Mr. Pants Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Og som Rata101 viste meg, så kommer mer info om oppfølgeren i 2011, OG den kommer også på xbox!! Ikke for å pirke, men det er den spirituelle oppfølgeren til Demon's Souls. Jeg tipper at Sony eier rettighetene til Demon's Souls, og at From Software derfor ikke får lov til å kalle spillet Demon's Souls 2. Jeg har aldri spilt Demon's Souls, så jeg ser definitivt frem til den dagen jeg kan teste Project Dark. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 hehe ja det går under pirking, demons souls2 sier folk mer enn Project Dark Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vet ikke om dette skal taes her, men prøver... Jeg har et problem med min xbox 360. Om jeg starter den opp med nettverkskabelen i, får jeg bare system error. E68. Tar jeg ut kabelen og starter opp går det fint. Noen få ganger har den startet med kabelen i. Noen løsninger? siterer meg selv da jeg fortsatt har dette problemet.. Noen ideer? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Noen som har noen gode spill å anbefale som kan bli kjøpt fra Cdon? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Forslag til cdon, turbolax: Xbox Live 14 mnd + Forza 3 = 500,- Get it! Er btw også andre tilbud da, 349,- for 14 mnd live om du kjøper noe i en liste som er der Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Måtte bare skaffe meg Undead Nightmare på 360en som jeg kjøpte på PS3en, kosta 400MS points! Billigere en Halo Reach Noble Map pack som er litt vel overpriced. Her får man singelplayer og multiplayer for rundt 35kr. Bestemte meg idag jeg skal ha Kinect imorgen, plukker også opp Dance Central og Kinect Sports fordi jeg tror det er de 2 pluss Kinect Adventures som fungerer bra i praksis på Kinect Så skriver dette og: På tide å drite seg ut med Kinect mens man spiller med venner Endret 27. januar 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kommer til å bestille dette tror jeg Noen som kan kommentere helt kjapt før jeg bestiller? Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kommer til å bestille dette tror jeg Noen som kan kommentere helt kjapt før jeg bestiller? Du kan få 2tb harddisk billigere hos lefdal, 695. http://www.lefdal.com/product/data/lagring/harddisk/IOMEGA2TBSEL/iomega-select-2-tb-ekstern-harddisk Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kommer til å bestille dette tror jeg Noen som kan kommentere helt kjapt før jeg bestiller? Du kan få 2tb harddisk billigere hos lefdal, 695. http://www.lefdal.com/product/data/lagring/harddisk/IOMEGA2TBSEL/iomega-select-2-tb-ekstern-harddisk Grunnen til at jeg bestiller i fra cdon er at jeg hadde gavekort der Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Kommer til å bestille dette tror jeg Noen som kan kommentere helt kjapt før jeg bestiller? Syntes dette ser ut som et godt kjøp jeg Særlig så er det jo ganske billig med 14 mnd live og Forza 3 Fikk mitt selv i dag Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kommer til å bestille dette tror jeg Noen som kan kommentere helt kjapt før jeg bestiller? Syntes dette ser ut som et godt kjøp jeg Særlig så er det jo ganske billig med 14 mnd live og Forza 3 Fikk mitt selv i dag Syntes jeg også Legg meg til på live så kan vi spille når jeg også får Forza 3, GTen er under i signaturen min Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Syntes jeg også Legg meg til på live så kan vi spille når jeg også får Forza 3, GTen er under i signaturen min Sure ^^, Skal adde deg, men får desverre ikke spilt noe Forza til helgen :/ Mye å gjøre. Men det vil bli tid (Btw, jeg er en gutt på 14 år, så, heh er nok litt yngre enn deg ...) (A) Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (Btw, jeg er en gutt på 14 år, så, heh er nok litt yngre enn deg ...) (A) Er 16år så du er bare 2år yngre enn meg, mange synes at jeg virker mye eldre har jeg merket :!: Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 (Btw, jeg er en gutt på 14 år, så, heh er nok litt yngre enn deg ...) (A) Er 16år så du er bare 2år yngre enn meg, mange synes at jeg virker mye eldre har jeg merket :!: Hehe ^^, Trodde faktisk du var enda litt eldre enn det ja. Hehe, er noen som tenker om meg og, men vil bare si ifra, slik at folk vet det, før vi møtes på Live ^^, Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (Btw, jeg er en gutt på 14 år, så, heh er nok litt yngre enn deg ...) (A) Er 16år så du er bare 2år yngre enn meg, mange synes at jeg virker mye eldre har jeg merket :!: Hehe ^^, Trodde faktisk du var enda litt eldre enn det ja. Hehe, er noen som tenker om meg og, men vil bare si ifra, slik at folk vet det, før vi møtes på Live ^^, Synes det er flott at folk sier ifra om alder da jeg flere ganger har møtt folk på 8-10år og folk mellom 30 og 40år. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 1 mnd på xbox, og det er 5 gangen jeg ikke kan koble til fra internett til xbox live. HAHAHAHA! Hva faen feiler dette systemet? Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 1 mnd på xbox, og det er 5 gangen jeg ikke kan koble til fra internett til xbox live. HAHAHAHA! Hva faen feiler dette systemet? Hadde selv nylig dette problemet, alt jeg gjorde var å restarte ruteren så funket alt som det skulle Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har restartet routeren nå. funker ikke fortsatt. Nydelig. Har aldri opplevd å måtte restarte routeren på andre ting faktisk. Utrolig at de klarer å lage alt så smertefritt, utenom akkurat det der. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har lest om flere som har hatt problemer med å koble til live i det siste, lurer på hva som forusaker det siden jeg ikke har det problemet. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Fungerer fortsatt ikke her. Helt ufattelig. Ingen av tipsene dem kommer med hjelper heller. På support sidene står det: Midlertig tjeneste avbrudd. Sug meg Microsoft, sug meg. Endret 28. januar 2011 av itzTheTruth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå