Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg tror jeg leste at det var kabel brudd et sted.

jeg har hatt 2-3 år med live over flere år, og jeg har aldri opplevd problemer før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp med Kinect

Fikk kjøpt meg Kinect idag, men får ikke Speech Recognition til å fungrere, har bytta Locale til UK og språk til engelsk uten å lykke. Men viss jeg ikke signer inn til Xbox Live da fungerer Speech Recognition, men er det noen her som har fått den til å fungere selvom du er signed inn på Xbox Live?

Men foruten det så har Kinect slått ann hos meg ja, spilte med en venn av meg, vi lo og dreit oss ut!!

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp med Kinect

Fikk kjøpt meg Kinect idag, men får ikke Speech Recognition til å fungrere, har bytta Locale til UK og språk til engelsk uten å lykke. Men viss jeg ikke signer inn til Xbox Live da fungerer Speech Recognition, men er det noen her som har fått den til å fungere selvom du er signed inn på Xbox Live?

Men foruten det så har Kinect slått ann hos meg ja, spilte med en venn av meg, vi lo og dreit oss ut!!

Nice, flere som får seg Kinect! Btw, bare å joine denne posten, som er litt som denne, bare med Kinect som tema. Btw, jeg har ikke fått til Speech Recognition når jeg er koblet på Live, eneste som funker her er UK, English, og ikke logga på live ... ;) Btw, bare å kikke og spørre i Kinect-tråden om det er mer :)

EDIT: Ser du har vært i posten fra før ^^,

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

Skulle nok spurt her men er litt sent nå, får ikke til Live på en bruker jeg har hatt før, grunnet kreditt kort som har gått ut, også er det ikke blitt betalt og masse piss -.- Menmen, har lagd ny live bruker da .. Byebya til 13.000 Gamerscore og saves n' prestiges.

Lenke til kommentar

Etter kommentarene om å cheate til seg gamescore for noen dager siden skulle man tro du var banna etter den beskjeden der...

Skulle vel ikke vært så veldig vanskelig å fikse GT selv om du ikke hadde betalt på en stund.

Cheate seg til Gamerscore? Da snakker du vel om den Xploder greia? Kjøpte ikke den da xD Men skulle kjøpe på tilbud på cdon får og få billig live, men kjøpte forza med isteden. Men funka ikke med Redeem code på brukeren heller, så derfor måtte jeg lage ny ... Noe i feilmeldingen er som dette : "Account suspended due to credit card information, change your information" ... blablabla.

Lenke til kommentar

Den har jeg fått fordi kortet mitt ble avvist. Da er det bare å legge inn et nytt / annet kort som du har penger på. Eller så kan du ringe support hvis det ikke funker.

Har gjort men funket ikke helt, men samma det, nå har jeg ny .. Orker ikke å stresse mer med det ..

Lenke til kommentar

Er det noen som har Turtle Beach headsett og kan fortelle litt om det? Lurte også på om denne her også funker på Xbox 360, eller om det kun er PC? Og isåfall om X11 PC versjonen også funker på Xbox ..

Styr unna XLC. Det er ubehagelig å ha på, og er rett og slett dårlig.

Den nest billigste versjonen blir vel X11, som jeg er strålende fornøyd med. Er god lyd, behagelig etc. Det er dog ikke surround-lyd, men da må du nok ut med opp i mot 1000kr ++.

Både XLC og X11 fungerer til Xbox 360, det er bare CDON som ikke henger helt med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har Turtle Beach headsett og kan fortelle litt om det? Lurte også på om denne her også funker på Xbox 360, eller om det kun er PC? Og isåfall om X11 PC versjonen også funker på Xbox ..

Har selv X11 og er kjempe fornøyd. God lyd, enkelt å koble opp, og miccen er god. Det eneste negative jeg har og si er summinga som er der når du ikke gamer. Altså du hører den når du venter i lobby etc, men in game er den overdøva av alt annet. Så for meg er ikke det noe problem.

Ønsker du deg 7.1 lyd kan du kjøpe en slik en : http://www.amazon.com/Force-Channel-Dolby-Surround-Processor-Mac/dp/B003O0KICS

Alt i alt, kjempe fornøyd med mitt!

Du kan også ta en titt på SteelSeries Spectrum 5XB, som også skal være knallgode. Den har dog en slags modus som regel XBL chat og ingame sound så du slipper å gjøre noe med det.

http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=3124

Endret av Emils1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...