Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
irriterende at gamestop ikke har noen 2 for 1 kampanjer oppe og går..

Byttet jo til meg alle fjorårets storspill for 1kr + 2 spill fra play.com.. 200kr per spill.. Dantes Inferno er vel det siste jeg bestillte for 200 kroner :)

De har jo det. Jeg bytta inn NBA 2k9 og freakin' FM 2006 for Mass Effect 2(dama i kassa ville ikke ha den ene krona engang:P)

Lenke til kommentar

Jeg har gs på ca 11000, men spiller ikke for achievements, selv om det alltid er kos..

Angående gamestop, har jeg forhåndsbestilt så og si alt på lista.. Derfor har jeg også altfor mange spill som står i hylla uåpnet..

Nå skynder jeg meg med å runde chronicles of riddick før mass effect 2 kommer. Mass effect 1 var det første spillet jeg kjøpte til min kjøre 360 elite.. Ble fort veldig glad i nye boksen min for å si det sånn..

Jeg er 30 år, men i forhold til Mass effect 2, gleder jeg meg som en 10 åring til julaften og 17 mai på en gang.. Det blir goty for meg ihvertfall, det tør jeg påstå selv uten å ha spilt det..

Dette året ser forøvrig helt sinnsykt ut for xbox 360..

Mass effect 2

Splinter cell conviction

Crackdown 2

Metal gear Rising

Halo reach

Fable 3

Alan Wake

Lenke til kommentar
Kommer det opp en feilmelding? I så fall post den her.

Jeg kunne ikke koble meg opp på Xbox Live. Tok en tilkoblingstest, og den passa "internet" men faila neste steget som var Xbox Live.

Jeg trodde først det var pga Silver, siden jeg er xbox noob, så jeg kjøpte 3mnd med gold. Men så var feilen der enda. Så stod det i "mer info om feilen" at man burde forwarde port 3074 tror jeg det var. Jeg gjorde det og det fikset problemet.

Lenke til kommentar
Tenkt å kjøpe dazzle selv, men vet ikke hva slags jeg skal kjøpe.

Har du noen linker?

Jeg skal enten ha denne eller denne. :thumbup:

Er det noe forskjell på disse. Ser at den ene koster 100,- mer enn den andre. Er det verdt å kjøpe den dyreste for å få noe "ekstra" eller er det like greit med den andre?

Er ikke helt sikker, men jeg vil helst kjøpe det i butikk og ikke på nett. In case.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker, men jeg vil helst kjøpe det i butikk og ikke på nett. In case.

Ok. Bestiller fra komplett jeg. Regner med det funker til mitt bruk uansett. :)

Edit: Har bestilt :)

Forresten; Glemte å fortelle deg en ting ... Og det er hvis at du skal ha med lyd så tror jeg du trenger 2 splittere. Eller så blir det film uten lyd. Altså ikke lyd fra spillet. Du kan jo edit'n mix med musikk etterpå men ja.

Forresten, lagde denne filmen. Er 13 år så ikke kommenter engelsken min eller stemmen min. Men filmen ble også litt røvva for jeg var så pissed etter at kameraet slo seg av etter 4 min av matchen hvor jeg fikk 31 - 3. Jaja, får se om jeg snart får cap. card, men kan hende jeg trenger bedre PC først og da må jeg vente til litt over Mars tror jeg :thumbdown:

Når vi snakker om GS, svimlende 1485 her :p

hehe :new_woot:

------

La til - Mest aktive i tråden, liste.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...