Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

husk toll?

+

de ligger lenge i tollen(bestilt 3 spill derifra, da lå de mellom 3-5 uker der i tollenj)

Når du bestiller 3 spill på samme pakke har du ikke satt deg nok inn i det å lure tollvesnet.

Bare spillet koster under 200 kr slipper du toll og avgifter.

Bedre å spille 3 pakker og spare 3-400 kr.

3 spill med flere måneder/ukers mellomrom.

Eks. Fable 2, Just Cause 2, Fable 3

Lenke til kommentar

husk toll?

+

de ligger lenge i tollen(bestilt 3 spill derifra, da lå de mellom 3-5 uker der i tollenj)

Når du bestiller 3 spill på samme pakke har du ikke satt deg nok inn i det å lure tollvesnet.

Bare spillet koster under 200 kr slipper du toll og avgifter.

Bedre å spille 3 pakker og spare 3-400 kr.

3 spill med flere måneder/ukers mellomrom.

Eks. Fable 2, Just Cause 2, Fable 3

Da har du kjøpt spill som kostet over 200 kr da.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår.

Har du bestile det i det siste da? Fordi det er flere her på forumet som har skrivd at de ble sent i samme pakke..

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår.

Har du bestile det i det siste da? Fordi det er flere her på forumet som har skrivd at de ble sent i samme pakke..

Det er en god stund siden ja, så mulig det er blitt forandret.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt spill, bøker, CD-er og DVD-er fra Play.com i det siste og har fått hver forsendelse i enkeltpakker. :)

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Singelplayer-delen som vi vanlige sier.

Det som jeg gleder meg mest til, spesielt som en stor fan og gamer av Left For Dead er muligheten til å spille Locust i Beast-mode. Har alltid hatt sans for spill hvor du kan spille begge sider av loven, eller en kamp mellom en eller flere grupper.

Det er skummelt hvor mye bra som kommer i år. Å Gears of War 3 er en av dem, om ikke kongen på haugen av dem for min del sammen med ME3 og Skyrim. Med LA Noire, BF3 og Saints Row: The Third som gode tillegg.

Lenke til kommentar

Tenkte på det faktisk, håper ikke det blir lenge til isåfall, det er også et spill som jeg kan glede meg til. Håper det blir mer interessant bane man spiller på i forhold til Just Cause 2.

Mapet var ikke ille.

Men døds kjedelig å spille alene hele tiden.

No alle freemode på det hadde vært awsome

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...