Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner det. Har spillet fra før av, så var derfor jeg var litt usikker på om jeg skulle kjøpe det eller ikke. Er jo gøy med collectors edition, men har ikke så godt med penger til overs for tiden, så er på en måte litt dumt å bruke dem på et spill jeg alt har da..

Lenke til kommentar

Tredje gangen jeg har kjøpt et spill på demand fra Live for "latskap". Riktignok nå så sparte jeg nesten hundre kroner på å kjøpe Mafia 2 fra demand, iforhold til å gå til den lokale Gamestop for å kjøpe det der. Kunne sikkert fått det billigere enn demand fra utlandet, eller noen andre nettbutikker i Norge. Men gadd ikke å vente..

Lenke til kommentar

Microsoft har åpnet et nytt studio i Vancouver. Et medlem av NeoGAF snuste litt rundt og fant ut at det mest sannsynlig er snakk om et skytespill til Kinect. Kanskje vi får se spillet på E3?

MGS Vancouver is building a world-class development team in Vancouver, BC, Canada, dedicated to making games for "core" gamers. Our mission is to push the limits of proven and unexplored game development and show the world what's possible on Microsoft's game consoles. And yes, we're also an awesome place to work
CAREER HISTORY

Microsoft Game Studios (Zipline Studios)

Feb 2010 to Present

Vancouver, Canada

Art Director/Senior Artist (Characters)

Original team member in a new studio with a start-up mentality, hired a team of artists to create social microtransaction games. Over the course of the year, our studio strategy has changed and now focuses on developing a core AAA shooter experience using Kinect. Member of the MGS Creative Councel to promote job training to artists across all Microsoft Game Studios.

http://www.mgsvancouver.com/

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=429088

Det er for øvrig ikke særlig overraskende at de valgte Vancouver som tilholdsted for studioet. Canada er spillverdenens Klondike for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...