boffeeen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 korrekt boffeen, over 3 år gammel xbox må ringes inn for reklamasjon. (de har vel gjort dette med vilje på sine sider slik at de skal spare noen kroner for intetanende kunder, selv om vi lærte om reklamasjonsretten på ungdomsskolen ) Nå ble jeg litt nervøs, fordi jeg fikk en UPS-etikk-ting, og der står det ett eller annet om 130 euro. Jaja, kommer dem og skal ha penger av meg så leverer jeg ingen xbox. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Forresten, om dere kjenner noen som ikke har konsoll, evt bare vil ha en 360 i samlingen, så har Gamestop et ganske så bra tilbud nå. Xbox 360 4GB, Kinect og fire spill til 2398. For meg personlig er det uaktuelt å ha en 360 uten stor disk, men det er ikke alle som er interessert i å installere spill, laste ned stuff etc. Uansett, bra tips til de som vil ha en koselig knall spillkonsoll. Endret 25. februar 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fable III: Traitor's Keep The "Traitor's Keep" pack adds three new levels, all with fairly awesome names: Ravenscar Keep, Clockwork Island and the Godwin Estate. Apparently you'll run into a "mysterious prisoner" -- and you'll also run into 250 additional Gamerscore. The Traitor's Keep add-on is due March 1 on Xbox Live for $7 (560 points). http://www.youtube.com/watch?v=Os1rNGlaMSo&feature=player_embedded Preview DLC-en høres bra ut, og prisen er rimelig. Day 1. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Skulle ønske jeg skaffet meg 4GB versjonen av xboxe, og kjøpt HDD ved siden av. Tingen er jo FULL av riper. Det skal INGENTING til for å ripe opp "pianolakken". Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Skulle ønske jeg skaffet meg 4GB versjonen av xboxe, og kjøpt HDD ved siden av. Tingen er jo FULL av riper. Det skal INGENTING til for å ripe opp "pianolakken". Jeg har ikke ripet den opp og har hatt slim siden release Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 liker ikke slim'en jeg.. Var hos en venn av meg og spilte med en. Skrudde opp bassen litt da vi hørte på musikk, og xboxen ristet tydeligvis, så det ble en haug med riper i spillet.. Liker ikke gamleversonen en gang, ikke slim, like forferdelig den Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Men du har den kanskje ikke med deg rundt? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 meh, har xboxen min hos fattern, er ikke der så ofte.. Den står på sin plass hele tiden den Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 åja, (siteringsmuligheten er fortsatt på forumet... ) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg åpnet tråden før du svarte, og jeg gadd ikke å redigere posten, siden jeg syns det virket åpenbart at det var til ham Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg leste ikke innlegget over jeg.. men fort gjort å ta feil da.. Men uansett. Jeg har et problem med min xbox. Får error E68 om jeg starter opp maskinen med netverkskabelen i. Noen ganger kommer den, noen ganger ikke. Noen som har noen ideer? Endret 25. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Men du har den kanskje ikke med deg rundt? Nope, har en annen xbox til LAN og sånt Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Noen andre som har testet Traitor's Keep til Fable III? Jeg ble faktisk positivt overrasket over hvor bra den var. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke jeg hvertfall, mitt Fable III ligger på hylla og samler støv etter første dagen jeg spilte det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Å herre... Det er mye å gjøre i Bayonetta. Jeg er en achievement hore Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Noen andre som har testet Traitor's Keep til Fable III? Jeg ble faktisk positivt overrasket over hvor bra den var. Ja, startet på den nå faktisk. Spilt 30 min og liker den veldig godt Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Game.no har 20% på xbox 360 tilbehør. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, startet på den nå faktisk. Spilt 30 min og liker den veldig godt Jeg håper virkelig at Lionhead fortsetter slik. Dette var andre boller enn See the future. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå