DanieI Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Å herre... Det er mye å gjøre i Bayonetta. Jeg er en achievement hore Hva går Bayonetta ut på? Er trøtt og sliten så orker ikke lete etter trailer Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Et absurd og fantastisk spill. Nydelig fighting i spillet, hauger av kombinasjoner. En god historie. Og alt er absurd. Det er et "wtf" spill. Noe som bare gjør det mer morsomt. Jeg liker også godt den uvanlige musikken. Tar ikke lange tiden å spille gjennom spillet, men det er utrolig mye mer å gjøre enn bare det Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det så utrolig interessant ut, kanskje det er det neste Xbox spillet jeg må kjøpe Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg ser at Borderlands selges for 149kr på xbox store. men det står multiplayer: None Co-op : None er det hele spillet uten multiplayer? syns det var velig billig i forhold til butikken. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) . Endret 7. mars 2011 av 530XD 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Takk for tipset. Jeg rasket med meg 20 koder. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Grabba til meg ca 24 koder fra han idag Det var knalltilbud, kansje jeg skal skaffe 20 koder til! Kjøpte meg iloMilo og Soul Calibur, det neste blir Sonic Adventures Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Relatert til det rundt de kodene. Men hvordan ser man invoicen på ebay? Altså få svart tilbake, fordi han selgern har sendt meg innvoice som jeg bare finner på mail. EDIT: Fant ut at det var banken som var litt rar. Må vente til i morra med å betale. Sikkert derfor jeg ikke får noe mulighet til å se invoice når jeg også går inn på brukern? Endret 6. mars 2011 av Maury Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Har også kjøpt masse Microsoft points fra han fyren på Ebay. Herlige greier! Kjøpte koder for 227kr Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gweh. Tok sin tid å taste inn 32 koder ja. Men nå har jeg 4940 ms points ekstra. Kos kos. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Bare 32 ? Kjøpte 20 ekstra nå, i tillegg til de 30-40 som jeg allerede har brukt opp. Er masse herligt på XBLA, trodde ikke det var sååå mye bra der Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Bare 32 ? Kjøpte 20 ekstra nå, i tillegg til de 30-40 som jeg allerede har brukt opp. Er masse herligt på XBLA, trodde ikke det var sååå mye bra der Hadde kjøpt for langt mer hvis det gikk ann å kjøpe kort med høyere verdi, eller at det kom som tekst fremfor et bilde av kodene slik at jeg kunne klippet og limt. Tar litt for lang tid til at jeg orker å fikle med det Men det er jo et godt tilbud da. Lurer på hvor han får dem fra. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har bestilt to ganger nå(eller tre, men har ikke betalt for siste gangen. Tomt på kortet, penger inn i morgen. Han går fort tom. Go figure). Første gangen fikk jeg kodene som bilde(stress) mens andre gangen fikk jeg det i tekstdokument(himmel). Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) bestilte 20 koder til, men fikk de på enkle bilder. nå holder det. Endret 7. mars 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvem er det dere kjøper fra? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 folk på eBay. Kan noen si ifra i denne tråden hvis dere ser noe lignende igjen på eBay? Endte opp å få kjøpet gjennom i dag, men var for sent ute så fikk refond. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320668082581#ht_500wt_1156 Kjøpt 11 stk fra han nå. Fått alle, funker fint! - Edit: 2 av kodene jeg fikk funket ikke, men sendte mail og tok 2 min så fikk jeg 2 nye koder. Uten noe om og men. Endret 7. mars 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Lurer egentlig på hvor slike koder kommre ifra. Skulle jo tro om de var fake så ville de vært på f.eks 800, 1200 eller lignende? En site har gitt ut koder gratis, men har hatt bug i sine systemer slik at flere 1000 er gitt ut til samme personer. http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=35966063 edit: etter en rask granskning så har jeg funnet ut at disse 160 ms points kommer fra promotions. F.eks kjøp et spill og få en 160ms points som bonus. Så de 160ms poengene er reele men måten de er anskaffet på er uviss. f.eks disse hacked accounts som du kjøper for $10 som inneholder 10000 ms points, du kjøper bare en haug med spill og dermed popper det opp en masse 160 ms koder i posten. (xboxrewards, kun for us) Denne hacked account blir stengt etter noen dager. edit2: her kommer kodene ifra: http://saveandquitgaming.com/2011/03/microsoft-lose-1-2-million-due-to-code-exploit/ Endret 9. mars 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Unreal Engine 3 Samaritan Tech Demo (Xbox 360) Hadde vært fett om de hadde fiksa slik ingame-grafikk, men tviler. Må vel vente til neste generasjon, men ser uansett jævla imponerende ut. Endret 10. mars 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Rett meg gjerne om jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at demoen ble vist frem på en monster-PC(med tre GTX 580 kort). Jeg er klar over at Gamespot gjorde det først, men det er litt misvisende å sette Xbox 360 i parantes. Det er verdt å merke seg at forløperen til Gears of War var en tech demo for UE3 i 2004, så det hadde ikke forundret meg om det ble et spill ut av denne demoen også. Den ser iallefall utrolig lekker ut. Endret 10. mars 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå