Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Har 9114 i GS.

Var da bra den videoen du laga :) Bortsett fa kvaliteten da, men den blir vel bedre på neste video tipper jeg ;) med capture card altså

Ja, hehe. =) Blir nok 2-3 til først, men det er fordi det er litt å vente, for jeg må jo ha ordentlig PC først ... Forresten: Kunne du høre alt jeg sa eller var det vanskelig?

Bra å se at tråden er såpass aktiv!

+ 1 :w00t:

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har 9114 i GS.

Var da bra den videoen du laga :) Bortsett fa kvaliteten da, men den blir vel bedre på neste video tipper jeg ;) med capture card altså

Ja, hehe. =) Blir nok 2-3 til først, men det er fordi det er litt å vente, for jeg må jo ha ordentlig PC først ... Forresten: Kunne du høre alt jeg sa eller var det vanskelig?

Var ikke noe problem å høre det nei.

Har du bra karakterer i engelsk mutlig eller? :D Da jeg var 13, var jeg langt i fra så god som du er nå. Er vel ikke så god nå heller :)

Hater å snakke engelsk.

Lenke til kommentar

Har akkurat passert 30 000 i GS, noe jeg aldri trodde kom til å skje.

Er det flere enn meg som merker at boksen henger unormalt mye når man er i xmb mens man spiller spill?

Lurer på om boksen min er på vei til å ta kvelden for 5 gang nå, for trykker jeg f.eks på xbox knappen tar det nå opp mot 5 sekunder før noe vises. Går man ut kan det ta enda lengre tid.

Har også plutselig fått problemer med at hvis jeg laster ned noe(demo,arcadespill osv) klarer ikke folk i party å høre meg, da det hakker veldig.

Har 16mbit linje og aldri hatt problemer med dette før for noen uker tilbake.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som merker at boksen henger unormalt mye når man er i xmb mens man spiller spill?

Lurer på om boksen min er på vei til å ta kvelden for 5 gang nå, for trykker jeg f.eks på xbox knappen tar det nå opp mot 5 sekunder før noe vises. Går man ut kan det ta enda lengre tid.

Har også plutselig fått problemer med at hvis jeg laster ned noe(demo,arcadespill osv) klarer ikke folk i party å høre meg, da det hakker veldig.

Går tregt til meg og for tiden med nettet. Har riktignok 2mit linje, men har aldri vært noe problem før. Begynte å bli tregt i jula tror jeg. For ei uke siden ble det bra igjen, men nå har det klikka igjen. Får ikke til å joine party, og har dårlig signal når jeg spiller på nett.

Lenke til kommentar

Går tregt til meg og for tiden med nettet. Har riktignok 2mit linje, men har aldri vært noe problem før. Begynte å bli tregt i jula tror jeg. For ei uke siden ble det bra igjen, men nå har det klikka igjen. Får ikke til å joine party, og har dårlig signal når jeg spiller på nett.

Gå på MW2 og sjekk på hva som står om NAT Porten ... Og til deg archongamer; Jeg vet ikke hvordan man skal løse ditt problem :/ Sorry

-----

Forresten: MIN post nr 444! :w00t:

Lenke til kommentar
Har moderat NAT.

Prøvde å fikse open, men fikk ikke til. Men så har jeg aldri hatt open før heller, selv om det har gått helt fint å spille før.

Hadde dette jeg og ... Har et par tips:

Slå av ruteren og vent 1 min, så slår du på igjen og venter 1 min. Deretter prøver du å gå på Xboxen å ser om den har byttet til Open. Hos meg så hadde jeg moderat og, men var ikke online på en liten stund og da ble den plutselig Open ... :S

Lenke til kommentar
Har moderat NAT.

Prøvde å fikse open, men fikk ikke til. Men så har jeg aldri hatt open før heller, selv om det har gått helt fint å spille før.

Hadde dette jeg og ... Har et par tips:

Slå av ruteren og vent 1 min, så slår du på igjen og venter 1 min. Deretter prøver du å gå på Xboxen å ser om den har byttet til Open. Hos meg så hadde jeg moderat og, men var ikke online på en liten stund og da ble den plutselig Open ... :S

Har prøvd det der før, så vet at det ikke funker.

Men så funker ikke kablet nett heller på xboxen min. Har prøvd å koble til med nettverkskabel, men får det ikke til å funke.

Bruker trådløsadapter nå. Det dårlige signalet kan skyldes at det er noen vegger i mellom. Men det har jo aldri vært noe problem før i det siste da

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med å få koblet seg til XboxLive? Har tilgang til nett og sjekket tilkoblingen, lastet ned oppdateringen for noen minutter siden. Men når jeg skal "recover gamertag" får jeg beskjed om at den ikke får koblet til :wallbash:

EDIT:

Der funket det vist alikevel :new_woot:

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

RROD skjer når det er en feil i maskinen, være seg kjipe vifter eller et ødelagt kretskort (kan forekomme ved overoppheting). Jeg benyttet meg av det håndkletrikset på en xbox 360 jeg fikk rrod på, det fungerte, men uka etterpå streiket den helt, da lot det seg ikke fikse mer. Denne var åpnet så det resulterte i at jeg kjøpte meg en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...