Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig irritert over at ingen i MS eller Rare klarte å få selskapet til å lage spillene vi hadde lyst på.

Etter den lekkede infoen om Rare's kansellerte spill å dømme virker det dog som om enkelte av prosjektene ikke var særlig lovende(Perfect Dark Core, Fast & the furriest og Kinect Fit). Urchin, Sabreman og Kameo 2 så derimot spennende ut.

Det virker desverre som om tiden da Rare skapte unike og minneverdige opplevelser er over. Som et resultat av det jeg anser for å være en kombinasjon av frustrasjon og dårlig management fra Microsoft sin side har Rare opplevd en masseflukt fra selskapet. I tillegg har Rare skiftet logo, nettsider og kontorer, noe som har gjort at utvikleren ikke er til å kjenne igjen.

Jeg skulle ønske at noen bare hadde banket i bordet og sagt: "BanjoThreeie, Perfect Dark 2, Conker 360. ASAP! Og ikke noe tull". "Nye Rare" ser ut til å være mer interessert i Kinect enn i å videreføre seriene som i sin tid gjorde selskapet berømt. Håpet mitt er at MS vil ansette noen andre utviklere til å gjøre jobben som Rare tydeligvis ikke er i stand til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Savner virkelig selv stortiden med Rare som det var på N64. Det var tider. Da var Rare store med Donkey Kong, Perfect Dark, Conker, Banjo Kazooie og flere! Der skal jeg være enig i deg Leflus.

Kameo var en liten opptur når jeg kjøpte 360en på lanseringsdagen med 8 spill og Kameo var en av dem jeg likte best :)

Lenke til kommentar

Håper de får noen andre til å lage Kameo 2. Noen som vet hvor mye Kameo solgte?

Kameo solgte visstnok ikke særlig bra. Ifølge VGchartz ligger det på 540k, men jeg mistenker at salgstallene deres er utdaterte. Det begynner å bli noen år siden spillet fikk en Classics-utgave.

Jeg tror ikke at Kameo er den heteste kandidaten for en oppfølger akkurat. Da tror jeg heller at MS hadde satset på Viva Pinata (Kinect), BanjoKazooie eller Perfect Dark.

Lenke til kommentar

Stort sett det eneste vi vet om oppdateringen er at den vil legge til nye hindringer for piratene. Det ryktes også at den vil gjøre det mulig for utviklere å ta i bruk 8 gigabyte av 360-discene(opp fra 6,8 gb).

Ja. Hadde microsoft og diverse politi/myndigheter kunnet stoppe piratene ved å legge ned "klone fabrikkene" og salg av kopier på nettet så hadde det vært fint. Disse piratene er desaverre lokalisert i U-land og andre møkkaland som ikke har noen form for lovgivning idet hele tatt og da blir det vanskelig å ta de.

Men for all del, jeg har rapportert flere engelske sider som selger "backups" av spill for £3. Slike skulle vært abortert i voksen alder!

Lenke til kommentar

husk toll?

+

de ligger lenge i tollen(bestilt 3 spill derifra, da lå de mellom 3-5 uker der i tollenj)

Når du bestiller 3 spill på samme pakke har du ikke satt deg nok inn i det å lure tollvesnet.

Bare spillet koster under 200 kr slipper du toll og avgifter.

Bedre å spille 3 pakker og spare 3-400 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...