Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Og som Rata101 viste meg, så kommer mer info om oppfølgeren i 2011, OG den kommer også på xbox!!

Ikke for å pirke, men det er den spirituelle oppfølgeren til Demon's Souls. Jeg tipper at Sony eier rettighetene til Demon's Souls, og at From Software derfor ikke får lov til å kalle spillet Demon's Souls 2.

 

Jeg har aldri spilt Demon's Souls, så jeg ser definitivt frem til den dagen jeg kan teste Project Dark. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette skal taes her, men prøver...

 

Jeg har et problem med min xbox 360. Om jeg starter den opp med nettverkskabelen i, får jeg bare system error. E68. Tar jeg ut kabelen og starter opp går det fint. Noen få ganger har den startet med kabelen i. Noen løsninger?

siterer meg selv da jeg fortsatt har dette problemet..

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar

Måtte bare skaffe meg Undead Nightmare på 360en som jeg kjøpte på PS3en, kosta 400MS points! Billigere en Halo Reach Noble Map pack som er litt vel overpriced. Her får man singelplayer og multiplayer for rundt 35kr.

 

Bestemte meg idag jeg skal ha Kinect imorgen, plukker også opp Dance Central og Kinect Sports fordi jeg tror det er de 2 pluss Kinect Adventures som fungerer bra i praksis på Kinect :)

 

Så skriver dette og: På tide å drite seg ut med Kinect mens man spiller med venner :tease::whistle:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Kommer til å bestille dette tror jeg :)

fc1xl2.png

 

Noen som kan kommentere helt kjapt før jeg bestiller?

Syntes dette ser ut som et godt kjøp jeg :) Særlig så er det jo ganske billig med 14 mnd live og Forza 3 :D Fikk mitt selv i dag :D

Syntes jeg også :) Legg meg til på live så kan vi spille når jeg også får Forza 3, GTen er under i signaturen min :)

Lenke til kommentar

Syntes jeg også :) Legg meg til på live så kan vi spille når jeg også får Forza 3, GTen er under i signaturen min :)

Sure ^^, Skal adde deg, men får desverre ikke spilt noe Forza til helgen :/ Mye å gjøre. Men det vil bli tid :)

 

 

(Btw, jeg er en gutt på 14 år, så, heh er nok litt yngre enn deg ...) (A)

Lenke til kommentar

(Btw, jeg er en gutt på 14 år, så, heh er nok litt yngre enn deg ...) (A)

Er 16år så du er bare 2år yngre enn meg, mange synes at jeg virker mye eldre har jeg merket :!:

Hehe ^^, Trodde faktisk du var enda litt eldre enn det ja. Hehe, er noen som tenker om meg og, men vil bare si ifra, slik at folk vet det, før vi møtes på Live ^^,

Lenke til kommentar

(Btw, jeg er en gutt på 14 år, så, heh er nok litt yngre enn deg ...) (A)

Er 16år så du er bare 2år yngre enn meg, mange synes at jeg virker mye eldre har jeg merket :!:

Hehe ^^, Trodde faktisk du var enda litt eldre enn det ja. Hehe, er noen som tenker om meg og, men vil bare si ifra, slik at folk vet det, før vi møtes på Live ^^,

Synes det er flott at folk sier ifra om alder da jeg flere ganger har møtt folk på 8-10år og folk mellom 30 og 40år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...