Wutwut Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Har 9114 i GS. Var da bra den videoen du laga Bortsett fa kvaliteten da, men den blir vel bedre på neste video tipper jeg med capture card altså Ja, hehe. =) Blir nok 2-3 til først, men det er fordi det er litt å vente, for jeg må jo ha ordentlig PC først ... Forresten: Kunne du høre alt jeg sa eller var det vanskelig? Bra å se at tråden er såpass aktiv! + 1 Endret 22. januar 2010 av JT_NIKO Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har 9114 i GS. Var da bra den videoen du laga Bortsett fa kvaliteten da, men den blir vel bedre på neste video tipper jeg med capture card altså Ja, hehe. =) Blir nok 2-3 til først, men det er fordi det er litt å vente, for jeg må jo ha ordentlig PC først ... Forresten: Kunne du høre alt jeg sa eller var det vanskelig? Var ikke noe problem å høre det nei. Har du bra karakterer i engelsk mutlig eller? Da jeg var 13, var jeg langt i fra så god som du er nå. Er vel ikke så god nå heller Hater å snakke engelsk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Har akkurat passert 30 000 i GS, noe jeg aldri trodde kom til å skje. Er det flere enn meg som merker at boksen henger unormalt mye når man er i xmb mens man spiller spill? Lurer på om boksen min er på vei til å ta kvelden for 5 gang nå, for trykker jeg f.eks på xbox knappen tar det nå opp mot 5 sekunder før noe vises. Går man ut kan det ta enda lengre tid. Har også plutselig fått problemer med at hvis jeg laster ned noe(demo,arcadespill osv) klarer ikke folk i party å høre meg, da det hakker veldig. Har 16mbit linje og aldri hatt problemer med dette før for noen uker tilbake. Endret 22. januar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har akkurat passert 30 000 i GS, noe jeg aldri trodde kom til å skje. Er det flere enn meg som merker at boksen henger unormalt mye når man er i xmb mens man spiller spill? Lurer på om boksen min er på vei til å ta kvelden for 5 gang nå, for trykker jeg f.eks på xbox knappen tar det nå opp mot 5 sekunder før noe vises. Går man ut kan det ta enda lengre tid. Har også plutselig fått problemer med at hvis jeg laster ned noe(demo,arcadespill osv) klarer ikke folk i party å høre meg, da det hakker veldig. Har 16mbit linje og aldri hatt problemer med dette før for noen uker tilbake. Går tregt til meg og for tiden med nettet. Har riktignok 2mit linje, men har aldri vært noe problem før. Begynte å bli tregt i jula tror jeg. For ei uke siden ble det bra igjen, men nå har det klikka igjen. Får ikke til å joine party, og har dårlig signal når jeg spiller på nett. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Har akkurat passert 30 000 i GS, noe jeg aldri trodde kom til å skje. Er det flere enn meg som merker at boksen henger unormalt mye når man er i xmb mens man spiller spill? Lurer på om boksen min er på vei til å ta kvelden for 5 gang nå, for trykker jeg f.eks på xbox knappen tar det nå opp mot 5 sekunder før noe vises. Går man ut kan det ta enda lengre tid. Har også plutselig fått problemer med at hvis jeg laster ned noe(demo,arcadespill osv) klarer ikke folk i party å høre meg, da det hakker veldig. Har 16mbit linje og aldri hatt problemer med dette før for noen uker tilbake. Går tregt til meg og for tiden med nettet. Har riktignok 2mit linje, men har aldri vært noe problem før. Begynte å bli tregt i jula tror jeg. For ei uke siden ble det bra igjen, men nå har det klikka igjen. Får ikke til å joine party, og har dårlig signal når jeg spiller på nett. Gå på MW2 og sjekk på hva som står om NAT Porten ... Og til deg archongamer; Jeg vet ikke hvordan man skal løse ditt problem :/ Sorry ----- Forresten: MIN post nr 444! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har moderat NAT. Prøvde å fikse open, men fikk ikke til. Men så har jeg aldri hatt open før heller, selv om det har gått helt fint å spille før. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som vet hvor Brütal Legend er billigst? Tenkte da på butikk som elkjøp ol. og ikke på internett Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har sett det til 299,- eller 349,- på Gamestop ihvertfall. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Har moderat NAT. Prøvde å fikse open, men fikk ikke til. Men så har jeg aldri hatt open før heller, selv om det har gått helt fint å spille før. Hadde dette jeg og ... Har et par tips: Slå av ruteren og vent 1 min, så slår du på igjen og venter 1 min. Deretter prøver du å gå på Xboxen å ser om den har byttet til Open. Hos meg så hadde jeg moderat og, men var ikke online på en liten stund og da ble den plutselig Open ... :S Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har moderat NAT. Prøvde å fikse open, men fikk ikke til. Men så har jeg aldri hatt open før heller, selv om det har gått helt fint å spille før. Hadde dette jeg og ... Har et par tips: Slå av ruteren og vent 1 min, så slår du på igjen og venter 1 min. Deretter prøver du å gå på Xboxen å ser om den har byttet til Open. Hos meg så hadde jeg moderat og, men var ikke online på en liten stund og da ble den plutselig Open ... :S Har prøvd det der før, så vet at det ikke funker. Men så funker ikke kablet nett heller på xboxen min. Har prøvd å koble til med nettverkskabel, men får det ikke til å funke. Bruker trådløsadapter nå. Det dårlige signalet kan skyldes at det er noen vegger i mellom. Men det har jo aldri vært noe problem før i det siste da Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Noen andre som sliter med å få koblet seg til XboxLive? Har tilgang til nett og sjekket tilkoblingen, lastet ned oppdateringen for noen minutter siden. Men når jeg skal "recover gamertag" får jeg beskjed om at den ikke får koblet til EDIT: Der funket det vist alikevel Endret 23. januar 2010 av Ördög Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Har jo MW2 Turneringen, men tenkte at siden ikke alle har det så kan vi jo fikse til en ny turnering. For å skape litt liv =) Så noen som har forslag til spill som man kan konkurrere i? Forresten: Mangler 2 stk til MW2 Turneringen, så om du kan, si ifra, hadde vært fint =) Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvis noen har en 48hour trial, så er jeg med! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Hvis noen har en 48hour trial, så er jeg med! Har lett igjennom :S Finner ikke en eneste plass, husker jeg hadde 2 men, de er visst borte :/ Kan ikke kjøpe 1mnd da? :!: Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Er blakk Da har jeg bare et tips og det er å skaffe deg en jobb som gjør at du har litt penger til overs =) Hehe. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå har endelig min trofaste Premium fått red ring greiene. Synspunkter på håndkle trikset? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå har endelig min trofaste Premium fått red ring greiene. Synspunkter på håndkle trikset? hvis du ikke har åpnet xboxen helt jævli, så kan du jo sende den til microsoft for gratis reperasjon. Hvis du ikke vil/kan det, så kan du jo kjøpe en ny på elkjop til 999kr. (det var 25 på lager her jeg bor) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fikk høre at det ved tre røde ringer er vifta som er fuckd. Mange som sier at det funker med trykkluft for rens av tastatur, eller bare støvsuge vifteåpninger. Sant? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 RROD skjer når det er en feil i maskinen, være seg kjipe vifter eller et ødelagt kretskort (kan forekomme ved overoppheting). Jeg benyttet meg av det håndkletrikset på en xbox 360 jeg fikk rrod på, det fungerte, men uka etterpå streiket den helt, da lot det seg ikke fikse mer. Denne var åpnet så det resulterte i at jeg kjøpte meg en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå