluttet å handle hos dem. Ser ikke ut som at de får inn spill til release lenger. Hver gang jeg har sjekket har det vært en rød trekant på lagerstatus. Se bare på Portal 2, som du enda kan forhåndsbestille. http://absoluttspill.no/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,3724/category_id,350/option,com_virtuemart/Itemid,1/ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Bestilte 3DS, de fikk ikke inn til release. Jeg avbestilite, men har enda ikke fått tilbake pengene mine. 3000kr altså. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Microsoft har åpnet et nytt studio i Vancouver. Et medlem av NeoGAF snuste litt rundt og fant ut at det mest sannsynlig er snakk om et skytespill til Kinect. Kanskje vi får se spillet på E3? MGS Vancouver is building a world-class development team in Vancouver, BC, Canada, dedicated to making games for "core" gamers. Our mission is to push the limits of proven and unexplored game development and show the world what's possible on Microsoft's game consoles. And yes, we're also an awesome place to work CAREER HISTORY Microsoft Game Studios (Zipline Studios) Feb 2010 to Present Vancouver, Canada Art Director/Senior Artist (Characters) Original team member in a new studio with a start-up mentality, hired a team of artists to create social microtransaction games. Over the course of the year, our studio strategy has changed and now focuses on developing a core AAA shooter experience using Kinect. Member of the MGS Creative Councel to promote job training to artists across all Microsoft Game Studios. http://www.mgsvancouver.com/ http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=429088 Det er for øvrig ikke særlig overraskende at de valgte Vancouver som tilholdsted for studioet. Canada er spillverdenens Klondike for tiden. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Vet noen om Xbox live er nede? Jeg har prøvd og logget inn i over en time snart. står at det er noe galt med internet connection min, men den er jo oppegående. så hva kan dette skyldes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå