Skogslik Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Hvordan fjerner jeg visa kortet mitt fra xboxen? Er ingen problem og få lagt de til og betale med, men og fjerne det står det ingenting om... Viss jeg ikke får fjernet det så blir det trukket hver måned fremover! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Du må ringe dem, sitte å vente i 3 timer i telefonkø og bli satt over minst ti ganger før du får fjernet det. Gg betale rundt 200kr i telefonregning selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 ganske teit at vi å ringe. tror amerikanerne bare kan krysse av på nettet. det gikk i allefall ganske fort for meg å ordne det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er det noe forskjell i HW på classic Xbox 360 og den nyeste svarte? Synes spesielt Fallout: New Vegas hakker litt på den gamle (ikke prøvd på den nye)... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Tror de bruker 45nm eller noe produksjonsprosess, så den ikke blir så varm, og bruker mindre strøm. Men tror ikke den skal ha noe bedre ytelse. Kan hende DVD-spilleren er raskere eller noe kanskje?! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Sleit med dette med Visa-kort jeg og, men det skal vel gå at du legger inn en Live Redeem Code, så kan du fjerne den fra www.xbox.com/accounts. Tror jeg da, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 ganske teit at vi å ringe. tror amerikanerne bare kan krysse av på nettet. det gikk i allefall ganske fort for meg å ordne det. Du kan bare logge inn på internett, og krysse vekk kortet ditt. Jeg gjorde hverfall det. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ganske retarda egentlig, hvis du fjerner kortet du har betalt eks. 12mnd med så mister du medlemskapet. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 1. Åpne internett leseren 2. Gå opp i søkefeltet, og klikk, fjern det som står der. 3. Skriv http://wwww.xbox.com 4. Logg på med din bruker 5. Min profil/xbox 6. Let deg frem til noe som kan ha noe med kort å gjøre. 7. Du blir flyttet til en annen side der du kan slette kortet ditt. Obs! Sletter du kortet som du har live på mister du live. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er det mulig å starte xboxen fra xbox.com hvis man f.eks vil laste ned et spill til man kommer hjem? Syns jeg har hørt noe om det før. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, det kan man ikke Men hvis du kommer hjem, skrur på xboxen. Går til pc, så kan du laste ned xD Eller hvis du er på jobben. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, det kan man ikke Men hvis du kommer hjem, skrur på xboxen. Går til pc, så kan du laste ned xD Eller hvis du er på jobben. Ok, så xboxen må være på altså.. Kjøpte Assassins creed 2 igår, og den rakk bare å komme 19%. Gleder meg! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 hehe, går sikkert an å hardcore modde den med internett muligheter som skru av og på. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ta med kontrollen på jobb. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ok, så xboxen må være på altså.. Kjøpte Assassins creed 2 igår, og den rakk bare å komme 19%. Gleder meg! Det er ikke helt det samme, men du kan bruke noe som heter Background Downloading. Det gjør at xboxen vil gå inn i en dvalemodus om du slår den av mens den har på en nedlasting. Xboxen vil deretter fortsette å laste ned filen og skru seg fullstendig av når nedlastingen er ferdig. Du finner funksjonnen inne på system settings(shutdown). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Masse tilbud ute nå i dag. Noe som er verdt et kjøp? Costume Quest feks? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Må bare si at Bulletstorm er et fantastisk bra og morsomt spill! Med utrolig mange måter å drepe "kult" på, må si storyen er ganske bra den og ^^ Synd det ikke fins flere våpen eller flere online modes da .. Men det er et utrolig bra spill Endret 1. april 2011 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Masse tilbud ute nå i dag. Noe som er verdt et kjøp? Costume Quest feks? Du burde ta en titt på Defense Grid. Det er en glimrende Tower Defense klone. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kameo 2 artwork leaks Jeg skulle ønske de laget Kameo 2. Kameo er fremdeles et av de beste eksklusive spillene jeg har spilt på X360. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Sånn spillmessig ligger jeg langt bak. Har enda til gode å fullføre Alan Wake, Red Dead Redemption, Splinter Cell Conviction og 3-6 XBLA spill. Ser ut som det var bra jeg har drøyet med å fullføre disse Og har fått testet litt Banjo Kazooie Nuts & Bolts, spillet er greit, men hvorfor måtte de ødelegge det med å bygge biler? Jeg satt der å tenkte " ååå damn bare tenk en plattformer med denne grafikken", og for hver eneste mulighet i BK NB så løp jeg vekk fra bilen og samle notes for hånd og det var rimelig gøy. Surt at det ikke ble en skikkelig stor plattformer som jeg hadde håpet på! Mildt sagt så er Banjo Kazooie NB et veldig flott spill, minte meg veldig om Ratchet&Clank i artstyle og Toy Story aktig grafikk Endret 6. april 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå