Mala Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er ikke til å legge skjul på at det der ser rimelig heftig ut Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Flere som sliter med å få brukt Xboxen som mediacenter? Får kobla det opp etc men den nekter å spille av filene. Sier det er feil format selvom jeg har konvertert de til mp4 såvidt jeg husker. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Skulle ikke Full House Poker vært ute på xbla i dag? Spillet slippes kanskje ikke i Norge pga det er poker og ulovlig eller noe? http://majornelson.com/archive/2011/03/16/arcade-full-house-poker.aspx uff, glem det. Svaret stør vel i første post i linken. I'm told it's only available in countries where Windows Phone 7 is officially supported. Sorry! Endret 16. mars 2011 av Sveinz Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Noen som har Bulletstorm her? Det ser heftig ut Noen som har noe å si om det? Endret 20. mars 2011 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Tech demoen til Ben Sugden(Lionhead Studios) ser temmelig heftig ut. http://www.youtube.com/watch?v=M04SMNkTx9E The video was really just intended to accompany my talk ( a link is in the notes). Just to confirm, it's running on a stock xbox360 at 30fps, although the video capture has made things look choppy. http://miciwan.com/GDC2011/GDC2011_Mega_Meshes.pdf Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Noen som har Bulletstorm her? Det ser heftig ut Noen som har noe å si om det? Game.no har det visst på tilbud denne uken til 298kr. Har ikke spilt det men et spill som får 9 av Edge er garantert ikke dårlig. De fleste som har spilt det er storfornøyde også. http://www.game.no/cgi-bin/ss000001.pl?page=search&SS=bulletstorm&search.x=0&search.y=0&search=ACTION&PR=-1&TB=A Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er ikke dårlig, bare veldig, veldig kjedelig. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har en Xbox 360 (selvfølgelig) av den nye typen. Men så har jeg litt problemer med at den fryser vær jævla gang nærmest, når jeg ska spille visse spill multiplayer... Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Er ikke CDen som er problemet, og har installert spillene på HDD også Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Er ikke kjedelig på pcen, demoen på 360 var sorgens kapittel Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ny xbox i 2015? http://www.itavisen.no/865638/ny-xbox-i-2015 Hva tror folket, sannsynligvis er dvd å vei ut men om det blir erstattet med blu-ray eller ett annet format(nedlasting?) gjenstår å se, men bedre grafikk og 3D trenger mer data. Samtidig blir ting mer og mer integrert med mobilløsninger og windows 8/9 (?) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Regner med at det blir blu-ray ja. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg ser at Borderlands selges for 149kr på xbox store. men det står multiplayer: None Co-op : None er det hele spillet uten multiplayer? syns det var velig billig i forhold til butikken. Det er bare tull og tøys. Jeg har selv spilt co-op i det. Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har en Xbox 360 (selvfølgelig) av den nye typen. Men så har jeg litt problemer med at den fryser vær jævla gang nærmest, når jeg ska spille visse spill multiplayer... Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Er ikke CDen som er problemet, og har installert spillene på HDD også Hvilke spill fryser den på? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har en Xbox 360 (selvfølgelig) av den nye typen. Men så har jeg litt problemer med at den fryser vær jævla gang nærmest, når jeg ska spille visse spill multiplayer... Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Er ikke CDen som er problemet, og har installert spillene på HDD også Hvilke spill fryser den på? På forza 3 kan den fryse som en gal av og til. Sånn vær gang jeg går i multiplayer. Eller så er det black ops og skate 3 som også kan finne på å fryse. Lenke til kommentar
Jonas987654321 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har en Xbox 360 (selvfølgelig) av den nye typen. Men så har jeg litt problemer med at den fryser vær jævla gang nærmest, når jeg ska spille visse spill multiplayer... Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? Er ikke CDen som er problemet, og har installert spillene på HDD også Hvilke spill fryser den på? På forza 3 kan den fryse som en gal av og til. Sånn vær gang jeg går i multiplayer. Eller så er det black ops og skate 3 som også kan finne på å fryse. Ok, den vanligste årsaken til at bilde fryser, er "overheating". Hviss Xboxen står i ett trangt skap eller noe, får den ikke nok ventilasjon, dermed fryser bildet. Ellers må du se at strømkabelen lyser grønt og ikke gult eller rødt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Ny xbox i 2015? http://www.itavisen.no/865638/ny-xbox-i-2015 Hva tror folket, sannsynligvis er dvd å vei ut men om det blir erstattet med blu-ray eller ett annet format(nedlasting?) gjenstår å se, men bedre grafikk og 3D trenger mer data. Samtidig blir ting mer og mer integrert med mobilløsninger og windows 8/9 (?) KOmmer sikkert til å gjøre mest på multimedia delen ja. Legge til blu-ray støtte, bedre oppkoblingsmuligheter til PC. Windows 8/9 vil sikkert ha en kobling som kan direkte brukes mot xbox. Nå vet jeg ikke hvor utbredt 3D er i 2015, men 3D på gaming er generelt ikke noe godt, men til film er det vel greit. 4 år til den evt. kommer, så vi får se hva som har kommet på 4 år! Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er ikke dårlig, bare veldig, veldig kjedelig. Det er ikke akkurat hva de fleste som har spilt gjennom Bulletstorm sier. Eller anmeldelser for den saks skyld. Har du spilt gjennom, eller bare demoen? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=421843&page=42 Bare fra sistesiden der så er det rimelig tydelig at mange liker det. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Regner med at det blir blu-ray ja. Bluray i 2015 er vel omtrent like dårlig som dvd er i dag. Men det blir vel hva de som kjøper spill i butikk kommer til å få spillene på mens vi andre kjøper digitalt. Selv Sony skal jo allerede begynne med dette med NGP. Spill i butikk og digitalt samme dag. Skal bli interessant å se hvordan butikker reagerer på det forresten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er ikke dårlig, bare veldig, veldig kjedelig. Det er ikke akkurat hva de fleste som har spilt gjennom Bulletstorm sier. Eller anmeldelser for den saks skyld. Har du spilt gjennom, eller bare demoen? Hele. Jeg og alle vennene mine som har spilt det mener akkurat det samme. Lenke til kommentar
Sveinz Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er ikke dårlig, bare veldig, veldig kjedelig. Det er ikke akkurat hva de fleste som har spilt gjennom Bulletstorm sier. Eller anmeldelser for den saks skyld. Har du spilt gjennom, eller bare demoen? Hele. Jeg og alle vennene mine som har spilt det mener akkurat det samme. Dere er tydeligvis i stort mindretall da. De aller fleste vil like et spill med snitt på 85. Ikke mange skytespill som har fått 9 av Edge heller denne generasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå