Pubé Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Regner med at det blir blu-ray ja. Bluray i 2015 er vel omtrent like dårlig som dvd er i dag. Men det blir vel hva de som kjøper spill i butikk kommer til å få spillene på mens vi andre kjøper digitalt. Selv Sony skal jo allerede begynne med dette med NGP. Spill i butikk og digitalt samme dag. Skal bli interessant å se hvordan butikker reagerer på det forresten. Nettbutikker sender ofte ut spill en til to dager før release da. Slik at man mest sansynlig har de på realease dagen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Ny xbox i 2015? http://www.itavisen.no/865638/ny-xbox-i-2015 Hva tror folket? Det er umulig å spå når den nye xboxen kommer. MS lever ikke i sin egen verden, så de kommer ikke til å sitte og tvinne tommeltotter dersom Sony og Nintendo lanserer nye konsoller i 2012 eller 2013. En eventuell lanseringsdato i 2015 avhenger av hva konkurrentene tar seg til og om Xbox 360 fortsetter å selge bra. Personlig håper jeg på en ny Xbox i 2013. Da vil det ha gått 8 år siden 360 ble lansert, og det burde være nok til å gi Xbox 3 betydelig bedre grafikk enn forgjengeren. Når det gjelder hardware så håper jeg på noe slikt: - Innebygd flashminne i "arcade-modellen". 32 eller 64 gigabyte burde holde i massevis. - Nytt discformat, bedre grafikk, ytelse etc - Kinect 2.0 med bedre oppløsning og USB 3.0 for bedre båndbredde - Full bakoverkompabilitet med alt jeg har kjøpt fra XBL. - Kontrolleren med den forbedrede D-paden burde bli den nye standardkontrolleren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 for meg gjør det ingenting om det tar lang tid før neste xbox kommer. holder godt den som er nå. håper ikke de rusher neste xbox, det hadde ikke vært bra med rrod på neste også. det jeg er mest spent på er hva faen de skal kalle den. xbox 3 går jo ikke, vil jo virke som nedgradering etter 360. 720 går nok heller ikke da det er den svake formen for HD. Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Noen som vet når nytt GTA spill kommer? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Ny xbox i 2015? http://www.itavisen.no/865638/ny-xbox-i-2015 Hva tror folket? Det er umulig å spå når den nye xboxen kommer. MS lever ikke i sin egen verden, så de kommer ikke til å sitte og tvinne tommeltotter dersom Sony og Nintendo lanserer nye konsoller i 2012 eller 2013. En eventuell lanseringsdato i 2015 avhenger av hva konkurrentene tar seg til og om Xbox 360 fortsetter å selge bra. Personlig håper jeg på en ny Xbox i 2013. Da vil det ha gått 8 år siden 360 ble lansert, og det burde være nok til å gi Xbox 3 betydelig bedre grafikk enn forgjengeren. "Xbox" vil neste generasjon hete Når det gjelder hardware så håper jeg på noe slikt: - Innebygd flashminne i "arcade-modellen". 32 eller 64 gigabyte burde holde i massevis. Heller en 1gb hdd, da billig flashminne suger uansett, hva i all verden skulle man lagre på så lite plass som du foreslår. - Nytt discformat, bedre grafikk, ytelse etc Håpet var jo at bruk av dvd, disc skulle være unødvendig, men desverre er dette noe tidlig for usa og resten av ulanda - Kinect 2.0 med bedre oppløsning og USB 3.0 for bedre båndbredde Tja, god ide. men kanskje ikke usb 3.0 men intel sin løsning, thunderetellerannet - Full bakoverkompabilitet med alt jeg har kjøpt fra XBL. Yup, dette er vel sikkert ingen tvil om - Kontrolleren med den forbedrede D-paden burde bli den nye standardkontrolleren eller bedre, de fornyer seg jo alltid imot playstation (som forsåvidt aldri har fornyet seg) mine svar er i bold text. Endret 22. mars 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 for meg gjør det ingenting om det tar lang tid før neste xbox kommer. holder godt den som er nå. håper ikke de rusher neste xbox, det hadde ikke vært bra med rrod på neste også. det jeg er mest spent på er hva faen de skal kalle den. xbox 3 går jo ikke, vil jo virke som nedgradering etter 360. 720 går nok heller ikke da det er den svake formen for HD. Håper på Xbox ett eller annet navn bak. Slik Som Gamebaoy Advance, bare noe som passer bedre Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er fortsatt veldig få som klarer å lage spill som trenger bedre maskinvare enn det 360-en har, så det blir nok en god stund før vi ser en oppfølger. Om ikke, så har den en eller annen funksjon som 360-en ikke har, som f.eks 3D. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 3D, Kinect v2 med høyere sensitivitet or lavere reaksjonstid. Pluss til Kinect. Det hadde vært RÅTT. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Heller en 1gb hdd, da billig flashminne suger uansett. Vel... flashminnet i 4gb-versjonen av 360S er kjent for å være raskere enn 360-harddiskene. hva i all verden skulle man lagre på så lite plass som du foreslår. Patcher, xbla-spill, savegames, caching o.l. Husk på at jeg snakker om billigversjonen av den neste Xboxen. MS burde selvsagt tilby en modell med en innebygd harddisk også. Mangelen på minnekort i Core-versjonen av den originale 360-en gjorde at XBLA-spill i begynnelsen ble begrenset til 50 megabyte. Jeg ønsker at alle som kjøper en Xbox 3 vil få muligheten til å laste ned XBLA-spill på f. eks 8 gigabyte. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det er fortsatt veldig få som klarer å lage spill som trenger bedre maskinvare enn det 360-en har, så det blir nok en god stund før vi ser en oppfølger. Om ikke, så har den en eller annen funksjon som 360-en ikke har, som f.eks 3D. Så og si alle multiplatformspill som også er på PC har ofte en merkbar forskjell Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er ikke dårlig, bare veldig, veldig kjedelig. Det er ikke akkurat hva de fleste som har spilt gjennom Bulletstorm sier. Eller anmeldelser for den saks skyld. Har du spilt gjennom, eller bare demoen? Hele. Jeg og alle vennene mine som har spilt det mener akkurat det samme. Dere er tydeligvis i stort mindretall da. De aller fleste vil like et spill med snitt på 85. Ikke mange skytespill som har fått 9 av Edge heller denne generasjonen. Har da spilt gjennom Bulletstorm og er mektig imponert. Langt bedre enn Gears spillene, også grafikkmessig. Meget fyldig single player og varierte omgivelser. Kan nesten ikke fatte de har klart å lage dette mellom Gears 2 og 3. Gikk langt over forventningene mine. Kanskje det beste action spillet jeg har spilt denne generasjonen. Og ikke skjønner jeg hvorfor det selger så dårlig heller med tanke på at Epic står bak spillet. Demoen fengte vel ikke nok. Var selv ikke særlig imponert av den. Nok en gang så har en middels demo kanskje ødelagt for et knallspill. Edge sin 9'er var i alle fall helt på sin plass. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det er fortsatt veldig få som klarer å lage spill som trenger bedre maskinvare enn det 360-en har, så det blir nok en god stund før vi ser en oppfølger. Om ikke, så har den en eller annen funksjon som 360-en ikke har, som f.eks 3D. Så og si alle multiplatformspill som også er på PC har ofte en merkbar forskjell Merkbar forskjell? Ja, men det er på langt når snakk om en forskjell som rettferdiggjør en helt ny konsoll. Om den neste Xboxen kommer i løpet av de neste tre eller fire årene, så er det for å introdusere en eller annen "gimmick" som f.eks 3D, og ikke fordi de trenger bedre maskinvare. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Og ikke skjønner jeg hvorfor det selger så dårlig heller med tanke på at Epic står bak spillet. 360-versjonen av spillet har gjort det greit nok så langt. Den kommer sikkert til å passere 1 million uten nevneverdige problem. Desverre bestemte EA og Sony seg for å gi ut Bulletstorm og Killzone 3 samtidig, så det førte til at PS3-versjonen ikke solgte like bra som den kunne ha gjort. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2011 Har da spilt gjennom Bulletstorm og er mektig imponert. Langt bedre enn Gears spillene, også grafikkmessig. Meget fyldig single player og varierte omgivelser. Kan nesten ikke fatte de har klart å lage dette mellom Gears 2 og 3. Gikk langt over forventningene mine. Kanskje det beste action spillet jeg har spilt denne generasjonen. Og ikke skjønner jeg hvorfor det selger så dårlig heller med tanke på at Epic står bak spillet. Demoen fengte vel ikke nok. Var selv ikke særlig imponert av den. Nok en gang så har en middels demo kanskje ødelagt for et knallspill. Edge sin 9'er var i alle fall helt på sin plass. Fint å få høre hva folk som faktisk har spilt spillet helt og fullt syntes, og ikke bare demoen Har veldig lyst på Bulletstorm Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Litt fet xbox design? Vet litt gammelt bilde pga. spillet er et orgianal xbox spill Men den ser fet ut Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Fikk sms fra posten om at en pakke fra lefdal har kommet. Kan det være en Crysis 2 Nano Edt. tro? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hvordan er mulighetene for å bytte dvd spiller på en xbox 360 selv? Har hatt min boks inne til reperasjon (6 gang nå) og denne gangen har MS satt seg på bakbena og nekter å reparere den da de mener det er en slitasjefeil de ikke dekker. Problemet var at dvd spilleren døde og det kom bare et lite klikk når man puttet inn en plate før Open Tray meldingen kom. MS skal ha 109 euro for å fikse boksen, noe som selvfølgelig er uaktuellt, så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle bytte dvd drev selv om dette er mulig. Skader ikke å forsøke Noen som vet om det er mulig, og om det er det hvilket dvd drev er det som fungerer i boksen? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Hmm, veldig merkelig. Jeg hadde et slikt problem, da ba den svenske kundestøtten å stikke en nål inn på en spesiel knapp under "pansret", og det funket dårlig så ble den sendt på service(gratis). Men kansje din garanti har gått ut? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Svaret fra fyren på kundeservice var at den var kommet tilbake med beskjed om at det var en slitasjeskade som ikke er dekket av dem. Boksen er i grenseland for garantien ja. Men så har den vært inne på reperasjon 6 ganger, hvor fire av de er problem med dvd spilleren så jeg håpte på litt goodwill fra de, men dengang ei. Endret 23. mars 2011 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå