Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et absurd og fantastisk spill.

 

Nydelig fighting i spillet, hauger av kombinasjoner. En god historie. Og alt er absurd. Det er et "wtf" spill. Noe som bare gjør det mer morsomt. Jeg liker også godt den uvanlige musikken.

 

Tar ikke lange tiden å spille gjennom spillet, men det er utrolig mye mer å gjøre enn bare det :p

 

Lenke til kommentar

Relatert til det rundt de kodene. Men hvordan ser man invoicen på ebay? Altså få svart tilbake, fordi han selgern har sendt meg innvoice som jeg bare finner på mail.

 

EDIT: Fant ut at det var banken som var litt rar. Må vente til i morra med å betale. Sikkert derfor jeg ikke får noe mulighet til å se invoice når jeg også går inn på brukern?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Bare 32 :p? Kjøpte 20 ekstra nå, i tillegg til de 30-40 som jeg allerede har brukt opp. Er masse herligt på XBLA, trodde ikke det var sååå mye bra der :D

 

Hadde kjøpt for langt mer hvis det gikk ann å kjøpe kort med høyere verdi, eller at det kom som tekst fremfor et bilde av kodene slik at jeg kunne klippet og limt. Tar litt for lang tid til at jeg orker å fikle med det :)

 

Men det er jo et godt tilbud da. Lurer på hvor han får dem fra.

Lenke til kommentar

Lurer egentlig på hvor slike koder kommre ifra.

Skulle jo tro om de var fake så ville de vært på f.eks 800, 1200 eller lignende?

 

En site har gitt ut koder gratis, men har hatt bug i sine systemer slik at flere 1000 er gitt ut til samme personer. http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=35966063

 

edit: etter en rask granskning så har jeg funnet ut at disse 160 ms points kommer fra promotions. F.eks kjøp et spill og få en 160ms points som bonus.

Så de 160ms poengene er reele men måten de er anskaffet på er uviss.

 

f.eks disse hacked accounts som du kjøper for $10 som inneholder 10000 ms points, du kjøper bare en haug med spill og dermed popper det opp en masse 160 ms koder i posten. (xboxrewards, kun for us)

Denne hacked account blir stengt etter noen dager.

 

edit2: her kommer kodene ifra: http://saveandquitgaming.com/2011/03/microsoft-lose-1-2-million-due-to-code-exploit/

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Rett meg gjerne om jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at demoen ble vist frem på en monster-PC(med tre GTX 580 kort). Jeg er klar over at Gamespot gjorde det først, men det er litt misvisende å sette Xbox 360 i parantes.

 

Det er verdt å merke seg at forløperen til Gears of War var en tech demo for UE3 i 2004, så det hadde ikke forundret meg om det ble et spill ut av denne demoen også. Den ser iallefall utrolig lekker ut.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...