Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

korrekt boffeen, over 3 år gammel xbox må ringes inn for reklamasjon. (de har vel gjort dette med vilje på sine sider slik at de skal spare noen kroner for intetanende kunder, selv om vi lærte om reklamasjonsretten på ungdomsskolen :) )

 

Nå ble jeg litt nervøs, fordi jeg fikk en UPS-etikk-ting, og der står det ett eller annet om 130 euro. Jaja, kommer dem og skal ha penger av meg så leverer jeg ingen xbox.

Lenke til kommentar

Forresten, om dere kjenner noen som ikke har konsoll, evt bare vil ha en 360 i samlingen, så har Gamestop et ganske så bra tilbud nå. Xbox 360 4GB, Kinect og fire spill til 2398.

 

For meg personlig er det uaktuelt å ha en 360 uten stor disk, men det er ikke alle som er interessert i å installere spill, laste ned stuff etc.

 

Uansett, bra tips til de som vil ha en koselig knall spillkonsoll.

 

kinect_save_more.jpg

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Fable III: Traitor's Keep

 

The "Traitor's Keep" pack adds three new levels, all with fairly awesome names: Ravenscar Keep, Clockwork Island and the Godwin Estate.

 

Apparently you'll run into a "mysterious prisoner" -- and you'll also run into 250 additional Gamerscore. The Traitor's Keep add-on is due March 1 on Xbox Live for $7 (560 points).

 

http://www.youtube.com/watch?v=Os1rNGlaMSo&feature=player_embedded

 

Preview

 

DLC-en høres bra ut, og prisen er rimelig. Day 1. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Noen andre som har testet Traitor's Keep til Fable III? Jeg ble faktisk positivt overrasket over hvor bra den var.

Ja, startet på den nå faktisk. Spilt 30 min og liker den veldig godt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...