Filmvenn Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Synes JC2 ble temmelig kjedelig etter du hadde spilt spillet i sånn 3-4 timer. Alt for mye repeterende gameplay. Ødlegg den basen, spreng ditt, datten og finn datten og bort. Greit nok at det finnes værre spill enn JC2 når det kommer til lite variasjon. Men JC2 er vel noe av det dårligste sandbox-spillene jeg har vært borti. For å ikke glemme de jævela irriterende voice-overne til de sør-amerikanske soldatene, hvorfor har de stemmen til pakistandere/indere i Sør-amerika? Jeg skjønner ikke. Ser heller mye mer fram til andre spill som Saints Row: The Third og sånt når det kommer til sandbox-spill av den typen. Yeah, orginale achievementene gjort på Raskulls, pluss første DLC-pakka. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Endelig fikk jeg prøvd Kinectimals demo og likte det faktisk. Da er det bare å vente på spillet Endret 14. april 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg bare minner om at det er tilbud på en del knallspill på XBL i dag: LIMBO - 600msp Castle Crashers - 600msp Shadow Complex - 600msp Trials HD - 600msp Monday Night Combat - 600msp Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Synes JC2 ble temmelig kjedelig etter du hadde spilt spillet i sånn 3-4 timer. Alt for mye repeterende gameplay. Ødlegg den basen, spreng ditt, datten og finn datten og bort. Greit nok at det finnes værre spill enn JC2 når det kommer til lite variasjon. Men JC2 er vel noe av det dårligste sandbox-spillene jeg har vært borti. For å ikke glemme de jævela irriterende voice-overne til de sør-amerikanske soldatene, hvorfor har de stemmen til pakistandere/indere i Sør-amerika? Jeg skjønner ikke. Ser heller mye mer fram til andre spill som Saints Row: The Third og sånt når det kommer til sandbox-spill av den typen. Yeah, orginale achievementene gjort på Raskulls, pluss første DLC-pakka. Dermed vil jeg ha multiplayer på neste Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Noen som kan anbefale gode co-op spill? Der jeg og kompisen min kan kose oss? hehe Noe lignende Special Ops delen av MW2. Har også spillt Rainbow Six: las vegas, men var utrolig lange missons. Endret 18. april 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Vet ikke hva Special Ops i MW2 er, men Gears of War 1 og 2, Halo: Reach eller Army of Two kanskje? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noen flere som tester Gears 3 i dag? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Nope, vil nesten ikke teste det fordi jeg er redd det er Gears 2 i gameplay med bedre grafikk, nothing personal. Hadde det vært noe singelplayer så hadde jeg gjort mye for å få tak i en beta/demo! Fikk endelig Kinectimals i posten på lørdagen og liker det jeg spiller. Noen av minispillene fungerer bra og noen fungerer dårlig. Endret 18. april 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har ikke spilt Gears en eller to, så jeg tørr ikke røre tre. Samme med alle andre spill, jeg bare kan ikke spille en etterfølger før det første. Bioshock 2 har stått i hylla en god stund nå, siden jeg ikke har spilt eneren. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Å du ville ikke ha en grunn for å like Gears of War 3....bla bla Toman. Lakus, er bare å joine meg og Savvi McWin. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det som blir kjipt er at etterfølgere ofte føles litt bedre å spille. Kontrollene er bedre, men kan gjøre mer osv. Og når man da spiller et tidligere spill, vil man føle at man har begrensninger. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Jeg har ikke spilt Gears en eller to, så jeg tørr ikke røre tre. Samme med alle andre spill, jeg bare kan ikke spille en etterfølger før det første. Bioshock 2 har stått i hylla en god stund nå, siden jeg ikke har spilt eneren. Anbefaler deg eneren Knut Den er nok den beste i mine øyner av Gears 1-2! Men Horde, singelplayeren og botter i 2eren redda seg selv i mine øyner. Toeren var og er still et mess uten like i onlinedelen, mister våpen enda i spawn jeg med siste patch som ble lagt ut. Det er virkelig for dårlig at de ikke har klart å fiksa det. Endret 18. april 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Hva var kriteriene for at man fikk delta i GeOW3 betaen? .p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Bulletstorm eller forhåndsbestille GoW 3 på et sted som støtter kampanjen... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Da er ihvertfall eg utelukket Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Vi kjøpte 360 litt sent, så jeg har fremdeles en nokså omfattende backlog å komme gjennom ... Fant GeoW (1) til en billig penge for lenge siden, har en slags plan om å spille gjennom det nå i påsken, fra før av har jeg bare såvidt begynt på det. Så får jeg heller ta stilling til nummer to og tre om det gir mersmak. Sitter iallefall og småflirer av manlyman-pratet til steroidegutta underveis. Endret 18. april 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Da er ihvertfall eg utelukket Forhåndsbestill det på Gamezone.no. Velg å betale med faktura. Motta beta-kode. Spill beta. Avbestill etter endt beta Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Misforstå meg rett, skal definitivt ha GeOW3 ettersom eg har de foregående spillene. Men gidder ikke "stresse" bare for en beta. Gidder neppe invistere noe sørlig tid i online delen uansett, og det er helle ringen mangel på spill å spille om dagen heller... Men takk for tipset uansett! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Bare i betaen er spillet (Gears 3) langt bedre enn Gears 2. Gameplayer er morsommere, det flyter bedre og våpnene er både morsomme og nyttige alle sammen. Lag har jeg ikke hatt noe av i løpet av kveldens 31 kamper og matchmaking flyter som i Halo/COD. Om dette er nivået Gears 3 legger seg på er Gears of War serien tilbake i xboxen min på null tid. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Høres bra ut det Lakus. Men fornyer ikke til Gold før jeg har spillet i hendene mine. Nå holder jeg meg til spill for Kinect og Games For Windows imens jeg venter på Gears 3. Endret 18. april 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå