Pubé Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 3 ganger med samme feil = pengene tilbake Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 3 ganger med samme feil = pengene tilbake Nå er det gått såpass lenge i mellom hver feil til at jeg kan påstå uten videre at det er samme feil, selv om symptomene er de samme. Fra sist gang dvd spilleren røyk og denne gang har jeg i mellomtiden hatt den inne for red light syndromet også. Tror ikke jeg orker å krangle mot MS om det. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Prøv å bytt til deg slim versonen, pga du har hattt en del feil trur jeg de vil bli glade hvis du betaler eks. 250-500 så får du slim versonen xD Det ville jeg prøvd på ihvertfall Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Kan de som sitter på kundeservice gi sånne avslag da? Kunne jo selvsagt være verdt forsøket.. Men jeg er vel tvilsom til at de vil gi meg noe annet tilbud enn å reparere den for disse 109 euroene som han på kundeservice prøvde å legge frem som en god deal Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 De skal jo egentlig gjøre at du skal holde med de. Og ikke bytte konsoll. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Sant nok det og skal prøve å presse litt på han på kundesenteret så får vi se. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Sant nok det og skal prøve å presse litt på han på kundesenteret så får vi se. i fremtiden bør du installere spilla dine til hdd. Dette gir mindre slitasje på dvd spiller og hørsel. + at lasteytelser blir mye bedre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Sant nok det og skal prøve å presse litt på han på kundesenteret så får vi se. i fremtiden bør du installere spilla dine til hdd. Dette gir mindre slitasje på dvd spiller og hørsel. + at lasteytelser blir mye bedre. Jeg har alltid spillet jeg spiller for øyeblikket installert Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 da får du slutte å putte brødsmuler inn i dvdspilleren 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva har jeg sagt om å smøre på brødskiver med dvd romet xD Neida, bare ring xbox kundestøtte til du får en som lar deg sende den inn gratis. Men hvorfor fikk du prisen i euro? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Altså, min xbox er hentet her for 3 uker siden, vært på tur til verkstedet og kommet tilbake med beskjed om at dette var en slitasjeskade de ikke dekket. Jeg må ikke betale for å få sendt den inn på rep De 109 euroene var hva MS skal ha for å reparere boksen om jeg skulle ønsket den løsningen, hvorfor i euro vet jeg ikke. Kun rene og fine plater som går inn i den, brødskivene blir spist opp på veien Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Når går den ut på garanti da egentlig? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Når går den ut på garanti da egentlig? Selve boksen er over garantitiden, men ettersom dvd drevet er byttet i den boksen tre ganger allerde har man ny garanti på den delen slik jeg har forstått det. Er dvd drevet det er noe feil med denne gangen også, men nå prøver de seg med at dette er slitasje. Jeg har nå tenkt å be MS om å sende meg hele historikken de har på min xbox, med datoer for når den ble sendt og returnert fra verksted, hvilke deler er byttet og hva som har feilet de delene. Jeg mener også at slitasjen like godt kan komme av alle de turene til verksted som at dette er en slitasjeskade jeg skulle ha noe med å gjøre ettersom boksen har hatt et såpass trøblete liv med feil, og vil derfor se hva de har gjort med boksen hver gang den har vært hos de så jeg kan ta saken videre om så. Ikke fått tid til å ringe de i dag, men tar en tlf til de i morgen så får vi se hva de sier Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 En liten oppdatering av status. Snakket med Microsoft som nekter å opplyse noe som helst info fra verksted, hverken datoer, komponenter eller hva som er feil. Dette var MS sin policy at de ikke ga ut informasjon om verkstedsrapporter, og jeg måtte bare godta at sa de det var en slitasje og at denne ikke var dekket. De vil heller ikke på noen som helst måte være mer behjelpelige enn at de sender boksen ureparert tilbake eller reparerte den for 109 euro. Jeg føler vel at jeg som eier av boksen har krav på å få vite hva slags del det er slitasje på, og hva slags type slitasje de mener boksen har vært utsatt for, men nei.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Sånn er alle. I noe lignende tilfelle for et år tilbake skulle jeg reaprere en Super Nintendo, egentlig bare bytte ut en komponent. Sendte mail og ringte dem. Fikk tilbakesvar at dette ville de gi meg noe informasjon på, fordi de var redd for konkuranse. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) En liten oppdatering av status. Snakket med Microsoft som nekter å opplyse noe som helst info fra verksted, hverken datoer, komponenter eller hva som er feil. Dette var MS sin policy at de ikke ga ut informasjon om verkstedsrapporter, og jeg måtte bare godta at sa de det var en slitasje og at denne ikke var dekket. De vil heller ikke på noen som helst måte være mer behjelpelige enn at de sender boksen ureparert tilbake eller reparerte den for 109 euro. Jeg føler vel at jeg som eier av boksen har krav på å få vite hva slags del det er slitasje på, og hva slags type slitasje de mener boksen har vært utsatt for, men nei.. er den over 5 år? du må åpne en reklamasjonssak for å nå frem, det nytter ikke bare å si at den skal repareres gratis. Hvis dvd drevet er byttet før så er det fortsatt reklamasjon på drevet og da skal du ha dette gratis ved å åpne en reklamasjonssak. Selvfølgelig kan de si at det er slitasje for det er det ingen tvil om, men vi snakker heller ikke om vindusviskere her. Endret 25. mars 2011 av 530XD Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Åpne reklamsjonssak? Jeg har som alle tidligere ganger ringt nummeret til kundeservice, gitt de serial nummeret og den blir hentet på døra. Er ikke det en reklamasjonssak da? Jeg har ikke krevd at de skal reparere den gratis, jeg startet egentlig posten i denne tråden for å høre om mulighetene for å bytte dvd drev selv siden MS ikke ville hjelpe meg. Så skled den over i reklamasjonsaken i seg selv, men jeg har altså ikke krevd noen gratis reperasjon. Det jeg har krevd nå er informasjon om hvilken del som er ødelagt og hva slags slitasje det er snakk om, noe som er ganske så vanlig å få opplyst i slike saker med andre teknologiske ting. I hvertfall som mitt inntrykk er. Dette nekter MS tvert å si noe om, jeg skal bare godta at når de sier det er slitasje som ikke er dekket av utvidet garanti så må jeg forholde meg til det. DVD drevet er byttet to ganger tidligere, det er tredje gang denne gang at den ryker, men i følge MS var sist gang den var på rep. for dette i januar for 2 år siden og at da garantien på delen ikke gjelder, noe som kan stemme det. Boksen er over 5 år eller rett i grenseland, husker ikke helt når den ble handlet inn, men det er rundt 5 år siden, pluss-minus. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ta kontakt med forbrukerombudet. et dvd drev er forventet til å vare i 5 år iht til loven. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=OYW8RDlLRMI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå