Pubé Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg er ganske sikker på at play.com sender bestillingen din i separate pakker. Mulig man kan få sendt de i samme hvis man ønsker det. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 husk toll? + de ligger lenge i tollen(bestilt 3 spill derifra, da lå de mellom 3-5 uker der i tollenj) Når du bestiller 3 spill på samme pakke har du ikke satt deg nok inn i det å lure tollvesnet. Bare spillet koster under 200 kr slipper du toll og avgifter. Bedre å spille 3 pakker og spare 3-400 kr. 3 spill med flere måneder/ukers mellomrom. Eks. Fable 2, Just Cause 2, Fable 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår. De har vel forandret det ettersom jeg har forstått. Vet om flere som har fått alt i en pakke i det siste. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 husk toll? + de ligger lenge i tollen(bestilt 3 spill derifra, da lå de mellom 3-5 uker der i tollenj) Når du bestiller 3 spill på samme pakke har du ikke satt deg nok inn i det å lure tollvesnet. Bare spillet koster under 200 kr slipper du toll og avgifter. Bedre å spille 3 pakker og spare 3-400 kr. 3 spill med flere måneder/ukers mellomrom. Eks. Fable 2, Just Cause 2, Fable 3 Da har du kjøpt spill som kostet over 200 kr da. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår. Har du bestile det i det siste da? Fordi det er flere her på forumet som har skrivd at de ble sent i samme pakke.. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår. Har du bestile det i det siste da? Fordi det er flere her på forumet som har skrivd at de ble sent i samme pakke.. Det er en god stund siden ja, så mulig det er blitt forandret. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår. Har du bestile det i det siste da? Fordi det er flere her på forumet som har skrivd at de ble sent i samme pakke.. Jeg har bestilt spill, bøker, CD-er og DVD-er fra Play.com i det siste og har fått hver forsendelse i enkeltpakker. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Men om de har gått tilbake på å sende en ting i hver pakke er det jo strålende Var mange på forumet som klaget på at de hadde fått alt i en pakke, for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QW1hndC_S-I Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Looking good. Gleder meg mest til horde mode, beast mode og historiemodusen, men jeg kommer nok til å prøve noen runder med pvp også. Gears 3 blir kos. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Singelplayer-delen som vi vanlige sier. Det som jeg gleder meg mest til, spesielt som en stor fan og gamer av Left For Dead er muligheten til å spille Locust i Beast-mode. Har alltid hatt sans for spill hvor du kan spille begge sider av loven, eller en kamp mellom en eller flere grupper. Det er skummelt hvor mye bra som kommer i år. Å Gears of War 3 er en av dem, om ikke kongen på haugen av dem for min del sammen med ME3 og Skyrim. Med LA Noire, BF3 og Saints Row: The Third som gode tillegg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Gleder meg mest til ME3, Gears of War 3 og noe av 343 eller Bungie. Det nye Red Faction ser også interessant ut, men jeg må kanskje spille Guerilla først. Endret 13. april 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Singelplayer-delen som vi vanlige sier. Jeg liker ikke å kalle den det når den har støtte for co-op. Ellers er jeg helt enig i det du sier. Gears 3, Skyrim og ME3 ser og høres ut som fantastiske spill. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Gleder meg til: JC3 = I produksjon Skyrim = Kommer SR:TT = Kommer Gta V (eller hva det kommer til å hete) SSX:DD Endret 14. april 2011 av Woltox Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 JC3? Jeg gleder meg veldig til Saints Row 3, L.A. Noire og Portal 2. Men det blir sikkert også spennende og se hva Battlefield 3 har å by på Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tenkte på det faktisk, håper ikke det blir lenge til isåfall, det er også et spill som jeg kan glede meg til. Håper det blir mer interessant bane man spiller på i forhold til Just Cause 2. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Tenkte på det faktisk, håper ikke det blir lenge til isåfall, det er også et spill som jeg kan glede meg til. Håper det blir mer interessant bane man spiller på i forhold til Just Cause 2. Mapet var ikke ille. Men døds kjedelig å spille alene hele tiden. No alle freemode på det hadde vært awsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå